DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 137 z 200
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 200
 #1002284  autor: Karlos20
 05 lip 2018, 14:20
t r o i p pisze:Wszystkie taryfy Virgin nie zależnie od platformy mają lte.
Bzdura.
BK 2012 nie współpracuje z LTE, no i leci na platformie billingowej Playa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1002319  autor: maniek89
 05 lip 2018, 18:38
lordbyd pisze:Ja miałem takie dziwny objaw, że przy małej ilości pakietu GB w ramach bezpłatnego Freemium telefon (a właściwie dwa na których sprawdziłem) preferował sieć 3G zamiast LTE :)
U mnie zrzucało na chwilę do 3G w momencie wyczerpania pakietu. Po chwili wracało LTE.
lordbyd pisze:Na nowej platformie ma - na starej nie sprawdzalem :)
Mam chyba starą platformę, bo karta SIM z 2014 roku i LTE we Freemium jak najbardziej jest. Przychodziły mi SMS-y, że mogę wymienić kartę za darmo i otrzymam 3 GB Internetu, ale nie wymieniałem. Zaczynałem przygode z VM w taryfie "Bez Kompromisów", ale wtedy miałem telefon bez LTE.
 #1002431  autor: R.Mandano
 06 lip 2018, 13:17
cytat. ze strony VM

"Virgin Mobile działa w technologiach LTE, 4G, HSDPA, 3G, EDGE, GPRS"
 #1003548  autor: TomekErek
 13 lip 2018, 18:42
heh, mam na jednek karcie SIM Freemium, który - jak to już było wieeeele razy na forum opisywane - po 6 miesiacach "się zawiesił" i nie było możliwości aktywowania nowego pakietu

Zadzwoniłem na infolinię, na IVR wybrałem opcję "jeśli dzwonisz w sprawie braku odnowienia pakietu" (czy jakoś tak) i usłyszałem, że "niestety ale nie udało się zresetować Twojego pakietu, poczekaj na zgłoszenie się konsultanta

Czekać z 30 minut nie miałem zamiaru, rozłączyłem się i z ciekawości sprawdziłem kodem *222# - już nie było żadnej wzmianki i mogłem już aktywować nowego freemium

IVR sam więc się mota i nie wie do końca, że naprawił błąd :D
 #1003611  autor: adacomp
 14 lip 2018, 11:29
TomekErek pisze:heh, mam na jednek karcie SIM Freemium, który - jak to już było wieeeele razy na forum opisywane - po 6 miesiacach "się zawiesił" i nie było możliwości aktywowania nowego pakietu

Zadzwoniłem na infolinię, na IVR wybrałem opcję "jeśli dzwonisz w sprawie braku odnowienia pakietu" (czy jakoś tak) i usłyszałem, że "niestety ale nie udało się zresetować Twojego pakietu, poczekaj na zgłoszenie się konsultanta

Czekać z 30 minut nie miałem zamiaru, rozłączyłem się i z ciekawości sprawdziłem kodem *222# - już nie było żadnej wzmianki i mogłem już aktywować nowego freemium

IVR sam więc się mota i nie wie do końca, że naprawił błąd :D
Jest limit do 4 pakietów Freemium na osobę(pesel). W regulaminie nawet o tym jest.
Więcej nie da rady aktywować.
 #1003618  autor: lucfej
 14 lip 2018, 11:42
adacomp pisze:
Jest limit do 4 pakietów Freemium na osobę(pesel). W regulaminie nawet o tym jest.
Więcej nie da rady aktywować.
Bzdura
 #1003626  autor: adrjannn
 14 lip 2018, 12:11
Ja mam inne pytanie, w pakiecie #GigaDaje za 25 zł w prepaidzie jest dostępny internet w roamingu? Kilka stron wcześniej ktoś pisał, iż taki limit w prepaidzie miał. Nie wiem czy to był jednostkowy przypadek, czy jednak Virgin wprowadziło "po cichu".
adacomp pisze:
lucfej pisze:
adacomp pisze:
Jest limit do 4 pakietów Freemium na osobę(pesel). W regulaminie nawet o tym jest.
Więcej nie da rady aktywować.
Bzdura
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-21.pdf
Punkt 13 i 14 :)
Jest limit Freemium dla 4 kart SIM przypisanych na 1 osobę, a nie na aktywacje 4 razy pakietów(tak można zrozumieć post).
 #1003641  autor: t r o i p
 14 lip 2018, 13:04
W pakiecie Gigadaje nie ma internetu w roamingu.
Możesz sobie dokupić taki pakiet.
500 MB 19 zł / 30 dni.
1 GB 39 zł / 30 dni
2 GB 69 zł / 30 dni

Dictum sapienti sat est.
 #1003653  autor: marcin19883
 14 lip 2018, 14:22
Karlos20 pisze:
t r o i p pisze:Wszystkie taryfy Virgin nie zależnie od platformy mają lte.
Bzdura.
BK 2012 nie współpracuje z LTE, no i leci na platformie billingowej Playa.
Jak kiedyś, gdy miałem bk2012 kilka lat temu, to było lte.
 #1004240  autor: jarekt
 18 lip 2018, 01:29
Wszystkie moje karty z BK2012 (dokładnie w tym momencie) nie są wpuszczane do LTE (urządzenie ma wymuszone LTE, karty są po wymianie na nowe 3w1).

lucfej pisze:Mam obecnie 9 kart SIM we freemium, więc powtorze bzdura.
Może nie bzdura, bo limit faktycznie wprowadzono w grudniu 2017 (i zapisano w regulaminie) ale jest to do obejścia i @lucfej widzę sposób poznał.
Oczywiście mówię o przypadku, w którym ktoś ma np. 20 kart zarejestrowanych na jedną osobę (np. na siebie) i uruchamia dzisiaj na tych 20 kartach 20x #Freemium.
Potwierdzam, że da się.

Zupełnie osobną kwestią jest RWK (zapis o RWK wyrzucono z regulaminu #Freemium jeszcze wcześniej) ale ostatnio uruchamiałem #Freemium na grupie kilkudziesięciu numerów (poprzez wspomniany trik) i wszystkie dostały RWK (no i oczywiście #Freemium).

Sposobu nie podam, bo by za duża cebula była (ludzie nie mają opamiętania :)).
Ale jeśli kogoś faktycznie nie stać i/lub potrzebuje akurat #Freemium na np. 10 numerach, a wszystkie są akurat zarejestrowane na jedną osobę, to jeśli chwilę pogłówkuje, to sposób odkryje.
Dam tylko 2 małe podpowiedzi: nie trzeba nigdzie dzwonić i nie trzeba wychodzić z domu :) (nie pisać do mnie PW w tej sprawie!).
 #1004242  autor: marcin19883
 18 lip 2018, 02:31
Ok pomyliłem telefony. Kiedyś miałem telefon bez lte. Więc może masz rację, że nie wpuszczali do lte.
 #1004279  autor: Kamil7878
 18 lip 2018, 13:00
Mam pytanie dzisiaj, przeglądałem startery na których informacja konto ważne rok i kod do freemium, w takim przypadku jest możliwość aktywacji konta ważnego rok?
 #1004299  autor: adacomp
 18 lip 2018, 16:12
Aktywuj freemium i się sam przekonasz czy rwk załapie bo innej opcji na rwk nie ma w Virgin z wyjątkiem doładowania za 5zł.
 #1011448  autor: driver
 06 wrz 2018, 16:36
Właśnie dostałem od Virgin smsa:
Witaj, dziś w godz. 21:00-7:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
W tym czasie nie będą działać doładowania i aktywacje usług.
Jutro rano otrzymasz wiadomość z nowymi ustawieniami.
Zainstaluj ją i uruchom ponownie telefon.
Informacje znajdziesz tu: https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna Virgin Mobile"
Ale tam wyjaśnienia po co ww. prace będą prowadzone brak...

driver
 #1011449  autor: pantin
 06 wrz 2018, 16:42
driver pisze:Właśnie dostałem od Virgin smsa:
Witaj, dziś w godz. 21:00-7:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
W tym czasie nie będą działać doładowania i aktywacje usług.
Jutro rano otrzymasz wiadomość z nowymi ustawieniami.
Zainstaluj ją i uruchom ponownie telefon.
Informacje znajdziesz tu: https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna Virgin Mobile"
Ale tam wyjaśnienia po co ww. prace będą prowadzone brak...
Ja to dostałem 10 sierpnia. Przejście numeru na nową platformę.
 #1011450  autor: rudymax
 06 wrz 2018, 16:43
Sprawdź sobie ważność konta. Jest szansa, że po tych "manewrach" Ci się wydłuży :) Tak było u mnie na dwóch numerach. Ten sms oznacza, że numer będzie przenoszony na nową platformę. Skutkiem ubocznym jest często wydłużenie ważności konta na wychodzące, a czasami brak możliwości wysyłania smsów, jeżeli coś pójdzie nie tak z smsem z nowymi ustawieniami. Trzeba wtedy ręcznie zmienić numer centrum sms na ten z nowej platformy. Numer jest na stronie VM.
  • Strona 137 z 200
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 200
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 200