DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 22
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
 #1003610  autor: adacomp
 14 lip 2018, 11:26
Że tez ludzie dali się nabrać na tą pseudosieć tylko dla dziadowskiego prefiksu 450 :lol:
 #1003625  autor: muchakk
 14 lip 2018, 12:04
Ode mnie wzięli numer konta na który niby mają przelać środki za niewykorzystane miesiące z polecenia. Na pytanie kiedy nie otrzymałem żadnego terminu.
 #1003731  autor: pietro27
 15 lip 2018, 07:03
Ja dałem im numer konta i to samo. Powiedziałem że czekam do końca przyszłego tygodnia bo w tym czasie chciałbym numer przenieść.
 #1003737  autor: asdaf
 15 lip 2018, 09:31
muchakk pisze:Ode mnie wzięli numer konta na który niby mają przelać środki za niewykorzystane miesiące z polecenia. Na pytanie kiedy nie otrzymałem żadnego terminu.
Jeśli przeniesiecie numery do innych operatorów to na 100% nic nie otrzymacie. Jeśli będą coś zwracali to dopiero po zakończeniu działalności + kilka/naście tygodni załatwianie spraw formalnych. Na rekompensatę za "darmowe" miesiące też za bardzo bym nie liczył. Jeśli będą zwracać to sumę faktycznych doładowań.
 #1003762  autor: adacomp
 15 lip 2018, 12:39
Nadal widzę że naiwniaki co dali się złapać w worek oszusta folx liczą na to że jeszcze kasę on im odda :lol:
 #1003766  autor: Pabloeq
 15 lip 2018, 12:49
adacomp pisze:Nadal widzę że naiwniaki co dali się złapać w worek oszusta folx liczą na to że jeszcze kasę on im odda :lol:
Kasę jak kasę ale podpisali folxlistę i udostępnili za frajer swoje dane nie wiadomo komu i nie wiadomo gdzie :lol:
 #1003770  autor: asdaf
 15 lip 2018, 13:13
Jak św. pamięci Vecton upadł to podobnież komuś coś zwracali. Ale ile to trwało to niech się wypowiedzą zainteresowani.
 #1003871  autor: reboot
 15 lip 2018, 21:42
Czemu? Przecież była umowa między użytkownikami, a Folx - za poleconego klienta darmowy miesiąc. Skoro ja się wywiązałem ze swojej części umowy, to czemu teraz mam zostać na lodzie, a oni sobie zamkną interes i mnie zleją? Powinni rekompensować 29,99 za każdy darmowy miesiąc.
Czeka nas długa walka, ale to nie jest jakaś firma kogucik, tylko część P4. Ja mam tylko 4 darmowe miesiące od września do stycznia, ale dla zasady jestem w stanie powalczyć.
PS. I tak czuję się wygrany, bo za darmo mam fajny numer z prefiksem 450.

Powiedzcie jak przenieść się z FOLX.
Najpierw anulowac subskrypcje, pozniej usunac karte, a potem wniosek o przeniesienie u innego opa?

A czy po anulowaniu subskrypcji i usunięciu karty płatniczej wciąż do końca danego okresu rozliczeniowego mogę korzystać w ramach pobranej opłaty?

WKS
 #1003882  autor: surface123
 15 lip 2018, 22:26
@Reboot

Ty tak serio ???

Ależ się uśmiałem :) już widzę jak Ci Folx zwraca za miesiące za które nie zapłaciłeś ani złotówki.

Zejdź na ziemie...
 #1003886  autor: adacomp
 15 lip 2018, 22:34
Oddanie kasy nie przejdzie na pewno, z wyjątkiem jak ktoś miałby nadpłatę zł na swoim koncie abonenckim lub środki zł na KG(prepaid).
 #1003916  autor: Remington
 16 lip 2018, 08:52
reboot pisze:Czeka nas długa walka, ale to nie jest jakaś firma kogucik, tylko część P4.
Czyli walka z bogatą firmą dysponującą sztabem prawników. Ciekawe, czy za obiecane (ale niedotrzymane) korzyści należy się odszkodowanie.
 #1003926  autor: bobiwr
 16 lip 2018, 10:40
Trzeba przyznać, że dotrzymali słowa i "spersonalizowane" maile o zaprzestaniu działalności przyszły 13.07. o godzinie 16 z minutami. SMS'ów nie zanotowałem.
 #1003943  autor: reboot
 16 lip 2018, 13:01
Jeśli mam darmowy miesiąc do 4 sierpnia, to czy anulowanie subskrypcji i usunięcie karty dzisiaj spowoduje, że:
a) wciąż będę mógł korzystać z aktywowanej 4 lipca usługi?
b) od momentu anulowania subskrypcji usługi zostaną wyłączone?

WKS
 #1003983  autor: tomeek
 16 lip 2018, 16:52
@reboot, ja anulowałem kilka dni temu subskrypcję i nadal mogę korzystać z niej do 6 sierpnia - po prostu się nie przedłuży. Natomiast jest pewien problem z usunięciem karty płatniczej powiązanej z kontem, bo przycisk "Usuń kartę" nie działa, a pomoc na czacie twierdzi że nie ma możliwości usunięcia karty. Dobrze, że skorzystałem z Revoluta...
 #1004093  autor: muchakk
 17 lip 2018, 13:06
Dostałem dzisiaj zwrot kasy za darmowe miesiące na konto. 45x29,99zł :D = 1350zł
 #1004103  autor: patrix-83
 17 lip 2018, 14:06
Ja również otrzymałem zwrot w dniu dzisiejszym od FOLX na konto bankowe:
Wniosek złożony 14.07 za pośrednictwem czata wraz z potwierdzeniem e-mailowym złożenia takowego wniosku o który prosiłem i nalegałem a dziś w południe wpłynęła kasa za 7 miesięcy darmowej subskrypcji które mi pozostały.
7x29,99zł = 209,93zł i tyle mi właśnie przelali.

Ci co mówili że FOLX nic NA PEWNO NAM nie zwróci niech najpierw sprawdzą coś dobrze i się przekonają a dopiero wypisują tu farmazony i zniechęcają klientów do zawnioskowania o zwrot środków z darmowej subskrypcji FOLX!
  • Strona 20 z 22
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22