DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1003288  autor: darekka
 11 lip 2018, 17:16
Jeśli jakiś "cfaniak" weźmie Umowę i nie będzie płacił to ryzyko jest ale jeśli normalny człowiek weźmie Umowę i wszystko płaci, a router sprzeda, bo jest zbędny to problemu nie będzie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1003311  autor: piotrzet
 11 lip 2018, 21:30
A i zapomniałem dodać, bo widzę, że nie wszyscy wiedzą. Karta SIM nie jest przypisana do konkretnego urządzenia ani BTS można używać jej w całej Polsce bez najmniejszego problemu na urządzeniach jakich się tylko chce i można je zmieniać nawet co 5 min jak ktoś ma taką potrzebę.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1003331  autor: martin87
 12 lip 2018, 09:06
Bardziej czy nie jest przypisana do danego IMEI xd
Bo że usługa jest w pełni przenośna na terenie PL to sam operator się chwali.
Też nie wiem czy karta SIM nie jest w samym tym dużym pełnym formacie.
 #1003333  autor: piotrzet
 12 lip 2018, 09:10
Kartę można przekładać ale chyba nie ma możliwości jej wymiany na inną tzn mniejszą jest albo tylko sama SIM albo SIM i microsim na pewno nie ma nano.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1003622  autor: piotrzet
 14 lip 2018, 11:55
Tzn jeśli karta jest uszkodzona niemechanicznie to wymieniają bezpłatnie i to dalej tak jest. No ale tutaj jak wiadomo może być uszkodzona w sposób mechaniczny

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1003634  autor: sp6huk
 14 lip 2018, 12:39
Niedawno wymieniałem kartę SIM z taryfy DATA. W salonie partnerskim nie chcieli wymienić mi karty za darmo (karta ma umowę bezterminową, chcieli naciągnąć mnie na przedłużenie umowy - i wtedy wymiana za darmo :D ), żądali opłaty 30,75 zł, podziękowałem i poszedłem do salonu firmowego, miły Pan bez zbędnych pytań poprosił dowód osobisty, uszkodzoną kartę, następnie wręczając po kilku minutach duplikat karty - bezpłatnie.

Dodam, że nie było widać żadnych uszkodzeń karty - po prostu od przekładania z routera do routera przestała działać.