DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1003232  autor: polsat090
 11 lip 2018, 13:20
Tak jak w temacie :
1. Mam w taryfie nowy Plush
2. Włączony Rok ważności konta
3. Saldo dodatnie
4. Poprawnie ustawiony APN
* Nazwa : plus
*Apn: plus
* Typ uwierzytelnienia : PAP
*typ apn: default/internet
5. Włączony LTE kodem jest w *121#
6.Zasięg Lte
7.Skonfigurowany na wybieranie LTE
Telefon Xiaomi Redmi 4a resetowałem telefon po ustawieniu apn-u
 #1003241  autor: piotrzet
 11 lip 2018, 13:55
A w jakiej lokalizacji występuje problem? Może jest problem z siecią?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, 10:18 przez Morvius, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Zmieniono kontekst wypowiedzi. Wymoderowano.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1003267  autor: adacomp
 11 lip 2018, 16:17
LTE jest od razu dostępne na karcie Plus/Plush i nie trzeba nic włączać :)

No chyba że w telefonie/tablecie/modemie.
 #1003269  autor: piotrzet
 11 lip 2018, 16:25
Czyli coś nie tak z kartą ja bym zgłaszał od razu do Plusa, a nie bawił się w fora

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1003274  autor: habish
 11 lip 2018, 16:45
Napisz w tym wątku który podlinkowałem, tam piszesz bezpośrednio z pracownikiem Plusa.
 #1003277  autor: 24bis24
 11 lip 2018, 16:49
polsat090 pisze:a do boku za darmo się dzwoni jak ma się no limit ?
zależy na jaki numer

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1003283  autor: Karlos20
 11 lip 2018, 17:00
Warto sprawdzić, czy usługa WAP/GPRS jest aktywna oraz dostęp do LTE. Kodami można to sterować. *101# to stan usług.
*101*11*02# - aktywacja GPRS/MMS.
Najważniejsze! Sprawdzamy stan konta kodem *100# - jeśli jest 0,00 PLN - to "sory-memory" transmisja jest blokowana i warto doładować konto.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1003284  autor: polsat090
 11 lip 2018, 17:03
Karlos20 pisze:Warto sprawdzić, czy usługa WAP/GPRS jest aktywna oraz dostęp do LTE. Kodami można to sterować. *101# to stan usług.
*101*11*02# - aktywacja GPRS/MMS.
Najważniejsze! Sprawdzamy stan konta kodem *100# - jeśli jest 0,00 PLN - to "sory-memory" transmisja jest blokowana i warto doładować konto.
Jest dodatnia pisałem o tym w temacie...
Dodzwoniłem się do nich i jakoś zaczeło banglać coś system im siadł
Ostatnio zmieniony 11 lip 2018, 17:15 przez polsat090, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1003312  autor: piotrzet
 11 lip 2018, 21:33
Tak jak mówię jak dalej problemu nie rozwiązałeś, a patrzyłeś na innym urządzeniu nie ma się co czaić tylko dzwonić do BOK i zgłaszać problem.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1003314  autor: masseter
 11 lip 2018, 22:23
Były dzisiaj problemy z Plusem w Lublinie, jakoś przed południem. Oprócz internetu dotyczyły również SMS-ów, nie dało się ich wysyłać przy włączonej transmisji danych.