A czy blokada jest na numer czy na całe konto, pesel, nip?jutek pisze:Jak najbardziej blokują i to blokują często, mają bardzo (zbyt) czuły algorytm blokowania. W porównaniu z orange/nju jest o tyle lepiej, że łatwiej o odblokowanie, ale nie jest to operator dla lubiących sobie dużo/długo pogadać przez telefon.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Hmm, ja ostatnio czekałem jakieś 3-5 minut.adacomp pisze:Dodzwonienie się do CMOK graniczy z cudem.
Czas oczekiwania przebija nawet T-M.
1-2 godziny oczekiwania to standard niestety.
Koniec półrocza , miała być migracja wszystkich na nową platformę no i jak zwykle obsuwa ...
Nie ma co się spieszyć na tę nowa platformę.
Nie będzie na niej już możliwości wysyłania SMS Premium czy zabaw etykietką
Nie będzie na niej już możliwości wysyłania SMS Premium czy zabaw etykietką
Chyba nie ma sensu przenosić wszystkich na tę nową platformę skoro za jakiś czas i tak trzeba będzie z powrotem przenieść klientów na platformę Playa
Na stronie virgin widzę dwa pakiety 1GB
*222*25*1# 1zł
*222*000*3*1# 2zł
oba działają we freemium? czym się różnią?
*222*25*1# 1zł
*222*000*3*1# 2zł
oba działają we freemium? czym się różnią?
Mi we #Freemium zadziałał tylko ten za pół darmo, tj. za 2zł. Próbowałem uruchomić kod z oferty #GIGADAJE (czy jakoś tak) i nie zadziałał, ale nie pamiętam, czy był to kod, który podałeś.
Przez chwilę działał, teraz już nie działa.
Czy nie macie problemu z prędkością internetu LTE w VM..?Przeniosłem numer z Play i o ile VM korzysta z ich infrastruktury, to internet działał wczesniej błyskawicznie w Play, a tutaj tragedia.
Pełen zasięg LTE, a strony wczytują się tragicznie.
Pełen zasięg LTE, a strony wczytują się tragicznie.
U mnie akurat jest odwrotnie, w play działał mi z prędkością 10, 15 Mbps, a w Virgin działa około, 25, 30 Mbps
Czytałem ostatnio że ludziom w abonamencie internet w Virgin działa gorzej niż u tych co mają prepaida.
Czytałem ostatnio że ludziom w abonamencie internet w Virgin działa gorzej niż u tych co mają prepaida.
Dictum sapienti sat est.
Nie mam porównania z LTE Playa, bo gdy byłem w Play, nie miałem telefonu obsługującego LTE, ale w Virgin mam transfery w LTE w zakresie 15-40 Mb/s na Redmi Note 4. Czasem coś się przywiesi, ale z reguły w moim przypadku wystarczy rozłączenie transmisji i połączenie się ponownie. Zapewne wiele zależy od lokalizacji. Czasem da się słyszeć w sieci głosy, że MVNO pracujące na P4 mają niższy priorytet w dostępie do zasobów sieci. Możliwe, że coś w tym jest, chociaż ja tego specjalnie nie odczuwam. Oferta fajna, można bardziej dopasować pod siebie niż w Play. Nie narzekam. Gorsze zdecydowanie są czasami zawieszenia się podczas zmiany / odnawiania pakietu, chociaż też trochę poprawiło się pod tym względem. No i CMOK nieszczęsny. Dodzwonić się swego czasu graniczyło z cudem, żeby właśnie wyłączyli mi pusty pakiet, który się nie wyłączył i przez to nie było możliwości zmiany na inny.
Oferta fajna, ale co z tego, że internetu mam więcej jak działa tragicznie. Służbowy telefon w Play kłade obok swojego prywatnego i w VM działa jakbym miał założony lejek. A mam ponad 10GB internetu. Karty z ciekawosci zamieniłem w telefonach i internet smiga w moim tel super. A w służbowym lipa. Wiec to nie wina telefonu.
Orientujecie się, czy w ofercie na kartę po niecałym miesiącu od przeniesienia numeru można znowu przenieść do innego operatora bez żadnych konsekwencji?
BTW jak robiłem testy predkosci w tej samej lokalizacji dla Play miałem minimum 28mb/s i czasem pod 40mb/s
W VW mam od 2mb/s do 8mb/s.
Orientujecie się, czy w ofercie na kartę po niecałym miesiącu od przeniesienia numeru można znowu przenieść do innego operatora bez żadnych konsekwencji?
BTW jak robiłem testy predkosci w tej samej lokalizacji dla Play miałem minimum 28mb/s i czasem pod 40mb/s
W VW mam od 2mb/s do 8mb/s.
Co do prędkości internetu, to rzeczywiście bardzo dziwne.
Na szczęście u mnie internet z Virgin śmiga bez problemu.
Co do przeniesienia, to jest prepaid i możesz przenosić numer kiedy zechcesz.
Na szczęście u mnie internet z Virgin śmiga bez problemu.
Co do przeniesienia, to jest prepaid i możesz przenosić numer kiedy zechcesz.
Dictum sapienti sat est.
Mam podobne odczucia, co do prędkości internetu w VM. Jak mam włączony jakiś płatny pakiet, internet działa porównywalnie do Play. Jak tylko freemium to padaka.
U mnie kilka dni temu strasznie zwolniło i teraz mam problemy, u was jest podobnie?
Ja mam pakiet #gigadaje z 15GB neta, wiec to nie freemium.
Ja miałem takie dziwny objaw, że przy małej ilości pakietu GB w ramach bezpłatnego Freemium telefon (a właściwie dwa na których sprawdziłem) preferował sieć 3G zamiast LTE
Karta Play czy inna VM zalogowana była do LTE.
Powtórzę niedługo mój test i sprawdzę czy jest tu jakaś prawidłowość czy był to przypadek.
Poza tym od kilku dni na raporty doręczenia SMS trzeba czekać z 20 minut.
Karta Play czy inna VM zalogowana była do LTE.
Powtórzę niedługo mój test i sprawdzę czy jest tu jakaś prawidłowość czy był to przypadek.
Poza tym od kilku dni na raporty doręczenia SMS trzeba czekać z 20 minut.
a Freemium ma Lte?Ja miałem takie dziwny objaw, że przy małej ilości pakietu GB w ramach bezpłatnego Freemium telefon (a właściwie dwa na których sprawdziłem) preferował sieć 3G zamiast LTE
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Na nowej platformie ma - na starej nie sprawdzalem