DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 89
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 89
 #999759  autor: shevchenko1987
 20 cze 2018, 14:41
Ile kosztuje połączenie z konsultantem BOK? Taryfa: Frii.

Huawei B618s-22d | TP-Link Archer C2600 | WD MyCloud 2TB | MacBook Pro 13" 2020
 #999766  autor: marcin19883
 20 cze 2018, 15:40
shevchenko1987 pisze:Ile kosztuje połączenie z konsultantem BOK? Taryfa: Frii.
"Serwis Automatyczny bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata jak za połączenie do Użytkownika T-Mobile na kartę"

Chyba już lepiej na stronie t-mobile w dziale Kontakt, zostawić swój numer i sami oddzwonią. :D
 #999768  autor: shevchenko1987
 20 cze 2018, 15:53
Napisałem już dwa zgłoszenia - jedno w poniedziałek i drugie we wczoraj i nic.... Zero odzewu.

A jak mam no limit na rozmowy to nic nie zapłacę czy dalej obowiązuje ww. stawka? :)

Huawei B618s-22d | TP-Link Archer C2600 | WD MyCloud 2TB | MacBook Pro 13" 2020
 #999782  autor: darekka
 20 cze 2018, 17:33
Mam Frii i zawsze dzwonie pod 888002222 i nigdy grosza nie pobrali-załatwicie pod tym numerem sprawy z T-mobile i Heyah.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #999788  autor: shevchenko1987
 20 cze 2018, 18:29
Dzięki, wykorzystam namiar

Huawei B618s-22d | TP-Link Archer C2600 | WD MyCloud 2TB | MacBook Pro 13" 2020
 #999934  autor: everymen
 21 cze 2018, 14:26
darekka pisze:Mam Frii i zawsze dzwonie pod 888002222 i nigdy grosza nie pobrali-załatwicie pod tym numerem sprawy z T-mobile i Heyah.
Bo to oficjalna infolinia Heyah. Jeśli załatwiają tematy abonentów T-mobile, to super. Polecam. Zazwyczaj błyskawiczne połączenie z konsultantką/em. Dziś niecała minuta:)
 #999944  autor: shevchenko1987
 21 cze 2018, 15:58
Temat ogarnięty i załatwiony.

Muszę jednak stwierdzić, że tak niestabilnego i sypiącego błędami systemu zarządzania oferta na kartę to chyba nikt z wielkiej 4 nie posiada oprócz T- Mobile właśnie.

Jak się nic nie robi to jest do przeżycia, ale wprowadzenie jakiekolwiek zmiany na koncie zazwyczaj kończą się błędami.

Jak oni chcą przyciągać nowych klientów o czym mówił niedawno Prezes różowych? Wiadomo, że im zależy głównie na abonentach z umową, ale bez przesady. Na marginesie to system zarządzania w abonamencie też trąci myszką, ale chociaż działa. Nikt tak bardzo nie olewa prepaida jak właśnie oni. Pieniądze karciarzy dalej im śmierdzą... Szkoda.

Huawei B618s-22d | TP-Link Archer C2600 | WD MyCloud 2TB | MacBook Pro 13" 2020
 #1000230  autor: marcin19883
 23 cze 2018, 12:43
System zarządzania to ich największa kula u nogi. Nie wiem dlaczego nic z tym nie robią. Od długich lat wszystko się sypie. Nic nie zrobisz samemu. Zawsze coś sypnie i tylko BOK to naprawi.
 #1000241  autor: ogromny
 23 cze 2018, 13:33
BOK załatwi? Ciekawe. W zeszłym roku miałem nieprzyjemność skorzystać z tego dobrodziejstwa3 telefony i 0 efektu. Dopiero email do specjalisty i po tygodniu ogarnięte na parę dni i tak w kółko. Odpuściłem sobie, teraz znowu to samo ale inne problemy. Tak więc jeszcze parę dni i spadam. Play przy T wymiata.
 #1000251  autor: Pabloeq
 23 cze 2018, 14:00
marcin19883 pisze:System zarządzania to ich największa kula u nogi. Nie wiem dlaczego nic z tym nie robią. Od długich lat wszystko się sypie. Nic nie zrobisz samemu. Zawsze coś sypnie i tylko BOK to naprawi.
Jeżeli chodzi o obsługę zdalną i system billingowy T mobile to chyba największe dno i burdel jaki może być.
Dziwię się że tego nikt z koncernowych władz nie widzi, przecież ta platforma to padaka.
Najlepsze jest na ich stronie www "kontakt", dalej nieczynny czat :lol:
Ręce opadają, jak długo jeszcze będzie trwał ten T-burdel?
Przecież ta sieć tak sobie strzela w kolano....
I tradycyjnie, doładowanie konta w prepaidzie - znów ukradli (a raczej ich chory system) grosz, pobranie cyklicznej opłaty która wg regulaminu wynosi 25zł, znów ukradli 25,01...
Reklamować to? Żądać od nich zwrotu? Może to jest metoda żeby tam się coś zmieniło w tym T-betonie?
 #1000256  autor: marcin19883
 23 cze 2018, 14:18
Pabloeq pisze:
I tradycyjnie, doładowanie konta w prepaidzie - znów ukradli (a raczej ich chory system) grosz, pobranie cyklicznej opłaty która wg regulaminu wynosi 25zł, znów ukradli 25,01...
Reklamować to? Żądać od nich zwrotu? Może to jest metoda żeby tam się coś zmieniło w tym T-betonie?
Chyba przy drugim pakiecie zabiorą 24,99zł. Raz grosz zabierają, innym razem oddają
 #1000326  autor: adacomp
 23 cze 2018, 19:27
marcin19883 pisze:
Pabloeq pisze:
I tradycyjnie, doładowanie konta w prepaidzie - znów ukradli (a raczej ich chory system) grosz, pobranie cyklicznej opłaty która wg regulaminu wynosi 25zł, znów ukradli 25,01...
Reklamować to? Żądać od nich zwrotu? Może to jest metoda żeby tam się coś zmieniło w tym T-betonie?
Chyba przy drugim pakiecie zabiorą 24,99zł. Raz grosz zabierają, innym razem oddają
Tak właśnie działa ich dziurawy system od lat.
Te zabieranie i oddawanie oraz kasowanie opłat za usługi i pakiety pomimo że powinno być gratis to właśnie działanie systemu prepaid od lat.
Sam wielokrotnie padłem ofiarą ich zbugowanego "systemu"
 #1000344  autor: Pabloeq
 23 cze 2018, 22:06
marcin19883 pisze:Chyba przy drugim pakiecie zabiorą 24,99zł. Raz grosz zabierają, innym razem oddają
Otóż właśnie jak narazie to pobierają mi po 25,01, mało, nawet po doładowaniu konta zabrali jeden grosz, o co tam chodzi? Nikt nic nie wie, teoretycznie jest podstawa do reklamacji, bo ich regulaminy wymieniają kwotę 25zł, nic tam nawet nie ma o ewentualnych niuansach podatkowych które tłumaczyłyby te akcje z tym jednym groszem.
Jakkoś inni nie mają problemu z naliczaniem opłat...
 #1000350  autor: marcin19883
 23 cze 2018, 22:44
Pabloeq pisze:
marcin19883 pisze:Chyba przy drugim pakiecie zabiorą 24,99zł. Raz grosz zabierają, innym razem oddają
Otóż właśnie jak narazie to pobierają mi po 25,01, mało, nawet po doładowaniu konta zabrali jeden grosz, o co tam chodzi? Nikt nic nie wie, teoretycznie jest podstawa do reklamacji, bo ich regulaminy wymieniają kwotę 25zł, nic tam nawet nie ma o ewentualnych niuansach podatkowych które tłumaczyłyby te akcje z tym jednym groszem.
Jakkoś inni nie mają problemu z naliczaniem opłat...
Reklamuj. Dostaniesz rekompensatę.
 #1000422  autor: Pabloeq
 24 cze 2018, 13:41
marcin19883 pisze:
Pabloeq pisze:
marcin19883 pisze:Chyba przy drugim pakiecie zabiorą 24,99zł. Raz grosz zabierają, innym razem oddają
Otóż właśnie jak narazie to pobierają mi po 25,01, mało, nawet po doładowaniu konta zabrali jeden grosz, o co tam chodzi? Nikt nic nie wie, teoretycznie jest podstawa do reklamacji, bo ich regulaminy wymieniają kwotę 25zł, nic tam nawet nie ma o ewentualnych niuansach podatkowych które tłumaczyłyby te akcje z tym jednym groszem.
Jakkoś inni nie mają problemu z naliczaniem opłat...
Reklamuj. Dostaniesz rekompensatę.
Zareklamowałem. Przyjęli. Wnioskowałem tylko o oddanie tych groszy, pośmiejemy się razem jak odpiszą :lol:
 #1000431  autor: marcin19883
 24 cze 2018, 14:14
Jak zgłaszałem, że nie działa rwk i 1zł bez limitu dziennie, to dostałem 5zł za free.
 #1000488  autor: MyszkaMiki
 24 cze 2018, 21:17
Czy w T-mobile na kartę jest możliwość włączenia rocznej ważności konta i nie doładowywać co miesiąc konta?
 #1000494  autor: adacomp
 24 cze 2018, 22:34
MyszkaMiki pisze:Czy w T-mobile na kartę jest możliwość włączenia rocznej ważności konta i nie doładowywać co miesiąc konta?
tak
  • Strona 10 z 89
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 89
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 89