aureel pisze:Druk reklamacji który podlinkowałeś tyczy się REKLAMACJI
A Ty chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. To nie to samo. Wręcz jedno wyklucza drugie.
Ważne pytanie - kupowałeś jako osoba fizyczna czy na FV na firmę ?
Owszem, ale jest tam taki kwadracik do zaznaczenia "zwrot zapłaconej ceny". Nw, może to mnie zmyliło. Tym bardziej, że pisze o tym w ich regulaminie (przy opisie prawa zwrotu do 14 dni pisze że trzeba wypełnić formularz ze strony sklepu i własnoręcznie go podpisać, a jedynym formularzem który tam znalazłem jest ten, także....)
Narazie wypełniłem formularz na stronie sklepu tutaj
https://siglo.pl/rma.html
Rodzaj zgłoszenia zaznaczyłem "zwrot konsumencki". Nie wiem czy wszystko dobrze zrobiłem aczkolwiek opisałem całą sytuacje w tym to że chce zwrócić i czekam na odpowiedź.
Jeśli trzeba będzie to zrobić w inny sposób to nie ma problemu bo zapisałem sobie to co tam pisałem.
@edit
Uno momento..
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Gdzie mam szukać tego "oświadczenia"
Przyznaje sie - głupi jestem.. Powinienem był nie pchać się w chinole
Jako fizyczna. Mam "paragon".
@edit 2
Czy może po prostu wysłać im zwykłego maila z prośbą o to "oświadczenie"?