DAJ CYNK
  • Dylematy przed zakupem? Nie wiesz na jaki model się zdecydować? Tutaj znajdziesz pomoc.
    :?:
Dylematy przed zakupem? Nie wiesz na jaki model się zdecydować? Tutaj znajdziesz pomoc.
:?:
Regulamin forum: PRZECZYTAJ UWAŻNIE:

1) Zanim założysz nowy wątek, przejrzyj wcześniejsze tematy i/lub skorzystaj z wyszukiwarki w celu znalezienia podobnych tematów..!
2) Nowy temat zakładaj dopiero, jeżeli nie znalazłeś(-aś) odpowiedzi lub masz bardziej precyzyjne wymagania lub wiedza zawarta w podobnych tematach nie rozwiewa Twoich wątpliwości. W przeciwnym wypadku temat może zostać przesunięty do kosza..!
3) Tematy w stylu: "Co jest lepsze? Telefon A, czy B?" - zostaną przesunięte do kosza..!
Pamiętaj, że my pomagamy, ale nie wybieramy za ciebie telefonu!
Jeżeli wybrałeś już dwa modele, to z tych dwóch sam musisz zdecydować co kupujesz.

4) Zakładając temat należy dobrze nadać tytuł tematu, tak aby innym było prościej ocenić o czym on będzie.
5) W treści posta (nie w tytule tematu) należy podać jak najdokładniej następujące informacje:
- wymagania odnośnie telefonu
- preferencje odnośnie marki
- miejsce zakupu: nowy, używany, w sklepie, aukcjach, u operatora?
- kwota przeznaczona na zakup bądź plan taryfowy operatora
- wszystkie telefony brane pod uwagę na początku przez autora
- opcjonalnie: podać jaki telefon(/telefony) użytkownik miał wcześniej i czy był z niego zadowolony.
Czy zapoznałeś(-aś) się regulaminem działu ?
 #888375  autor: Pablooo88
 22 wrz 2016, 17:53
ale jakością rozmów czy wykonania?

zależy mi przede wszystkim o jakości rozmów i baterii
 #888377  autor: Eragon
 22 wrz 2016, 18:32
No to rozmowami i baterią Redmi.

:smt006
 #888579  autor: czamarek
 24 wrz 2016, 18:18
Zdecydowanie lepiej kupić w polskim sklepie, masz pewność że za kilka miesięcy gwarancja będzie dalej obowiązywała. Serwis z Wrocławia serwisował Xiaomi dla dwóch zagranicznych sklepów, XiaomiForSale oraz IBG. Obudwa sklepy należały do najdroższych, ale ludzie kupowali bo gwarancja w Polsce. Niestety po gwarancji PL z XFS zostało tylko wspomnienie. Jak chiński sklep przestanie płacić polskiemu serwisowi, to ten przestanie naprawiać.
 #888580  autor: Eragon
 24 wrz 2016, 18:50
Pierdolisz, a nie wiesz.

Sprawa wyglądała tak że we Wrocławiu były serwisowane około 3 (słownie: trzy) telefony kupione z XFS. Żadnej umowy. Żadnych pieniędzy. Więc to coś, co nawet nie można nazwać współpracą, zakończyło się szybciej, niż zaczęło.

Z IBG sprawa jest zdecydowanie inna, gdyż tutaj @Acid ma podpisaną umowę, jest ich pracownikiem, i nie robią go w chuja. I żyją sobie tak w tej symbiozie już trochę. I będą zapewne żyć, gdyż dla IBG Europa Wschodnia jest bardzo lukratywnym rynkiem. A konkurencja coraz tu większa, więc jakość trzeba podnosić. A przynajmniej, trzymać na poziomie.

Dodatkowo, XFS ponoć ma teraz problemy w Czechach, w których mieli swój magazyn operacyjny na terenie EU.
A IBG? Mają siedzibę w Chinach. Tam płacą normalnie, oficjalnie, swoje podatki. A telefony wysyłają nam tu. I tyle.

:smt006