Strona 1 z 1

[T-Mobile] Uwaga na pakiety minut!

PostNapisane: 2012-12-02, 16:23
przez rupert
Zmieniły się regulaminy zakupu pakietów.

Włączając pakiet 150, lub 30 minut (te na pewno) automatycznie uruchamiane jest cykliczne ich odnawianie - 150 minut co 14 dni, 30 minut co 30 dni.

Jeśli ktoś nie chce "dostawać" ich automatycznie, musi wyłączyć cykliczność.

PostNapisane: 2012-12-02, 16:47
przez Wiola_K
A jak to zrobić?

PostNapisane: 2012-12-02, 16:56
przez UndiscloseD
rupert,
To nic nowego i nadzwyczajnego. Jak aktywujesz pakiet internetowy to tez sie przedluza automatycznie. Podejrzewam, ze wszystkie inne uslugi rowniez.
Wiola_K,
Mozna samemu przez iBOA na poczatku nowego okresu rozliczeniowego, albo dzwoniac do BOA pod 602900.

Ja bym powiedzial, ze trzeba uwazac na wszelkiego rodzaju pakiety, ktore (jesli sie zgodzimy) wlaczaja konsultanci. Chodzi mi o to, ze czasem dzwonia i chca wlaczyc jakis pakiet na probe przez 1 miesiac. Potem niby ma przyjsc sms przypominajacy o koncu okresu probnego, ale nie raz mi sie zdarzylo, ze nie przyszedl. Takze trzeba sobie pilnowac terminow.

PostNapisane: 2012-12-02, 17:07
przez rupert
Pakiet 30 minut, dotyczy Happy.

Wyłączenie cykliczności:
- poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*84*6#
- poprzez wysłanie bezpłatnego SMSa o treści NIE na nr 686
- za pośrednictwem automatycznego Biura Obsługi Klienta lub po połączeniu z Konsultantem pod numerem *9602.
Niby można jeszcze przez itakTak, ale ja nie znalazłem tam takiej możliwości. Zapytałęm jak to zrobić i czekam na odpowiedź

Regulamin 30 min: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... EraMix.pdf
______________________________________________________________________________

Pakiet 150 minut, Dotyczy Nowy Tak Tak i Happy.

Wyłączenie cykliczności:
-poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*84*8#
-poprzez wysłanie bezpłatnego SMSa o treści NIE na nr 678
-za pośrednictwem automatycznego Biura Obsługi Klienta lub po połączeniu z Konsultantem pod numerem *9602
Tak samo jak przy Pakiecie 150, niby można wyłączyć przez internet.

Regulaminu 150minut na stronie T-Mobile nie znalazłem, powyższe info mam z regulaminu, który dostałem mailem.

[ Dodano: 2012-12-02, 17:25 ]
UndiscloseD napisał(a):To nic nowego i nadzwyczajnego.

Nadzwyczajne może jest tylko to, że zmienił się regulamin starej usługi. Wcześniej nie było cykliczności. Ja dowiedziałem się o niej dopiero z billingu. Niby przysyłają SMS, że usługa za 2 dni będzie przedłużona, ale ja zarządzam kilkoma numerami zdalnie i nie zawsze dowiaduję się o takich SMSach.

UndiscloseD napisał(a):Mozna samemu przez iBOA na poczatku nowego okresu rozliczeniowego, albo dzwoniac do BOA pod 602900.

Rozmawiamy o T-Mobile na kartę, tu 602900 nie działa.

UndiscloseD napisał(a):Ja bym powiedzial, ze trzeba uwazac na wszelkiego rodzaju pakiety, ktore (jesli sie zgodzimy) wlaczaja konsultanci. Chodzi mi o to, ze czasem dzwonia i chca wlaczyc jakis pakiet na probe przez 1 miesiac. Potem niby ma przyjsc sms przypominajacy o koncu okresu probnego, ale nie raz mi sie zdarzylo, ze nie przyszedl. Takze trzeba sobie pilnowac terminow.

Dziś zauważyłem, że na jednym z numerów Tak-Tak, którym zarządzam jest włączone Granie na czekanie - nikt nie zamawiał. Zapytałem na jakiej podstawie włączyli - czekam na odpowiedź.

PostNapisane: 2012-12-03, 15:10
przez Aen Hen Cerbin
Jeśli ktoś hoduje sobie minuty terminowe (jak ja np.) to cykliczność jest OK - nie muszę pamiętać o ich przedłużaniu.

Z drugiej strony prepaid w wydaniu T-Mobile coraz bardziej zbliża się do modelu cyklicznego zasilania konta jak w postpaid...

HTH.

PostNapisane: 2012-12-03, 15:31
przez Horacy
Przedłużanie pakietów to dobra sprawa, nie trzeba o nich pamiętać, a jeśli nie ma się pieniążków na koncie to po prostu pakiet nie zostanie aktywowany.

PostNapisane: 2012-12-03, 18:32
przez UndiscloseD
rupert,
Granie na czekanie jest z autonatu wlaczane wszystkim nowym uzytkownikom, czy to tak takowcom, czy abonamentiwcom( w tym przypadku zauwazylem, ze wlaczyli mi to przy podpisaniu aneksu.). Jezeli jednak masz ten numer juz jakis czas to jest cos chyba nie tak.

PostNapisane: 2013-04-05, 22:19
przez rupert
Odgrzewam temat, bo właśnie zostałem rozsierdzony przez T.

Horacy, Aen Hen Cerbin Nie zdziwcie się!

Właśnie zauważyłem, że z konta terminowych minut zniknęło mi kilkaset min. pomimo, że miałem aktywną cykliczność pakietu 30 min, który odnawiając się powinien mi przedłużać ważność min terminowych.
Aktywowali mi ten pakiet po upływie ważności minut zgromadzonych na koncie.

Jestem wkurw!

Gdybym nie miał skarbonki, już dawno przeniósłbym nr do innej sieci!

Właśnie zauważyłem, że wyczyścili z minut terminowych numer mojej mamy.

PostNapisane: 2013-04-06, 09:28
przez Aen Hen Cerbin
rupert napisał(a):Odgrzewam temat, bo właśnie zostałem rozsierdzony przez T.

Horacy, Aen Hen Cerbin Nie zdziwcie się!

Właśnie zauważyłem, że z konta terminowych minut zniknęło mi kilkaset min. pomimo, że miałem aktywną cykliczność pakietu 30 min, który odnawiając się powinien mi przedłużać ważność min terminowych.
Aktywowali mi ten pakiet po upływie ważności minut zgromadzonych na koncie.

Jestem wkurw!

Gdybym nie miał skarbonki, już dawno przeniósłbym nr do innej sieci!

Właśnie zauważyłem, że wyczyścili z minut terminowych numer mojej mamy.


Potwierdzam, że u mnie też tak się stało - złożyłem reklamację ustnie do protokołu zgodnie z rozporządzeniem i czekam na odpowiedź zgrywusa, na razie w SMS-ie stwierdzili, że usługa działa jakoby prawidłowo.

PS. Jesteś z Wrocka, może spotkamy się pogadać w tej sprawie? (wysłałem PM z moim nrem tel.)

PostNapisane: 2013-04-06, 11:32
przez wartek
trzeba dokładnie sprawdzać co ma się włączone

PostNapisane: 2013-04-06, 15:38
przez A. Nowak
Acan, zamiast sobie robić problemy, rozważ zaręczyny z inną partią, tj. siecią.
:D

pakiety minut terminowych w tak taku

PostNapisane: 2013-04-10, 15:30
przez lukasz82
Mimo cyklicznego odnawiania pakietu 30 minut usługa ta nie włączyła tego pakietu,próbowałem kilkakrotnie uruchomić kodem jak i przez itaktak bez powodzenia,problem istniał od rana 3.04.13.do 4.04.13.,również pakiet 150minut za 21.17 był nie do włączenia.Niestety z winy sieci utraciłem minuty terminowe,napisałem skarge do BOA i otrzymałem odpowiedź-"Witam,

przyjrzałem się sytuacji na koncie numeru. Wyjaśniam, że od momentu złożenia zlecenia zakupu pakietu minut terminowych (np. kodem ekspresowym) do chwili realizacji może upłynąć do 72 godzin. W Pana przypadku tak właśnie się stało. W dniu 04.03.2013 nastąpiła seria aktywacji pakietów 30 Minut prawdopodobnie zlecanych w dniu wcześniejszym. W takiej sytuacji nie mam podstaw do zwrócenia utraconych minut. Sugeruję aktywowanie we wcześniejszym okresie takiego pakietu.

Pozostaję do dyspozycji.


Z pozdrowieniami
xxxxx xxxxxxxx
Dział Obsługi Klientów Prepaid i MVNO


Od Admina: Proszę nie podawać danych konsultanta

PostNapisane: 2013-04-10, 15:34
przez zygikuleczka
lukasz82, odwołaj się ale nie umieszczaj danych tej osoby na forum.

PostNapisane: 2013-04-10, 15:42
przez lukasz82
Następnego dnia operator uruchomił Mi 10 pakietów po 30minut za 6.05 i pakiet 150 minut za 21.17,gdyby nie to że mam umowe w mixie na czas to już powoli bym rezygnował z tej sieci widze że sporo ludzi ma problemy z tym operatorem.Umowa kończy Mi się w styczniu 2014 i jej napewno nie przedłuże a pakiety teraz będe uruchamiał zgodnie z regulaminem 72h wcześniej innym radze tak samo.

[ Dodano: 2013-04-10, 16:51 ]
zygikuleczka- dostałem odpowiedź na meila i tylko ją skopiowałem fakt widnieje nazwisko pracownika,Sam stwierdził że zlecenia aktywacyjne pakietów były w dniu wcześniejszym,zabezpieczyli się poprzez 72h do aktywacji.Jeżeli mogę się odwołać jeszcze to jak i gdzie.