Strona 1 z 2

[T-mobile] Taktak - brak możliwości sprawdzenia konta

PostNapisane: 2012-11-26, 14:24
przez janjelon
Brak możliwości sprawdzenia stanu konta.
Zarówno na stronie itaktak.pk jak i *101#.
Zaczęło się już w nocy.

PostNapisane: 2012-11-26, 14:35
przez Kryniczanin
W abonamencie *100# też nie działa

PostNapisane: 2012-11-28, 14:32
przez artix
I tak się trzepie kasiorkę, tu 4gr, tam 4gr...
Trzeci dzień a to nadal nie działa

PostNapisane: 2012-12-12, 12:19
przez marcinj
Ja od kilkunastu dni nie mogę zalogować się na swoje konto internetowo czyli od samego początku jak jestem w tak taku. Nie wiem czy jest jakiś większy problem czy mi się trafił - przenosiłem numer z abonamentu w T-mobile do tak taka i trochę to długo trwało. I tak sobie myślę, że może coś nie załapało to przeniesienie numeru i dlatego nie mogę zalogować się.
Sobie żartuję, że po wprowadzeniu tych 4 groszy za sprawdzenie stanu konta mają oblężenie serwisu internetowego, bo ludzie chcą za darmo sprawdzać :)

PostNapisane: 2012-12-12, 12:22
przez artix
marcinj napisał(a):Ja od kilkunastu dni nie mogę zalogować się na swoje konto internetowo czyli od samego początku jak jestem w tak taku. Nie wiem czy jest jakiś większy problem czy mi się trafił - przenosiłem numer z abonamentu w T-mobile do tak taka i trochę to długo trwało. I tak sobie myślę, że może coś nie załapało to przeniesienie numeru i dlatego nie mogę zalogować się.

Zawsze po przeniesieniu są problemy z logowaniem na itaktaka, skoro to już trwa aż kilkanaście dni, to pisz do nich, niech się za to wezmą.

PostNapisane: 2013-01-09, 10:12
przez margeo
Udaje się Wam zalogować na konto tak taka???
Ostatnio standard, nie tylko u mnie:
Przeglądarka Google Chrome nie może wczytać strony internetowej, ponieważ oczekiwanie na odpowiedź serwera www.itaktak.pl trwa zbyt długo. Witryna może być wyłączona lub mogły wystąpić problemy z połączeniem internetowym.

PostNapisane: 2013-01-14, 01:17
przez tiger93
Ja teraz nie moge sprawdzic stanu konta w heyah ani w tmobile oraz wykonac zadnego polaczenia. Przez iboa tez nie podaje stanu konta.

PostNapisane: 2013-01-14, 08:42
przez remi89
U mnie T działa bez problemu. Stan konta mam widoczny pod kodem *101# jak i po zalogowaniu do itaktak :)

PostNapisane: 2013-01-14, 09:17
przez slawekt
Udaje się Wam zalogować na konto tak taka???
Ostatnio standard, nie tylko u mnie:

Nie wiem jak jest w Chrome bo nie używam, lecz u mnie w Operze trzeba odświeżać każdą stronę (czyli wchodzić na nią niejako dwa razy), bo inaczej otrzymujemy podobny komunikat.
Ot programiści T-Mobile :-) Na Firefox'ie natomiast jest wszystko OK.

PostNapisane: 2013-02-13, 11:56
przez marcinj
Wy też macie coraz problemy żeby zalogować się do tych ich systemów w t-mobile? Ja z takich rzeczy korzystam zazwyczaj raz na rok, teraz ostatnio logowałem się bo chciałem pewne rzeczy posprawdzać no i przeważnie dopiero po kilku próbach udaje się, a jak udaje to chodzi to bardzo powoli, billing wyskakuje proszę czekać i czekam 10 minut i nic tylko sesję zamknęło czy inne błędy. Próbowałem na 1 numerze w abonamencie i 1 tak taku i strony podobnie chodzą albo są problemy z zalogowaniem. Czasem też jest wszystko OK, ale częściej mam problemy.

PostNapisane: 2013-03-11, 22:27
przez kn
I znow t-mobile ma problemy ze swoimi systemami. Mam kilka kart i na zadna nie moge sie zalogowac do i-boa i to od wczoraj. Porazka.

PostNapisane: 2013-03-12, 00:03
przez Edmund
kn, również mam problem w Heyah - nie dochodzi mi sms weryfikacyjny.

PostNapisane: 2013-03-13, 01:16
przez grzegorz0plonka
No niestety, tmobile korzystać bardzo bardzo starego systemu i nie chcą wymienić całkowitego nowego systemu. A u mnie sprawił problemy iboa.

PostNapisane: 2013-03-13, 13:01
przez lukaszm95
Również zauważyłem coraz częściej problemy z dostępem do usług tmobile. Czy ktoś się kontaktował z nimi informując o sprawie?

PostNapisane: 2013-03-13, 14:15
przez kn
Ja sie skontaktowalem mailem. Poprosilem by wylaczyli mi jedna usluge dla jednego numeru - skoro nie moge tego zrobic ani przez iboa (kilkanascie prob zalogowania), ani przez krotkie kody - usluga czasowo niedostepna, ani przez wyslanie smsa - nie mozna wyslac na podany numer.

Otrzymalem automatycznego maila info, ze czas oczekiwania dwa dni robocze.

Niestety dwa dni robocze minely, a t-mobile milczy.

I jak to nazwac?