Strona 1 z 1

[Cyfrowy Polsat] Pomoc w pojęciu decyzji

Post:25 sty 2017, 01:21
autor: G3orG3PL
Kuzynka ma telefon na abonament (59.90PLN) w Plusie do 6 czerwca. Ale oczywiście, oni już dzwonią z propozycją podpisania wcześniej umowy, co jej odradziłem. Zakupiła nowy TV i zastanawia się nad podłączeniem Cyfrowego Polsatu. Oferta jest całkiem spoko tzn Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + abonament za telefon + multiroom + 40 GB internetu w kwocie 125 PLN miesięcznie. Ale pyta czy jest możliwość dostać przy przedłużaniu, nowy telefon, bo podczas rozmowy z konsultant owszem zaproponował ale z ratami miesięcznymi. Czy da radę wynegocjować telefon tak jak wcześniej tzn za opłatą powiedzmy 250 PLN ale bez rat?? Ma ktoś doświadczenie z podobną sytuacją??

Nie wiem czy w dobrym dziale umieściłem posta, jeśli nie proszę o przeniesienie do właściwego.

Re: [Cyfrowy Polsat] Pomoc w pojęciu decyzji

Post:25 sty 2017, 08:03
autor: macc
Niech potrzyma ich trochę w niepewności. Niech odrzuca pierwsze propozycje. Bliżej końca umowy niech zadzwoni do Działu Utrzymania Klienta i powie o co jej biega pod numer 22 2127128

Re: [Cyfrowy Polsat] Pomoc w pojęciu decyzji

Post:25 sty 2017, 08:11
autor: G3orG3PL
Tak właśnie jej proponuje. Raczej ja to będę jej załatwiał. Dwa lata temu udało się zbić cenę LG Spirit z 249 na 69 PLN. Wtedy napisałem wypowiedzenie umowy i teraz też trzeba tak zrobić. Dzięki macc za numer telefonu.

Re: [Cyfrowy Polsat] Pomoc w pojęciu decyzji

Post:25 sty 2017, 08:30
autor: macc
Wypowiedzenie umowy to podstawa od której trzeba zacząć. Mam jeszcze drugi numer do DUK Cyfrowego Polsatu 22 2127124

Re: [Cyfrowy Polsat] Pomoc w pojęciu decyzji

Post:25 sty 2017, 08:40
autor: G3orG3PL
Wielkie dzięki za numery. Trochę czasu jeszcze zostało ale lepiej się przygotować, i zanim połączy się wszystkie usługi w całość wynegocjować telefon. :D

PS. byłem u kuzynki i dzwonił konsultant i marudził ale w końcu zaproponował Honor P7 Lite za 109 zeta :mrgreen:

Warunki niezłe tylko umowa 3 miesiące wczesniej