DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #910614  autor: Thaiphoon
 11 lut 2017, 21:08
Cześć wszystkim

Chciałem się Was spytać czy powinienem w jakiś sposób zareagować po tym jak potraktowano moją reklamację w salonie Orange?

Mianowicie 21.01 oddałem telefon na gwarancji do naprawy. Otrzymałem informację, że naprawa może potrwać maksymalnie 3 tygodnie. Dziś zniecierpliwiony brakiem wiadomości, że telefon jest naprawiony, pojechałem do salonu i okazało się, że nie został nawet wysłany do naprawy. Protokół reklamacyjny przedawnia się po dwóch tygodniach więc już nawet by nie mogli z niego skorzystać. Wypełnili nowy, zamówili kuriera i telefon ma pojechać do serwisu w poniedziałek.
Jestem mega zły, że tak zostałem potraktowany. W salonie nie było ani kierownika, ani osoby, która mnie obsługiwała.

Pozdrawiam
 #910651  autor: Remington
 12 lut 2017, 10:10
Pocztaj co mówi gwarancja. Niestety, jej zasady gwarant określa w sposób dowolny.

Jeśli nie kupiłeś na firmę, to zawsze reklamuj na podstawie rękojmi - bez wyjątku. Wtedy po 14 dniach reklamacja jest z automatu uznana.