DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #910128  autor: Tomnml
 08 lut 2017, 16:26
Witam!
Mój LG G Flex 2 przestał działać, więc oddałem go na gwarancję do PLAY. Powiedzieli, iż nie są w stanie go naprawić i zaproponują mi nowy telefon. Po długim oczekiwaniu w końcu dostałem propozycję: Huawei P9 Lite oraz Huawei Ascend Mate. Za telefon, który został kupiony za 1000zł w wysokim abonamencie, a w sklepach jego cena wynosiła 2500zł oferują mi telefon z średniej półki za 900zł... Czy jest szansa, ze po odrzucaniu oferty zaoferują mi coś lepszego i adekwatnego do chociażby ceny zakupu mojego Flexa? Na jakiej podstawie określają wartość telefonu?

Pozdrawiam!
 #910143  autor: Remington
 08 lut 2017, 18:18
Po pierwsze, nie zaśmiecaj forum zakładając 3x ten sam wątek.

Po drugie, nigdy nie korzysta się z gwarancji, bo jej warunki określa producent lub sprzedawca. Zawsze należy korzystać z rękojmi.

Po trzecie, wobec braku możliwości naprawy, zażądaj (pisemnie) zwrotu kasy za telefon. Bez żadnego układania się z wymianą itd. itp.
 #910151  autor: Remington
 08 lut 2017, 18:32
Dostaniesz tyle, za ile go formalnie kupiłeś, czyli ile kosztował na fakturze. Istotne co mówił regulamin promocji o udzielonym rabacie, bo jeśli rabat obejmował też telefon, to można się go wykłócić.
 #912124  autor: olmas1
 20 lut 2017, 22:14
Tomnml, jak rozwiązałeś tą sprawę? Czy zaproponowali Ci coś innego adekwatnego do Flexa? Jestem w podobnej sytuacji, też mi zaproponowano P9 Lite lub Honor 7 Lite, kpina!