DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #896268  autor: siv1994
 19 lis 2016, 12:23
Witam. Zgłaszam się z problemem dotyczącym karty SIM. Cały czas była w moim telefonie i działala bez zarzutów. Od pewnego czasu zauważyłem, że jest wykrywana lecz widnieje napis "BRAK USŁUGI" no i zero zasięgu. Przełożyłem ją do innego telefonu i nic. Włożyłem do mojego telefonu inną kartę i działa. Jakie mogą być tego przyczyny? W prawdzie jest lekko porysowana, jednak przez cały czas nie była wyjmowana i też wszystko było ok. Ostatni raz doładowywałem konto w pod koniec sierpnia (telefon na kartę)

Proszę o odpowiedź
 #896274  autor: kamil1221
 19 lis 2016, 12:55
Kiedy dzwonisz na ten numer - jaki słychać komunikat?
 #896359  autor: siv1994
 19 lis 2016, 21:52
"Przepraszamy, nie ma takiego numeru"

Czyli zablokowano mi kartę? Jakie mogą być powody. Ostatnei doładowanie było w sierpniu. Trzy miesiące to chyba nie tak dużo
 #896374  autor: f0ku5
 20 lis 2016, 01:22
Do kiedy miałeś ważne połączenia przychodzące?
Trzy miesiące to wbrew pozorom bardzo dużo.
 #896393  autor: siv1994
 20 lis 2016, 10:32
Niestety nie jestem w stanie określić. Nigdy mnie to szczególnie nie interesowało, ponieważ czasem sprawdzałem kartę, która miała z rok, kupowałem doładowanie i śmigała. Da się teraz coś z tym zrobić? Np pójść do punktu orange i poprosić o przedłużenie? Zależy mi na tym numerze ponieważ podałem go w ważnym podaniu jako numer kontaktowy.
 #896430  autor: siv1994
 20 lis 2016, 16:53
OK TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

Zadzwoniłem do BOK. Zostałem poproszony o kod PUK. Odblokowali mi konto na 24 godziny, abym doładował za minimum 25zł w przeciwnym wypadku karta sim z numerem "przepadnie"
 #896431  autor: DanielR
 20 lis 2016, 16:57
Wyślij SMS o treści "START" na numer 8002, a dostaniesz rok ważności konta zarówno na usługi wychodzące, jaki przychodzące.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)