Witajcie
Zwracam się z nietypowym problemem i liczę na pomoc w jego rozwiązaniu.
Jestem kierowcą a sprawa dzieje się na terytorium Szwecji. Problem dotyczy otwierania bramy wjazdowej na firmę.
Otrzymaliśmy taki numer telefonu: WYMODEROWANO. Pod ten numer się dzwoni i brama automatycznie się otwiera. U mnie niestety to nie działa i kończą mi się pomysły jak to rozwiązać.
Problem był zgłaszany 2 razy do obsługi obiektu i twierdzą, że u nich wszystko jest dobrze. Myślałem początkowo, że nie dodali mojego numeru do systemu.
Mam iPhone 8, zresetowałem ustawienia do fabrycznych.
Mój numer nie jest prywatny, ukryte id, itp.
Numer mam T-mobile z Polski na kartę. Nigdy nie miałem najmniejszych problemów z dzwonieniem czy wysyłaniem wiadomości na Szwedzkie czy inne numery. Roaming mam włączony, nie ma żadnych blokad.
Zgłaszałem sprawę do operatora, otrzymałem taką odpowiedź:
Dzień dobry. Dziękujemy za zgłoszenie. Zgłoszony przez Ciebie problem techniczny został zamknięty. Prosimy o wybór numeru docelowego w formacie +xxxxxxxxx. Wskazany format 00xxxxxxxxx nie jest formatem zalecanym przez ITU i nie jest on obsługiwany przez operatorów zagranicznych.
Idąc za ich instrukcjami nadal nie działa. Złożyłem reklamację i oczekuję na odpowiedź.
Kiedy dzwonię pod ten numer mam dwa krótkie sygnały. Tak, jak się dzieje w sytuacji gdy nie ma się zasięgu lub środków na koncie.
Gdy dzwoniłem z telefonu kolegi ma jeden sygnał taki jak ten gdy do kogoś dzwonimy po czym go rozłącza i brama się otwiera.
Kolega ten ma numer w Play na abonament. Wpisuje on dokładnie ten numer który podałem. Bez żadnych formatów +, 00, czy numeru kierunkowego. Są tam też ludzie z innych krajów i wszystkim działa bez to zarzutu.
Problem ten bardzo komplikuje mi pracę. Do tej pory byłem bardzo zadowolony z mojego operatora. Nie wiem czy nie przyjdzie mi go zmienić.
Zwracam się z nietypowym problemem i liczę na pomoc w jego rozwiązaniu.
Jestem kierowcą a sprawa dzieje się na terytorium Szwecji. Problem dotyczy otwierania bramy wjazdowej na firmę.
Otrzymaliśmy taki numer telefonu: WYMODEROWANO. Pod ten numer się dzwoni i brama automatycznie się otwiera. U mnie niestety to nie działa i kończą mi się pomysły jak to rozwiązać.
Problem był zgłaszany 2 razy do obsługi obiektu i twierdzą, że u nich wszystko jest dobrze. Myślałem początkowo, że nie dodali mojego numeru do systemu.
Mam iPhone 8, zresetowałem ustawienia do fabrycznych.
Mój numer nie jest prywatny, ukryte id, itp.
Numer mam T-mobile z Polski na kartę. Nigdy nie miałem najmniejszych problemów z dzwonieniem czy wysyłaniem wiadomości na Szwedzkie czy inne numery. Roaming mam włączony, nie ma żadnych blokad.
Zgłaszałem sprawę do operatora, otrzymałem taką odpowiedź:
Dzień dobry. Dziękujemy za zgłoszenie. Zgłoszony przez Ciebie problem techniczny został zamknięty. Prosimy o wybór numeru docelowego w formacie +xxxxxxxxx. Wskazany format 00xxxxxxxxx nie jest formatem zalecanym przez ITU i nie jest on obsługiwany przez operatorów zagranicznych.
Idąc za ich instrukcjami nadal nie działa. Złożyłem reklamację i oczekuję na odpowiedź.
Kiedy dzwonię pod ten numer mam dwa krótkie sygnały. Tak, jak się dzieje w sytuacji gdy nie ma się zasięgu lub środków na koncie.
Gdy dzwoniłem z telefonu kolegi ma jeden sygnał taki jak ten gdy do kogoś dzwonimy po czym go rozłącza i brama się otwiera.
Kolega ten ma numer w Play na abonament. Wpisuje on dokładnie ten numer który podałem. Bez żadnych formatów +, 00, czy numeru kierunkowego. Są tam też ludzie z innych krajów i wszystkim działa bez to zarzutu.
Problem ten bardzo komplikuje mi pracę. Do tej pory byłem bardzo zadowolony z mojego operatora. Nie wiem czy nie przyjdzie mi go zmienić.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2021, 09:12 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nr telefonu to dana osobowa