Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
107
Rejestracja
25 paź 2011, 13:09
Lokalizacja
Gdańsk
Moderator: Moderatorzy
No to ten trop odpada.matkon pisze:@rudymax @Przemix - *555 zgłasza się lektor, wbijam swój numer - odpowiedź: Numer jest aktywny w Orange. Czyli to chyba nie to
pod warunkiem, że przeniosą na Free PONIEWAŻ przy przeniesieniu na Yes dostaniesz 30 dni.Gregrin pisze:Najlepiej byłoby numer przenieść do orange bo wtedy RWK jest za darmo
chyba nigdy do Yes nie przenosiłeś w salonieGregrin pisze:ale mimo to w obu jest RWK na takiej samej zasadzie (płatne 3zl dla kart młodszych niż 93dni w sieci Orange- później bezpłatne).
Dzieki za uzupełnienie, zapominam o tym szczególe bo mnie zawsze wrzucali do free.24bis24 pisze:pod warunkiem, że przeniosą na Free PONIEWAŻ przy przeniesieniu na Yes dostaniesz 30 dni.
Cos mi się wydaje ze orange nie lubi "nowych" użytkowników w tej promocji. W regulaminie jest coś o sprawdzaniu wiarygodności finansowej. Nie mniej nie wiemy jak to tam dokładnie działa w orange i dlaczego nie włączają tego u ciebie. Nie wiem czy doładowanie 10zl by nie pomogło bo na świeżo aktywowanych numerach są często "blokady premium" które zostają zdjęte właśnie po takim doładowaniu. Generalnie mamy same gdybanie bo konkrety jedynie może orange podać.matkon pisze:Przeniosłem numer z RBM do Orange właśnie tydzień temu, ale nie da się aktywować Spotify przez ich błąd (niestety BOK nie daje odpowiedzi od tygodnia).
Ja tam cały czas mowie o starterach a nie przechodzeniu (w sumie nie pamiętam nawet jak jest z przejściem na yes )24bis24 pisze:chyba nigdy do Yes nie przenosiłeś w salonie
O takie właśnie chodzi ale doświadczenie pokazuje ze lepiej je napisać samemu i dokładnie opisać wszystko i określić swoje żądania.matkon pisze:Obecnie mam dwa zgłoszenia - pierwsze w którym informowałem, że nie mogę aktywować usługi. Druga to reklamacja założona przez BOK na nierozwiązanie zgłoszenia. Czy Tobie chodzi o fizyczne złożenie pisma w salonie czy załatwianie tego przez BOK.
Ta reklamacja była zgłaszana podczas czatu z Moj Orange. Szczerze mówiąc wczoraj wykupiłem sam już usługę, poczekam do końca marca na ich odpowiedź (cały zeszły tydzień pisałem codziennie tracąc masę czasu i nerwów na nich). Zastanawiam się tylko o jakie mogę prosić zadośćuczynienie za niemożliwość włączenia usługi (średnio już mnie interesuje włączanie jej z ich strony skoro sam ją wykupiłem).Gregrin pisze: O takie właśnie chodzi ale doświadczenie pokazuje ze lepiej je napisać samemu i dokładnie opisać wszystko i określić swoje żądania.
Jeśli robiłeś to poprzez infolinie (bo tu tez nie jesteś precyzyjny) to nie masz wpływu co tam napiszą i oprócz nieścisłości może to być napisane jako zgłoszenie a nie reklamacja.
Najlepiej robić to przez mój orange albo (chyba) można napisać do nich bezpośrednio maila pewnie na adres [email protected]