DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 28
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28
 #989508  autor: jarekt
 18 kwie 2018, 18:10
@PawlusG, oczywiście po przeniesieniu musisz numer aktywować, zanim go zmigrujesz do FaktM.
SMS o zmianie taryfy przychodzi często z jednodniowym opóźnieniem, a czasami nie przychodzi wcale.
Dla "bezpieczeństwa" całej procedury, od momentu zmigrowania do FaktM najlepiej odczekać do kolejnego dnia i dopiero wtedy aktywować bonus.
Całą procedurę możesz zacząć nawet za 3 lata, ale nie ma gwarancji co wtedy (i czy w ogóle) dostaniesz.

Podsumowanie:
1. Przeniesienie numeru do Play.
2. Aktywacja numeru.
3. Migracja do FaktM.
4. Odczekanie do następnego dnia.
5. Upewnienie się na 100%, że jesteśmy w FaktM.
6. Aktywacja BzP.

Ale nawet poprawne wykonanie tych wszystkich operacji nie daje gwarancji otrzymania 500zł/50GB/150dni, bo otrzymanie takiego BzP po tych wszystkich krokach jest niezgodne z regulaminem.

PS. Z Play do FaktM migrujemy (nie przenosimy numeru) albo zmieniamy taryfę (lub ofertę).
PS2. Nie wykonujemy tych operacji w godzinach 23:30-2:30 w okresie "letnim" (od około 1 kwietnia - do około 30 września) i w godzinach 22:30-1:30 w okresie "zimowym" :) (w systemach Play/P4 jest pewien błąd związany z nieprawidłowym działaniem strefy czasowej i niektóre operacje w okresie zimowym zamiast o północy zaczynają się o 23:00, no i chodzi o unikanie robienia tych operacji w tych godzinach ze względu na codzienne sesje "obliczeniowe").
 #989515  autor: PawlusG
 18 kwie 2018, 18:31
jarekt pisze:@PawlusG, oczywiście po przeniesieniu musisz numer aktywować, zanim go zmigrujesz do FaktM.
Co trzeba zrobić?
W Orange wystarczył USSD do sprawdzenia stanu konta.
W Play jest tak samo?
jarekt pisze:Ale nawet poprawne wykonanie tych wszystkich operacji nie daje gwarancji otrzymania 500zł/50GB/150dni, bo otrzymanie takiego BzP po tych wszystkich krokach jest niezgodne z regulaminem.
Sprawdzałem chyba w 3 salonach i w żadnym nie znaleźli kart SIM FAKT.

:)
 #989516  autor: jarekt
 18 kwie 2018, 18:39
Co trzeba zrobić?
*101# albo puścić strzałkę (nie trzeba odbierać na drugim fonie aby numer się aktywował).
PawlusG pisze:Sprawdzałem chyba w 3 salonach i w żadnym nie znaleźli kart SIM FAKT.
Nieistotne. Ja Ci tylko mówię, że opisana procedura zgodnie z regulaminem spowoduje bezpowrotną utratę możliwości aktywacji BzP (z powodu migracji z Play do Fakt). System jednak pozwala BzP aktywować i go przyznaje.

---edit---
Dlatego jeżeli coś zepsujesz podczas tej operacji albo się za bardzo pośpieszysz, to reklamacji nawet nie masz prawa składać :) (tzn. masz prawo ale byłoby to głupie, bo regulamin jest bardzo jasny w tej kwestii i nic Ci się nie należy po migracji do FaktM).

Może tego nigdy nie zmienią, a może "naprawią" już jutro...
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2018, 18:44 przez jarekt, łącznie zmieniany 4 razy.
 #989518  autor: PawlusG
 18 kwie 2018, 18:41
No nic zobaczymy, u siebie niestety nie mam możliwości przenieść numeru do Fakt, nawet nie wiedzą kiedy będą mieli SIMki.

:)
 #989519  autor: jarekt
 18 kwie 2018, 18:48
Dla dodatkowe zabezpieczenia całej operacji, zapytaj w salonie czy skoro nie mają kart MNP Fakt, to możesz przenieść się do Play i potem zmigrować do Fakt i tam otrzymać BzP. Zgodnie z regulaminem to jest niemożliwe i tak Ci może pracownik powiedzieć ale jakiś mniej obeznany może Ci powiedzieć, że to się bez problemu będzie dało zrobić (co jest oczywiście nieprawdą zgodnie z regulaminem ale prawdą, bo tak działa teraz system).

Oczywiście rozmowę sobie nagraj i w razie czego przedstawisz jako dowód, że tak kazano Ci zrobić w salonie, bo nie mieli kart MNP Fakt. Wtedy gramotny konsultant taką reklamację Ci uzna (gdyby coś poszło nie tak w tej całej procedurze). No ale to trzeba mieć trochę odwagi aby taką rozmowę odpowiednio poprowadzić no i musi Ci konsultant powiedzieć, to co chcesz usłyszeć/nagrać :).
 #989555  autor: TomLee
 18 kwie 2018, 21:13
Spokojnie. wczoraj aktywowałem kartę po przeniesieniu do Play, *101# kod do FM, po 4 godzinach sprawdzenie taryfy i kod na bonus. Wszystko wyszło jak trzeba.

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka
 #989578  autor: teleman29
 18 kwie 2018, 22:07
pozwole sobie tu zacytowac jak u mnie przebiegl caly proces , opisalem to w watku play fakt rbm

jesli chodzi o play, kod do przeniesienia do FM *163*12# wskoczyl po kilku probach, po jakichs 15 minutach od zalapania kodu bylem juz w FM (warto wlaczyc i wylaczyc telefon).
Po upewnieniu sie ze jestem w FM i ze mam juz w play 24 widoczny bonus 500/50/5 , wlaczylem go kodem 111 342 1 . I tu ZONK..... jakies dwie godziny wisialo na play24 jako- usluga w trakcie wlaczania. Potem przyszly typowe smsy przy przenoszeniu do FM, typu - usluga premium zostala wylaczona itd. Dopiero po jakichs dwoch godzinach przyszedl sms potwierdzajacy przyjecie wniosku o wlaczenie bonusu za przeniesienie, i wtedy bonus juz wskoczyl. Tak wiec jak pisal kolega, po potwierdzeniu ze jest sie juz w FM, warto odczekac 2- 3 godziny z wlaczaniem bobusu za przeniesienie
w kazdym razie wszystko dziala :)
 #989584  autor: sepe
 18 kwie 2018, 22:19
PS. Z Play do FaktM migrujemy (nie przenosimy numeru) albo zmieniamy taryfę (lub ofertę).
PS2. Nie wykonujemy tych operacji w godzinach 23:30-2:30 w okresie "letnim" (od około 1 kwietnia - do około 30 września) i w godzinach 22:30-1:30 w okresie "zimowym" :) (w systemach Play/P4 jest pewien błąd związany z nieprawidłowym działaniem strefy czasowej i niektóre operacje w okresie zimowym zamiast o północy zaczynają się o 23:00, no i chodzi o unikanie robienia tych operacji w tych godzinach ze względu na codzienne sesje "obliczeniowe").[/quote]

Jestem w T-mobile i mmsy tylko z Play dochodzą z datą prawidłową,ale czas przesunięty jest o godzinę do przodu.
 #989848  autor: bobiwr
 20 kwie 2018, 11:44
Pierdzioszek pisze:Mnie osobiście czerwony design Faktowej SIMki bardzo się podoba.
Super ale
grzesio0401 pisze:Czy ktoś w ostatnim czasie przenosił nr dla promocji 500/50/150
czyli @Grzesio0401 kolekcjonerem kart nie jest...
 #990263  autor: grzesio0401
 23 kwie 2018, 15:36
Czyli upewniając się robię tak:
1. Idę do salonu, przenoszę do Play(jestem w Play na Kartę)
2. Wykonuję połączenie(karta aktywna)
3. *163*12#(jestem w Fakt Mobile - sprawdzenie kodem *111*49*1#)
4. Loguję się do Play24 i uruchamiam bonus.
 #990290  autor: bobiwr
 23 kwie 2018, 18:30
grzesio0401 pisze:...jestem w Play na Kartę
Tak na prawdę to będziesz w Play na kartę MNP. Ale to nie ważne.
...
...
...
grzesio0401 pisze:4. Loguję się do Play24 i ...
....sprawdzam jak opisany jest bonus - 200 czy 500. Dopiero jak będzie 500 to uruchamiasz.
5. Nie dziwię się, że nie widzę w P24 bonusowej kasy pomimo, że widzę bonus netowy.
6. Przyznaną kasę sprawdzam kodem.

I taka uwaga praktyczna:
Aby widzieć w Play24 zmiany stanu na koncie, które nastąpiły po zalogowaniu, należy się przelogować. Bo P24 pokazuje stan zaczytany z systemu w momencie logowania i nie aktualizuje się on-line.
  • Strona 4 z 28
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28