DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 28
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 28
 #993732  autor: adbadbad
 16 maja 2018, 12:20
24bis24 pisze:to zamiast pisać na forum lepiej przeczytać czemu tak się dzieje :-)
moderator będzie miał mniej roboty
adbadbad pisze: "Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji."
Tylko że ja żadnych zlecen nie dawalem do realizacji :mrgreen:
 #993746  autor: 24bis24
 16 maja 2018, 12:53
to przeczytaj wszystkie swoje posty albo poczekaj jak ktoś to enty raz napisze :-)
odpowiadasz innym na zadane pytania a potem jeszcze raz o to na co odpowiedziałeś pytasz ponownie.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2018, 12:56 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #993752  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 13:08
adbadbad pisze:szukanie odpowiedzi w stogu tego co tu jest napisane, idzie mi tak samo jak szukanie milosci, jak krew z nosa :P
Musisz poczekać. Jeśli taryfa się uruchamia. Jeśli nie możesz zmienić taryfy, to przednia się uruchamia jeszcze
 #993760  autor: Johnny
 16 maja 2018, 13:23
adbadbad pisze:A u mnie jak zwykle problemy, nie moge zmienic taryfy bo jest komunikat: "Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji."
Powinni wysyłać "Za trzy godziny spróbuj ponownie" :lol:
 #993829  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 20:08
Koledzy, dziś w nocy będę w PLAY. Oby wszystko zadziałało i bonusik się aktywował :D Bo wtedy lipa.
Około 3ciej w nocy aktywuje numer. Rano 9.00 migracja do fakt, wieczorem bonus uruchomie. :D z mojego doświadczenia wynika, że zmiana taryfy i pełne uruchomienie jej, trwa ok 3 godzin.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2018, 20:31 przez marcin19883, łącznie zmieniany 1 raz.
 #993846  autor: KR2615
 16 maja 2018, 20:40
Czy włączenie pakietu cyklicznego, np. Pakiet Rozmowy do wszystkich sieci, 100 SMS, 1 GB internetu (kod 996) przedłuży mi to, co pozostało z tych promocyjnych 50GB?
 #993862  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 21:37
adbadbad pisze:Chyba ze bedziesz miec komunikat: "Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji." Jako i ja mam :P
Zobacz jutro, czy ci się uruchomi. :D Ja miałem dużo numerów i nigdy ten twój komunikat nie trwał dłużej niż 3-4godziny. :D Jeśli się przełuża, to pozostaje tylko mieć nadzieje, że w nocy się unormuje w końcu.
 #993864  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 21:38
adbadbad pisze:U mnie ma podobno za 3 godziny zniknac i powinno juz sie udac zmigrowac do fakt mobile, no zobaczymy :)
A wykonałeś pierwsze połączenie? Możesz nawet na zmyśloną bezpłatną infolinie.
 #993867  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 22:03
adbadbad pisze:Tak, wykonywalem do Play darmowe a nawet z neta korzystalem , z 1zl zostalo mi 0,04zl :D
Dla pewności wyłącz i włącz telefon ponownie. Może jak się karta przeloguje ponownie, to przyspieszy sprawe. :shock:
 #993869  autor: Johnny
 16 maja 2018, 22:11
VIP-Card pisze:Czy włączenie pakietu cyklicznego, np. Pakiet Rozmowy do wszystkich sieci, 100 SMS, 1 GB internetu (kod 996) przedłuży mi to, co pozostało z tych promocyjnych 50GB?
Niestety na dzień dzisiejszy nie da się przedłużyć 50GB z BzP :smt005
  • Strona 8 z 28
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 28
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 28