DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 28
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 28
 #993846  autor: KR2615
 16 maja 2018, 20:40
Czy włączenie pakietu cyklicznego, np. Pakiet Rozmowy do wszystkich sieci, 100 SMS, 1 GB internetu (kod 996) przedłuży mi to, co pozostało z tych promocyjnych 50GB?
 #993862  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 21:37
adbadbad pisze:Chyba ze bedziesz miec komunikat: "Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji." Jako i ja mam :P
Zobacz jutro, czy ci się uruchomi. :D Ja miałem dużo numerów i nigdy ten twój komunikat nie trwał dłużej niż 3-4godziny. :D Jeśli się przełuża, to pozostaje tylko mieć nadzieje, że w nocy się unormuje w końcu.
 #993864  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 21:38
adbadbad pisze:U mnie ma podobno za 3 godziny zniknac i powinno juz sie udac zmigrowac do fakt mobile, no zobaczymy :)
A wykonałeś pierwsze połączenie? Możesz nawet na zmyśloną bezpłatną infolinie.
 #993867  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 22:03
adbadbad pisze:Tak, wykonywalem do Play darmowe a nawet z neta korzystalem , z 1zl zostalo mi 0,04zl :D
Dla pewności wyłącz i włącz telefon ponownie. Może jak się karta przeloguje ponownie, to przyspieszy sprawe. :shock:
 #993869  autor: Johnny
 16 maja 2018, 22:11
VIP-Card pisze:Czy włączenie pakietu cyklicznego, np. Pakiet Rozmowy do wszystkich sieci, 100 SMS, 1 GB internetu (kod 996) przedłuży mi to, co pozostało z tych promocyjnych 50GB?
Niestety na dzień dzisiejszy nie da się przedłużyć 50GB z BzP :smt005
 #993887  autor: marcin19883
 17 maja 2018, 01:09
adbadbad pisze:Jak wpisalem kod to ten sam komunikat sie pojawia na ekranie telefonu
Ja już jestem w Fakcie, ale u mnie jeszcze jest w trakcie zmiany, bo też mam ten komunikat.
 #993891  autor: marcin19883
 17 maja 2018, 01:36
Właśnie udało mi się wszystko uruchomić. 00:05 - aktywacja numeru
00:15 - zmiana taryfy na Fakt
00:15 - 01:30 Sprawdzanie czy przeniosło i nie ma oczekujących zleceń
01:30 - uruchomienie BzP 500zł/50GB
01:35 - sprawdzenie bonusu, udało się.

SUKCES
 #993892  autor: adbadbad
 17 maja 2018, 01:38
marcin19883 pisze:Właśnie udało mi się wszystko uruchomić. 00:05 - aktywacja numeru
00:15 - zmiana taryfy na Fakt
00:15 - 01:30 Sprawdzanie czy przeniosło i nie ma oczekujących zleceń
01:30 - uruchomienie BzP 500zł/50GB
01:35 - sprawdzenie bonusu, udało się.

SUKCES Obrazek
gratulacje, ja tez dam znac kiedy mi sie uda przeniesc i wlaczyc ten bonus :-D
 #993911  autor: mkkot
 17 maja 2018, 09:20
Mogę potwierdzić, metoda z przeniesieniem przez Play działa.
1. Przenieść numer do W3
2. Przenieść z powrotem do Play (trzeba odczekać 1 dzień roboczy)
3. Aktywować numer przez *101#
4. Aktywować *163*12# Fakt mobile (u mnie trzeba było 2 razy)
5. Sprawdzić czy już taryfa się zmieniła: *111*49*1#
6. Aktywować bonus *111*342*1#

Punkty 3-6 dało się wykonać jeden po drugim w ciągu ok. 10 minut.
  • Strona 8 z 28
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 28
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 28