DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
 #966471  autor: 24bis24
 15 gru 2017, 21:00
kamerling pisze:No niestety, ale u mnie to się nie udaje. Ilekroć chcę wbić koda w Voucher, to wyskakuje coś takiego:

"Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z obsługą klienta"

Ktoś inny też tak ma?
chyba wszyscy :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #966510  autor: Vieslav
 15 gru 2017, 23:02
Właśnie aktywowałem HBO GO kodem otrzymanym na numer w Virgin z aktywnym Freemium. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi, czy po darmowym miesiącu muszę usunąć konto czy po prostu sami wyłączą?
 #966559  autor: R.Mandano
 16 gru 2017, 11:34
Właśnie aktywowałem HBO GO kodem otrzymanym na numer w Virgin z aktywnym Freemium.
Szczęściarz z ciebie.
:mrgreen:
Mnie się ta sztuka nie chce udać od tygodnia. Dzwonię do Play'a z reklamacja to odsyłają do Virgina, a jak dzwonię do Virgina na infolinię to nikt nie odbiera.
:-D
 #966614  autor: 24bis24
 16 gru 2017, 15:54
kamerling pisze:No niestety, ale u mnie to się nie udaje. Ilekroć chcę wbić koda w Voucher, to wyskakuje coś takiego:

"Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z obsługą klienta"
Dzisiaj jest coś takiego:

Wystąpił błąd, kampania zablokowana

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #966649  autor: Gregrin
 16 gru 2017, 18:55
ign123 pisze:czy 2GB "skutecznie" (cytując Jarka :)) przedłuża ważność pakietu danych
To ja sobie tylko napisze ze jeszcze nie było żadnego pakietu w play który by "nieskutecznie" się sumował/przedłużał. Byl pakiet za rejestracje (teraz również pakiet za przeniesienie) którego "pozostałości" kasowane są po 30stu dniach od uruchomienia (i to pewnie tylko dla tego ze są to duże ilości 500zl, 50GB) ale NIE wpływało to na ważność oraz ilość reszty jednostek.
Oczywiście przezorna zawsze zabezpieczony ale umówmy się prawdopodobieństwo czegoś takiego jest bardzo male.
 #966653  autor: jarekt
 16 gru 2017, 19:05
Miałem z godzinę temu napisać, że z różnych względów (np. historycznych, o których wspomniał @Gregrin), szanse na "nieskuteczne" przedłużenie posiadanych GB pakietem 2GB z tej promo, są jakieś 10%.

Ale myślę sobie, jakby tak nagle zadziałało inaczej ("nagle" w P4 się od jakiegoś czasu zaczęło się zdarzać :) ) to hejt będzie na mnie (raczej nieuzasadniony).

A ponieważ jestem słaby psychicznie i nie zniósłbym tego, to sobie darowałem uspokajanie :)
 #966654  autor: 24bis24
 16 gru 2017, 19:05
ale masz np.600 MB za 0 zł na 7 dni, 50GB za rejestracje nowego numeru, 2GB na święta wszystko się przedłuża, wszystko za darmo i co powiedzmy 20 stycznia budzisz się z rana a na koncie zero a starter leżał w szufladzie :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #966746  autor: Vieslav
 16 gru 2017, 22:59
R.Mandano pisze:jak dzwonię do Virgina na infolinię to nikt nie odbiera.
Trzeba trochę poczekać. Z moich doświadczeń wynika, że około 30-40 minut. Czasem udaje się szybko (5,10,20 minut), ale to zależy od dnia tygodnia i godziny, kiedy dzwonisz.
 #966762  autor: Dorotea
 17 gru 2017, 02:48
24bis24 pisze:
kamerling pisze:No niestety, ale u mnie to się nie udaje. Ilekroć chcę wbić koda w Voucher, to wyskakuje coś takiego:

"Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z obsługą klienta"

Ktoś inny też tak ma?
chyba wszyscy :D

Niestety... Koniec promocji?
 #966836  autor: matisi
 17 gru 2017, 14:56
Dorotea pisze:
24bis24 pisze:
kamerling pisze:No niestety, ale u mnie to się nie udaje. Ilekroć chcę wbić koda w Voucher, to wyskakuje coś takiego:

"Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z obsługą klienta"

Ktoś inny też tak ma?
chyba wszyscy :D

Niestety... Koniec promocji?
U mnie dzisiaj udało się wbić dwa vouchery na TIDAL (ważność skumulowała się, ważne do 15 czerwca 2018 r.), lecz na nowym koncie.
Na starym była aktywna subskrypcja darmowa od Play i to ona najpewniej robiła błędy z wbiciem kodu. Choć nawet po dezaktywacji tej subskrypcji, nadal nie mogłem wbić kodu.
 #966998  autor: jarekt
 18 gru 2017, 01:08
ign123 pisze:I co, sprawdził już ktoś, czy 2GB "skutecznie" (cytując Jarka :)) przedłuża ważność pakietu danych?
jarekt pisze:Ja będę wiedział najwcześniej za niecałe 2 dni, a dokładnie to o 1:00-2:00 rano 18 grudnia czyli za jakieś 31 godzin. Oczywiście dam info.
Jak na razie - jest 1:10 - GB nie przepadły (powinny przepaść około godziny 0:40 +/-10min), czyli 2GB z tej promocji najprawdopodobniej przedłużają już posiadane GB (czyli pakiet ten działa tak samo jak normalny płatny pakiet 2GB).

Najprawdopodobniej, bo może być awaria "kasownika" i GB zostaną skasowane z poślizgiem np. o 9:00 rano (a czasami to się dzieje nawet o 18:00).
Jeszcze się w tej kwestii odezwę.

Przetestowane na kilkunastu numerach.

---edit---
Godzina 10:00 - nic się nie zmieniło, GB dalej są na wszystkich testowych numerach.

---edit2---
Godzina 21:40 - nic się nie zmieniło, GB dalej są na wszystkich testowych numerach.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, 21:39 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #967090  autor: Vieslav
 18 gru 2017, 21:13
Moja radość nie trwała długo. Nie mogę się zalogować do HBO GO...
Wybieram operatora PLAY, wpisuję adres email, hasło i otrzymuję komunikat "Sprawdź swoją nazwę użytkownika/email oraz hasło". Myślałem, że zapomniałem hasła i je zresetowałem (proces przebiegł pomyślnie), jednak nic to nie dało. :evil:
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15