DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 11 z 15
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15
 #966746  autor: Vieslav
 16 gru 2017, 22:59
R.Mandano pisze:jak dzwonię do Virgina na infolinię to nikt nie odbiera.
Trzeba trochę poczekać. Z moich doświadczeń wynika, że około 30-40 minut. Czasem udaje się szybko (5,10,20 minut), ale to zależy od dnia tygodnia i godziny, kiedy dzwonisz.
 #966762  autor: Dorotea
 17 gru 2017, 02:48
24bis24 pisze:
kamerling pisze:No niestety, ale u mnie to się nie udaje. Ilekroć chcę wbić koda w Voucher, to wyskakuje coś takiego:

"Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z obsługą klienta"

Ktoś inny też tak ma?
chyba wszyscy :D

Niestety... Koniec promocji?
 #966836  autor: matisi
 17 gru 2017, 14:56
Dorotea pisze:
24bis24 pisze:
kamerling pisze:No niestety, ale u mnie to się nie udaje. Ilekroć chcę wbić koda w Voucher, to wyskakuje coś takiego:

"Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z obsługą klienta"

Ktoś inny też tak ma?
chyba wszyscy :D

Niestety... Koniec promocji?
U mnie dzisiaj udało się wbić dwa vouchery na TIDAL (ważność skumulowała się, ważne do 15 czerwca 2018 r.), lecz na nowym koncie.
Na starym była aktywna subskrypcja darmowa od Play i to ona najpewniej robiła błędy z wbiciem kodu. Choć nawet po dezaktywacji tej subskrypcji, nadal nie mogłem wbić kodu.
 #966998  autor: jarekt
 18 gru 2017, 01:08
ign123 pisze:I co, sprawdził już ktoś, czy 2GB "skutecznie" (cytując Jarka :)) przedłuża ważność pakietu danych?
jarekt pisze:Ja będę wiedział najwcześniej za niecałe 2 dni, a dokładnie to o 1:00-2:00 rano 18 grudnia czyli za jakieś 31 godzin. Oczywiście dam info.
Jak na razie - jest 1:10 - GB nie przepadły (powinny przepaść około godziny 0:40 +/-10min), czyli 2GB z tej promocji najprawdopodobniej przedłużają już posiadane GB (czyli pakiet ten działa tak samo jak normalny płatny pakiet 2GB).

Najprawdopodobniej, bo może być awaria "kasownika" i GB zostaną skasowane z poślizgiem np. o 9:00 rano (a czasami to się dzieje nawet o 18:00).
Jeszcze się w tej kwestii odezwę.

Przetestowane na kilkunastu numerach.

---edit---
Godzina 10:00 - nic się nie zmieniło, GB dalej są na wszystkich testowych numerach.

---edit2---
Godzina 21:40 - nic się nie zmieniło, GB dalej są na wszystkich testowych numerach.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, 21:39 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #967090  autor: Vieslav
 18 gru 2017, 21:13
Moja radość nie trwała długo. Nie mogę się zalogować do HBO GO...
Wybieram operatora PLAY, wpisuję adres email, hasło i otrzymuję komunikat "Sprawdź swoją nazwę użytkownika/email oraz hasło". Myślałem, że zapomniałem hasła i je zresetowałem (proces przebiegł pomyślnie), jednak nic to nie dało. :evil:
 #967273  autor: jarekt
 19 gru 2017, 22:28
@darek032, wysłałem Ci PW ale napiszę też tutaj, że dałem wczoraj znać kilku osobom (w zasadzie to były 2 osoby z kilkunastoma numerami), które czekały na mój raport 18 grudnia, bo ich obecne GB kończyły im się akurat wczoraj 18 grudnia o 23:59.

Po mojej informacji, nie kupili pakietu tylko przedłużyli swoje GB tymi 2GB z tej promo.
Dzisiaj 19 grudnia mam info, że nic im nie przepadło (na żadnym numerze) - a mogło przepaść około 1:00 dziś rano.

Także łącznie mam powiedzmy 35 numerów z potwierdzoną "skutecznością".

Ale trzeba mieć świadomość, że operator jeśli się uprze, to dziś w nocy może zmodyfikować system i od jutra po "skuteczności" będzie wspomnienie.

Z tym, że to prezent na święta i ja osobiście, choćbym nie wiem jak był zachłanny na kasę, to takiego numeru bym swoim klientom na święta nie wywinął :)
 #967359  autor: Vieslav
 20 gru 2017, 12:02
lukjac pisze:@Vieslav, spróbuj jeszcze raz zresetować hasło i ustawić prostsze (same małe/duże litery oraz cyfry), bo ja też miałem problem jak chciałem ustawić hasło z wieloma znakami specjalnymi.
Dzięki, pomogło :-)
 #967605  autor: ign123
 21 gru 2017, 13:02
jarekt pisze:Ale trzeba mieć świadomość, że operator jeśli się uprze, to dziś w nocy może zmodyfikować system i od jutra po "skuteczności" [przedłużania GB darmowym "świątecznym" pakietem 2GB] będzie wspomnienie.
U mnie też GB "skutecznie" przedłużone i - faktycznie - nic nie wskazuje na to, żeby Play miał coś w tej kwestii zmienić.
  • Strona 11 z 15
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15