DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 3 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
 #965368  autor: reboot
 10 gru 2017, 13:26
R.Mandano - nie kupujesz HBO GO. Ty już masz kupione jako kod promocyjny i po prostu musisz się zarejestrować podając ten kod podczas rejestracji.

jarekt - jesteś pewien, że od 8.12-23.01 jest ważne HBO GO, a nie 30 dni?

WKS
 #965369  autor: kowal2200
 10 gru 2017, 13:27
bolek2004 pisze:Ja nie mam play now i u mnie jest tak:
Wysyłasz smsa, otrzymujesz kod.
Wchodzisz na stronę. Zakładasz konto.
Trzeba wypełnić formularz w którym podajemy między innymi operatora czyli dajemy play, kod z smsa, adres email, login sobie wymyślasz i hasło. Na dole jeszcze akceptacja regulaminu i tyle.
Przychodzi potem email z info że konto aktywowane.
Nigdzie nie musiałem numeru telefonu podawać.
dokładnie jak kolega wyżej, oglądam na laptopie na necie z kablówki.
 #965373  autor: jarekt
 10 gru 2017, 13:41
reboot pisze:jarekt - jesteś pewien, że od 8.12-23.01 jest ważne HBO GO, a nie 30 dni?
Tak jak napisałem wcześniej: w regulaminie jest jasno określone, że promocję HBOGO można uruchomić od 8 grudnia i daje ona darmowy dostęp do HBOGO do 23 stycznia (nie ma ani słowa w regulaminie, że dostęp jest na 30 dni).
[quote="Promocja "Święta z Team Play""]§7. Nagrody
1. Nagrodami w Akcji są:
b. Jedna z 15.000 voucherów w postaci unikalnego kodu do zrealizowania na stronie hbogo.com
umożliwiający dostęp do HBO GO do dnia 23.01.2018 o wartości 25 zł.[/quote]

Ale dalej w punkcie c. jest z kolei jasno podane, że 2GB jest ważne 30dni.
c. Pakiet 2 GB internetu ważny 30 dni o wartości 9 zł.
Czyli gdyby HBOGO było ważne tylko 30 dni, to by to zapisali podobnie jak dla pakietu 2GB - a nie zrobili tego. Podali ważność w inny sposób, podany wyżej.

Rozumiem więc to tak, że oglądasz za darmo od dnia aktywacji do 23 stycznia: czyli góra 47 dni, a minimum 31 dni jeśli aktywujesz ostatniego dnia promocji czyli 24 grudnia.

Promocja jest krótka i dla HBO nie ma znaczenia czy ktoś ogląda za darmo 30 czy 40 dni.
Być może też w systemie łatwiej im zaprogramować wyłączenie wszystkim darmowego dostępu minutę po północy 24 stycznia.

A reklamują być może gdzieś promocję "HBOGO za darmo na miesiąc" żeby nie babrać się w tych szczegółach i zawiłościach, które tu podałem (w końcu każdy ma zagwarantowane minimum 31 dni i się wszystko zgadza jak napiszą gdzieś "HBOGO na miesiąc").

Ale jak jest/będzie faktycznie, to się jeszcze okaże. W razie czego można napisać reklamację, bo wg mnie regulamin jest jasny w tej kwestii (minimum 31 dni, maksymalnie 47 dni).
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 13:57 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #965374  autor: 24bis24
 10 gru 2017, 13:53
jarekt pisze:Może też temat tych 2GB z tej promocji olać.
bo
§8 Reklamacje
1. Reklamacje związane z przebiegiem Akcji należy kierować na piśmie listem poleconym, pod rygorem
nieważności, na adres korespondencyjny Organizatora: Plej Sp. z o.o. ul. Wiertnicza 128, 02-952 Warszawa,
z dopiskiem "Święta z Team Play", w terminie do 7 dni od daty zakończenia Akcji (liczy się data nadania
listu u operatora pocztowego). Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora w terminie 14
(czternastu) dni od jej otrzymania. Uczestnik zostanie poinformowany o wynikach postępowania
reklamacyjnego listem poleconym w terminie 28 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji przez
Organizatora.
:D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #965379  autor: jarekt
 10 gru 2017, 14:10
@24bis24, jeżeli ktoś czegoś nie dostanie z tej promocji (np. 2GB w PnKRWK) i absolutnie mu na tej nagrodzie i zadośćuczynieniu zależy, to wysłałbym poleconym, tak jest to napisane w regulaminie (rygor nieważności).

Ale jeżeli szkoda mu kasy i na nagrodzie mu aż tak nie zależy, to wysłałbym tylko maila (z podaniem oczywiście wszystkich danych).
Bo być może ten "Plej" czyli Organizator (nie mylić z Play czy P4 czyli Partnerem, bo to inna firma) jest rozsądnym Organizatorem i rozważy reklamację złożoną kanałem elektronicznym przez maila (w końcu go podano w regulaminie!), na co pozwala polskie prawo przecież.

No ale to też jest jedna z niewiadomych i trochę jest to dziwne, że promocję obsługuje specjalna firma "Plej" o nazwie bliźniaczej do "Play", czy np. wymagany jest list polecony dla reklamacji pod rygorem nieważności itp.
 #965385  autor: R.Mandano
 10 gru 2017, 14:43
Okey. HBO działa zarówno na karcie OFnK jak i po WiFi. Straciłem 3 godziny na bezsensowne próby włączenia promo, bo zmylił mnie pkt.3 pierwszego postu. Nie wiem po co komu 2 GB skoro interesuje go tylko HBO.
 #965390  autor: jarekt
 10 gru 2017, 15:12
@R.Mandano, przecież te 4 nagrody są od siebie zupełnie niezależne (możesz wziąć jedną, a możesz wszystkie) i nawet skierowane do różnych grup osób, posiadających różne (odpowiednie) taryfy u różnych (odpowiednich) operatorów.

Trochę by śmiesznie zabrzmiało jakbym napisał, że nie wziąłem Tidala z tej promocji, bo myślałem, że trzeba wziąć też HBO, a ja HBO nie chcę, więc Tidala nie wziąłem.
 #965408  autor: bolek2004
 10 gru 2017, 16:19
R.Mandano pisze: jeśli tak, to na ile filmów wystarczy 3GB :?:
To hbo nie nadaje się do netu mobilnego zbytnio. Za dużo transferu pobiera.
Obejrzałem dokument około 75 minut i pobrało około 1gb danych. Więc wychodzi mi że film był w jakości większej trochę od 1080p. Niestety nie znalazłem opcji żeby zmniejszyć jakość filmu tym samym zmniejszając pobrany transfer.
Więc nawet na dil dość szybko można wskoczyć w lejek.
Mnie ciekawi tylko jedna sprawa bo jakoś w regulaminie nic o tym nie ma.
Ta subskrypcja za hbo to sama wygasa/przedłuża się automatycznie czy co się z tym dzieje?
 #965425  autor: R.Mandano
 10 gru 2017, 18:52
Promo na HBO z nr VM nie wchodzi.Albo numery VM JUŻ nie łapią się na promo, albo jednak promo jest na PESEL a nie poszczególny numer tel. Próbowałem na 2 numerach na kilku awatarach z playteamu.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 18:54 przez R.Mandano, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965428  autor: R.Mandano
 10 gru 2017, 19:02
VM nie wchodzi - może wchodził w południe ale próbowałem teraz, po18.00, i nie wchodzi.

Poza tym Play wydał tylko 375 tys. (15 000 x 25) a skutek dla marki będzie lepszy niż opłacanie tych stad celebrytów z reklamy.
:mrgreen:
  • Strona 3 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15