DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
 #965327  autor: jarekt
 10 gru 2017, 10:06
czarek0072 pisze:Te nagrody to można wziąć wszystkie czy tylko jedną sobie wybrać?,aktywowałem HBO GO ale nie mogę włączyć gb taryfa pnklt
Nagrody możesz wziąć wszystkie - oczywiście po jednej każdego rodzaju na jeden numer (nie na użytkownika/PESEL tylko właśnie na numer).

Uwaga! Kod aktywacyjny HBO GO nie przyjdzie na numer, któremu niedawno zmienialiśmy taryfę (średnio 3-4 godziny wcześniej ale może i dłużej).

Jest to to samo obostrzenie co przy nagrodach za kody z nakrętek (np. 1GB za kod) ale brak jest informacji o tym w regulaminie.

Po prostu moduł potwierdzania, że numer należy do P4 ma najniższy priorytet w systemach P4 i po zmianie taryfy aktualizuje się na samym końcu - do tego momentu numeru nie można zweryfikować albo system raportuje starą taryfę.
 #965334  autor: R.Mandano
 10 gru 2017, 11:00
Dostałem kod na HBO - i co teraz mam zrobić, żeby na karcie OFNK oglądać ? - na karcie PF nie mogę, bo nie łapie się na promo nr 3 (czyli brak netu na karcie PF) ....
 #965349  autor: R.Mandano
 10 gru 2017, 12:21
Co mogę zrobić z tym kodem na HBO, jeśli na Play Fresh nie mam ani jednego promocyjnego bajta do wykorzystania :?:

Odpali na VM :?: - jeśli tak, to na ile filmów wystarczy 3GB :?:
 #965352  autor: SomalijskiWluczega
 10 gru 2017, 12:34
R.Mandano pisze:Jak pisałem 2 posty wyżej, mam kartę OFnK, ale z tego co czytam, to promocyjne HBO odpali tylko na sieciach P4 ...
:roll:
HBO GO działa spokojnie na wifi. Jednakże ktoś tu nas wprowadza w błąd pisząc żę HBO GO jest przez 2 miesiące. HBO GO jest przez 1 miesiąc.
 #965353  autor: jarekt
 10 gru 2017, 12:35
@R.Mandano:

- kup sobie jakikolwiek starter Play za 5zł (lub załatw darmowy) nie aktywowany;
- zarejestruj i aktywuj;
- zmień taryfę na PnKRWK (jeśli nie była PnKRWK) - bezpośrednio albo pośrednio przez inną taryfę (bo np. z OdN nie można przejść bezpośrednio do PnKRWK);
- włącz kodem 365dWK (365 dni Ważności Konta);
- aktywuj BzR2 czyli 50GB ważne 30 dni;
- aktywuj 2GB na Święta (2nS) z tej promocji ważne 30 dni;
- łącznie masz na start 52GB ważne 30 dni (lub dłużej jeśli umiesz kombinować);
- a jak dobrze pójdzie, to ostatniego (30. lub więcej jak zakombnowałeś) dnia ważności tych GB, przedłużysz ważność tych GB o kolejne 30 dni kupując pakiet 600MB za 5zł, które masz na koncie (bo zapłaciłeś na początku za starter 5zł i na takim nowym starterze jest 5zł na koncie).

Koniec porady.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 12:45 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965355  autor: jarekt
 10 gru 2017, 12:39
@Włóczęga, za darmo oglądasz od 8 grudnia do 23 stycznia (47 dni), a przynajmniej tak jest to zapisane w regulaminie promocji. To jest ponad 1,5 miesiąca - w zaokrągleniu 2 miesiące.

Tytuł wątku ma limit znaków więc zmieszczenie w nim "1,5m" jest trudniejsze od "2m" (dodatkowe 2 znaki).
W pierwszym poście masz precyzyjniejsze informacje, bo jest więcej miejsca.

Zadowolony?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 12:52 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965359  autor: jarekt
 10 gru 2017, 12:48
24bis24 pisze:
jarekt pisze:aktywuj 2GB na Święta (2nS) z tej promocji ważne 30 dni;
podejrzewam że będzie to nie wykonalne w PnKRWK
To napisze szybciutko reklamację i wyśle ją na maila podanego w pierwszym poście i wniesie w niej o przyznanie 6GB w ramach rekompensaty (lub 20zł na konto główne) za działania niezgodne z regulaminem (brak możliwości odebrania nagrody w taryfie objętej regulaminem) i będzie miał 56GB na minimum 30 dni (+600MB za 5zł na kolejne 30 dni, które się być może zsumuje z tym co mu się zostanie po 30 dniach).

Może też temat tych 2GB z tej promocji olać. Najważniejsze jest to 50GB za aktywację startera głosowego (jest oczywiście też 100GB za aktywację startera internetowego ale co za dużo to niezdrowo :) ).

Koniec porady #2.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 13:07 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965365  autor: R.Mandano
 10 gru 2017, 13:18
Robię wszystko zgodnie z tym, co mi pokazuje ....

1 wszedłem na HBO go pl
2 kliknąłem Kup HBO Go
3 przerzuciło mnie na Playnow
4 na Playnow podałem nr telefonu i na tym koniec - nigdzie nie pytają o ten promocyjny kod i niczego nie da się oglądać
 #965366  autor: bolek2004
 10 gru 2017, 13:23
Ja nie mam play now i u mnie jest tak:
Wysyłasz smsa, otrzymujesz kod.
Wchodzisz na stronę. Zakładasz konto.
Trzeba wypełnić formularz w którym podajemy między innymi operatora czyli dajemy play, kod z smsa, adres email, login sobie wymyślasz i hasło. Na dole jeszcze akceptacja regulaminu i tyle.
Przychodzi potem email z info że konto aktywowane.
Nigdzie nie musiałem numeru telefonu podawać.
 #965368  autor: reboot
 10 gru 2017, 13:26
R.Mandano - nie kupujesz HBO GO. Ty już masz kupione jako kod promocyjny i po prostu musisz się zarejestrować podając ten kod podczas rejestracji.

jarekt - jesteś pewien, że od 8.12-23.01 jest ważne HBO GO, a nie 30 dni?

WKS
 #965369  autor: kowal2200
 10 gru 2017, 13:27
bolek2004 pisze:Ja nie mam play now i u mnie jest tak:
Wysyłasz smsa, otrzymujesz kod.
Wchodzisz na stronę. Zakładasz konto.
Trzeba wypełnić formularz w którym podajemy między innymi operatora czyli dajemy play, kod z smsa, adres email, login sobie wymyślasz i hasło. Na dole jeszcze akceptacja regulaminu i tyle.
Przychodzi potem email z info że konto aktywowane.
Nigdzie nie musiałem numeru telefonu podawać.
dokładnie jak kolega wyżej, oglądam na laptopie na necie z kablówki.
 #965373  autor: jarekt
 10 gru 2017, 13:41
reboot pisze:jarekt - jesteś pewien, że od 8.12-23.01 jest ważne HBO GO, a nie 30 dni?
Tak jak napisałem wcześniej: w regulaminie jest jasno określone, że promocję HBOGO można uruchomić od 8 grudnia i daje ona darmowy dostęp do HBOGO do 23 stycznia (nie ma ani słowa w regulaminie, że dostęp jest na 30 dni).
[quote="Promocja "Święta z Team Play""]§7. Nagrody
1. Nagrodami w Akcji są:
b. Jedna z 15.000 voucherów w postaci unikalnego kodu do zrealizowania na stronie hbogo.com
umożliwiający dostęp do HBO GO do dnia 23.01.2018 o wartości 25 zł.[/quote]

Ale dalej w punkcie c. jest z kolei jasno podane, że 2GB jest ważne 30dni.
c. Pakiet 2 GB internetu ważny 30 dni o wartości 9 zł.
Czyli gdyby HBOGO było ważne tylko 30 dni, to by to zapisali podobnie jak dla pakietu 2GB - a nie zrobili tego. Podali ważność w inny sposób, podany wyżej.

Rozumiem więc to tak, że oglądasz za darmo od dnia aktywacji do 23 stycznia: czyli góra 47 dni, a minimum 31 dni jeśli aktywujesz ostatniego dnia promocji czyli 24 grudnia.

Promocja jest krótka i dla HBO nie ma znaczenia czy ktoś ogląda za darmo 30 czy 40 dni.
Być może też w systemie łatwiej im zaprogramować wyłączenie wszystkim darmowego dostępu minutę po północy 24 stycznia.

A reklamują być może gdzieś promocję "HBOGO za darmo na miesiąc" żeby nie babrać się w tych szczegółach i zawiłościach, które tu podałem (w końcu każdy ma zagwarantowane minimum 31 dni i się wszystko zgadza jak napiszą gdzieś "HBOGO na miesiąc").

Ale jak jest/będzie faktycznie, to się jeszcze okaże. W razie czego można napisać reklamację, bo wg mnie regulamin jest jasny w tej kwestii (minimum 31 dni, maksymalnie 47 dni).
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 13:57 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #965374  autor: 24bis24
 10 gru 2017, 13:53
jarekt pisze:Może też temat tych 2GB z tej promocji olać.
bo
§8 Reklamacje
1. Reklamacje związane z przebiegiem Akcji należy kierować na piśmie listem poleconym, pod rygorem
nieważności, na adres korespondencyjny Organizatora: Plej Sp. z o.o. ul. Wiertnicza 128, 02-952 Warszawa,
z dopiskiem "Święta z Team Play", w terminie do 7 dni od daty zakończenia Akcji (liczy się data nadania
listu u operatora pocztowego). Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora w terminie 14
(czternastu) dni od jej otrzymania. Uczestnik zostanie poinformowany o wynikach postępowania
reklamacyjnego listem poleconym w terminie 28 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji przez
Organizatora.
:D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 2 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15