Gadżety (GPS) za przedłużenie umowy -> Neostrada.

PostNapisane: 28 sie 2012, o 11:07
przez Uzytkowniczka51
Witam.
Żeby nie mieszać w poprzednim temacie założyłam nowy temat.
Kilka dni temu przedłużałam umowę w salonie Orange.
Poprzednie umowa była na 1mb i okres jej trwania był do 30.09.2012r.
Jak wspomniałam wyżej, byłam przedłużyć daną umowę i tak też zrobiłam.
Teraz na nowej umowie mam Promocje o nazwie "Nowa Moc Internetu" i Internet do 10mb, umowa na okres 2 lat.
Ważna od 01.10.2012 do 30.09.2014.
Jak już na forum zostało mi powiedziane, powinien należeć mi się gadżet/prezent za przedłużenie umowy w formie nawigacji satelitarnej GPS.
Poniżej strona do wypełnienia formularza aby dostać nawigację.
-> http://www.orange.pl/kid,4002325158,id, ... ticle.html
Ogólnie wypełniłam już ten formularz tyle, że za pierwszym razem źle, bo podałam nie ten numer umowy ale wczoraj ponownie wypełniłam już z prawidłowo wypełnionym formularzem.
Po wypełnieniu tego formularza pojawia się komunikat, że "dziękujemy za poświęcony czas i wypełnienie ankiety" i to tyle..
Nie było żadnych informacji, GPS zostanie wysłany czy jakieś potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia.
Czy może ktoś z Państwa odbierał już prezent za przedłużenie Neostrady?
Z kim można się skontaktować aby uzyskać informację o tym, ze GPS rzeczywiście zostanie wysłany?
Czy może przed wysłaniem GPS dzwonią z Orange w tej sprawie?
Chciałabym mieć jakieś potwierdzenie tego czy pewność, że mi wyślą tą nawigację.
Bo tak to nic nie wiadomo i można sobie tak czekać ten miesiąc, tyle, że gorzej jak nie wyślą i później powiedzą, że już jest za późno na wysłanie czy już nie będzie tej promocji lub GPS-ów.

PostNapisane: 29 sie 2012, o 11:55
przez dario321
zadzwon na blekitna linie i porozmawiaj o tym,dobrze jakby rozmowa byla nagrywa przez Ciebie.
ja juz ze dwa razy przedluzalem umowe i zawsze otrzymywalem gadzet zamowiony,umowy przedluzalem przez internet

PostNapisane: 29 sie 2012, o 20:23
przez Pipeta89
@Urzytkowniczka51 zastanawiałem się nad tym dzisiaj i sięgnąłem do regulaminu. Jakby każdy go czytał dowiedziałby się, że po wypełnieniu formularza prezent zostanie wysłany na adres na który zastała podpisana umowa w ciągu 30 dni od zgłoszenia ;)

Pozdrawiam

PostNapisane: 30 sie 2012, o 08:29
przez Orange Ekspert
Tak jak wspomniałam na innym forum dostaniesz gadżet w ciągu 30 dni. Stan zamówienia możesz sprawdzić na infolinii 19393 lub 801505505 jak również wysyłając zgłoszenie przez formularz na Facebooku http://on.fb.me/ApmNn3.

PostNapisane: 31 sie 2012, o 12:14
przez Uzytkowniczka51
Bardzo Wam dziękuję za kolejne porady.
Chyba rzeczywiście zadzwonię i sie zapytam.
A ten numer 19393 to błękitna linia? Czy ten numer jest bezpłatny z telefonu stacjonarnego i czy tam idzie się dodzwonić z konsultantem aby dowiedzieć się czy zgłoszenie do wysłania GPS-u zostało zatwierdzone?

PostNapisane: 31 sie 2012, o 12:45
przez Orange Ekspert
Jeśli dzwonisz z telefonu Orange jest bezpłatny. Również możesz przesłać do mnie prywatną wiadomość z numerem usługi (ID neostrady) sprawdzę to dla Ciebie.

PostNapisane: 31 sie 2012, o 19:30
przez tiger_919
Aby nie zaśmiecać i ja dodam swoje 3 grosze :) Podpisałem umowę z Orange w sprawie świadczenia Neostrady :) Wybrałem gadżet, również nawigację =D Pytanie brzmi, kiedy mogę spodziewać się dostawy tego prezentu ? Na chwilę obecną nie wypełniałem żadnych formularzy odnośnie tej sprawy. Czy nowi klienci również wypełniają formularz na stronie Orange ? Czekam na odpowiedź.

PostNapisane: 31 sie 2012, o 19:56
przez Orange Ekspert
tiger_919 napisał(a):Aby nie zaśmiecać i ja dodam swoje 3 grosze :) Podpisałem umowę z Orange w sprawie świadczenia Neostrady :) Wybrałem gadżet, również nawigację =D Pytanie brzmi, kiedy mogę spodziewać się dostawy tego prezentu ? Na chwilę obecną nie wypełniałem żadnych formularzy odnośnie tej sprawy. Czy nowi klienci również wypełniają formularz na stronie Orange ? Czekam na odpowiedź.


@ tiger_919 Jeżeli zamówienie miało miejsce przez stornę www http://oran.ge/R2Z2ee to gadżet dostaniesz w przeciągu 30 dni od daty rejestracji usługi. Natomiast jeżeli zamówienie na usługę miało miejsce w placówce albo przez telefon powinieneś wypełnić taki formularz http://oran.ge/MpHkVx

PostNapisane: 1 wrz 2012, o 17:40
przez Uzytkowniczka51
Orange Ekspert napisał(a):Oczywiście możesz przesłać jeszcze raz formularz do zamówienia gadżetu podając prawidłowy numer umowy w formacie TEL000011111111.


Właśnie dzwoniłam na infolinię i Pan sprawdził i wyszło, że żadne zgłoszenie nie zostało przyjęte.
Nie wiem o co chodzi ale być może system ie przyjął zgłoszenia bo źle podałam numer umowy, ponieważ przy wpisywaniu przepisałam tak:
"TEL0000xxxxxxxx/NEOI"
Może nie potrzebnie przepisałam te "/NEOI" i system źle to zweryfikował?
Wyślę jeszcze raz.

[ Dodano: 2012-09-04, 23:23 ]
Dzwoniłam ponownie na infolinię.
Pan co odebrał, sprawdził i odnalazł mój wysłany formularz ze zgłoszeniem.
Powiedział, że GPS zostanie wysłany w ciągu 30 dni ale od momentu początku trwania umowy, czyli w moim przypadku od 1 października.
Czy rzeczywiście tak jest?
Bo ja myślałam, że zaraz po podpisaniu ma być mi wysłany ten GPS w ciągu 30 dni.
Ogólnie nie to, że jestem niecierpliwa ale boję się, że później mi w październiku nie wyślą, a powiedzą, że już a późno , bo minęło od podpisania umowy 30 dni i zostanę na lodzie bez GPS-u który mi się należy.
Mógłby ktoś napisać czy rzeczywiście tak jest jak mi powiedziano na infolinii?
Pozdrawiam.