Strona 1 z 2

Ile maksymalnie może trwać naprawa gwarancyjna?

PostNapisane: 2011-02-20, 12:09
przez Vieslav
Wysłałem mojego laptopa na serwis w ramach gwarancji (uciekająca mysz przy korzystaniu z touchpada). Okazało się, że touchpad jest uszkodzony i czekają na nowy. Laptop dostarczony do serwisu 26 stycznia. Do tej pory nic się nie dzieje. W statusie naprawy widać "brak części". W karcie gwarancyjnej jest zapis: "Wady notebooka usuwane będą w najkrótszym możliwym terminie z uwzględnieniem dostępności części". Panie z biura obsługi chyba nie do końca wiedzą, co piszą. Na moje maile z pytaniami zawsze dostaje odpowiedź "oczekujemy na touchpad" i tyle. Nie mogę czekać w nieskończoność, skończył mi się urlop a laptopa potrzebuje do pracy. Co ciekawe, kolega kiedyś wysłał do tego samego serwisu laptopa ze zbitą matrycą. Czekał ponad 2 miesiące na zrealizowanie płatnej naprawy. To w takim razie ja będę czekał 2 lata na naprawę gwarancyjną?!

PostNapisane: 2011-02-20, 12:19
przez aizo
Jeśli w gwarancji nie pisze ile trwa naprawa, pozostajce czekać ..Płatna nie powinna być;/

PostNapisane: 2011-02-20, 13:43
przez Vieslav
Teraz już wiem, że następnego laptopa będę wybierał pod kątem serwisu. A nastąpi to niedługo, muszę tylko odzyskać swojego.

PostNapisane: 2011-02-20, 13:49
przez maciek764
To kup Della z gwarancją NBD (naprawa w domu na następny dzień roboczy) albo Asusa z dodatkową gwarancją on-site (to samo za 200zł do ceny kompa). A naprawa gwarancyjna może trwać nawet 2 lata jak nic o tym nie ma w warunkach gwarancji. Tak kochany Sony Ericsson już trzyma prawie 2 miesiące mój telefon.

PostNapisane: 2011-02-20, 18:23
przez Vieslav
No właśnie ten serwis obsługuje m. in. Asusy :| . Jakbym wiedział to bym kupił naprawę ekspresową w jeden dzień za 50zł, jednak cena śmieszna w porównaniu do tego, co przechodzę z powodu braku laptopa.
Ile w Dellu taka gwarancja kosztuje? Problem w tym, że kupując laptopa szukam czegoś do max 1500zł. Mam mocnego peceta a laptop potrzebny mi tylko i wyłącznie do pracy. Nie ma Delli w takiej cenie. Lenovo i szajsungi odpadają, tragiczny wygląd. We wszystkich spotkanych HP szybko umierały baterie, ale zapytam z ciekawości jak u nich z gwarancją. A jak w tej kwestii prezentuje się Toshiba?

PostNapisane: 2011-02-20, 19:04
przez kerim36
Ile w Dellu taka gwarancja kosztuje?

po prostu jest taka gwarancja i nic to nie kosztuje wiecej - zapewne jest to ukryte w cenie laptopa

PostNapisane: 2011-02-22, 13:58
przez abramek92
Asus i Serwis w Koszalinie, super obsługa.
W poniedziałek laptop do serwisu, w piątek w domu z naprawioną usterka, nową obudową - nic o niej nie zgłaszałem.
Kolejne 2 naprawy gwarancyjne tak samo.

PostNapisane: 2011-02-22, 14:11
przez maciek764
Z Asusem wcale nie jest tak kolorowo zawsze, bo czasami trzymają komputer miesiąc, a potem proponują oddanie 60% ceny zakupu bo nie umieją go naprawić.

PostNapisane: 2011-02-22, 14:25
przez abramek92
Może chodzi o Orike? Bo oni stosują takie praktyki.

PostNapisane: 2011-02-22, 16:03
przez Vieslav
Napisałem maila i dość szybko dostałem odpowiedź. Dowiedziałem się, że oni umywają ręce; to nie jest ich wina, że nie mają części tylko wina producenta. Oni tylko naprawiają i nic poza tym. W pierwszych dniach marca producent ma dostarczyć co trzeba. Ciekawe ile w tym prawdy. :roll:

PostNapisane: 2011-02-22, 17:44
przez maciek764
Prawdą jest że to producent zapewnia takie rzeczy jak np dostępność części.

A Orika już od dawna Asusa nie serwisuje, teraz zajmuje się tym NMC-PE i Jabil. Takie praktyki w stylu damy ci 60% wartości laptopa bo nie chce nam się go naprawić stosują obydwa serwisy. A najlepsze jest to że taki zwrot trwa czasami 2-3 miesiące.

PostNapisane: 2011-02-22, 18:12
przez abramek92
Co do Della:
mam w domu 2 Delle Next Business Day,
gwarancja świetna.
Zgłoszony problem o 14, następnego dnia o 10 laptop naprawiony.

PostNapisane: 2011-02-22, 22:02
przez Vieslav
Korzystał ktoś z naprawy ekspresowej za 50zł w Orice? Jak wygląda serwisowanie HP i Toshiby? Dell jakoś wyglądem mnie nie przekonuje. Gwarancja świetna, ale ten wygląd :x . BTW jak oni to naprawili w tak krótkim czasie? A transport?

PostNapisane: 2011-02-22, 22:10
przez Ja-ros
Przebolej jakos wygląd, lepiej nudny z wyglądu laptop w użyciu, niż ładny w naprawie ;)

PostNapisane: 2011-02-22, 23:03
przez maciek764
W NBD serwis przyjeżdża do domu. Jakiego ty laptopa serwisujesz w Orice?