Strona 1 z 85

Wasze przygody z PLAY te negatywne.

PostNapisane: 2009-09-30, 22:18
przez yogurcik
Proszę opiszcie swoje wasze przygody z owym operatorem sprawy techniczne bok przeniesienie numerów itp. oczywiście te negatywne ,może jak tutaj będzie nas więcej i linka wyślemy do Pana Gruszki coś może ruszy chociaż jakiś znikomy procent.
Oto mój przypadek :

Dodam swój motyw z firma P4. Posiadam play frash zarejestrowana na osobę prywatna prędzej na firmę. Mam problem z karta sim jakiś błąd na niej jest nie daje sie zapisac kontaktów więc pani w BOK zaproponowała mi udanie się do najbliższego salonu w celu darmowej wymiany owej karty sim. Po udaniu sie do salonu ZONK w systemie nie ma mojego nr tel moim danych i wogóle do du.... Więc dzwonie na *500 rozmawiam z panią daje słuchawkę sprzedawcy w salonie państwo rozmawiają ze sobą prawie 30 min weryfikuja wszystkie dane ktore sie zgadzaja z tym co pani ma w bok a pani w salonie nie moze znaleść i co z tego wynika ... nic proszę przyjść jutro bo sa 2 systemy i jeden z nich padł. Jestem na 2 dzień w owym salonie i sytuacja się powtarza najpierw na * 500 potem *400 (wsparcie tech.) . W sumie objechalem w swoim miescie 4 salony i w kazdym jest ten sam problem brak mojego nr brak danych w systemie aby wydać duplikat karty. Po irytowany dzwonie na * 500 zapytać co mam dalej robic ... karta sim ewidentnie ma jakis problem a ja nie moge jej wymienic i tytaj szkoda ze nie nagralem pani z BOK po całej procedurze weryfikacji potem tlumaczeniu na czym polega moj problem pani na to cytuje " proszę sobie jakoś radzić to nie nasz problem tylko problem salonu" i sie rozłaczyła.... bez komentarza.

PostNapisane: 2009-09-30, 22:45
przez ~R
No to Ci powiem kolego, że strasznie zaje...eś że nie poprosiłes aby owa Pani, a raczej dziewczyna nie przedstawiła się ponownie i nie zapisałes jej imienia i nazwiska :) chodź jeżeli pamiętasz dokładną datę i godzinę to jest szansa to jeszcze sprawdzić i dziewczyna straci Prace :) o ile sobie nie zmyślasz,

Ja to widzę w ten sposób, ze to młoda sieć stworzona dla młodych użytkowników i wygląda to tak a nie inaczej, nie ma co narzekać, idziesz do PLAY nie z powodu fajnych Pań w BOK-u problemy są u każdego operatora nie tylko w PLAY-u my odchodzimy do PLAY-a a z PLAY-a odchodzą do innych tak jest było i będzie.

Ja mam niemiłe zdarzenie zabrałem internet na 7 dni zwróciłem ale do faktury za telefon i tak mi naliczyli za niego opłatę, w przeciwieństwie do co poniektórych nie :smt010 tylko zadzwoniłem i poprosiłem o fakturę korygującą i problem rozwiązany, 5 min rozmowy bez wrzasków i kłótni pełna kultura i po kłopocie, PAMIĘTAJCIE że niezależnie od OPERATORA gadacie na BOK z CZŁOWIEKIEM ! i tak jak jest traktowany on tak samo będziecie WY,

PostNapisane: 2009-09-30, 22:56
przez osachorzow
ja od początku lipca walczę o zabraną kasę za przeniesienie - kasa zniknęła po 3 m-cach choć nie miała prawa (zgodnie z regulaminem z 7.04). Sprawa się ciągnie nadal... play przyznał rację że kasa nie ma terminu ważności (czyli bonus ma ważność środków główych) i kasę oddał, po czym okazało się że na 30 dni.. i prawdopodobnie kasa znów zniknie ~10.10. Jeśli tak się stanie to już od razu będę kontaktował się z UKE, bo do P4 nie mam siły... będzie to 4. miesiąc użerania się z play, bo sprawa nadal nie wydaje się być zakończona.

PostNapisane: 2009-09-30, 23:02
przez nacięty
A ja podałem nazwisko tej chamki z telezboku dla firm (w playu oczywiście), kiedy pisałem reklamację o cesji bez cesji. Jestem przekonany, że dostała pochwałę za czujność prawie rewolucyjną. Pracy z całą pewnością nie straciła, bowiem nie widziałem jej pod latarnią kiedy przechodziłem obok.
Pomysł założenia tego forum jest super. Codziennie wszystkie wpisy powinny być eksportowane na blog, albo lepiej na maila Gruszki. Zawalać rzecznika, od tego jest.
Reasumując: WALIĆ GRUCHĘ !

PostNapisane: 2009-09-30, 23:08
przez OskarO
Nie chce mi się rozpisywać na temat moich problemów z P4 ale powiem jedno, iż miesiącami jestem zwodzony i nic z tego nie wynika... Ten operator ma bardziej w du*ie klientów niż każdy inny.

PostNapisane: 2009-09-30, 23:10
przez ~R
osachorzow- jeżeli chodzi o promocyjne 60 zł (3x20zł) przyznane za przeniesienie nr to było jasno powiedziane że Pakiet jest do wykorzystania na 3 miesiące, później przepada,

ładowało się po 20 zł miesięcznie do 3 miesiąca i też do 3 się środki kumulowały, natomiast z końcem 3 miesiąca niewykorzystany pakiet złotówek przyznany z BONUSA za MNP przepadał.

PostNapisane: 2009-09-30, 23:14
przez Marens
Temat o "jakości" Play numer 93740.
Od tego jest "PLAY jakość techniczna tragedia" oraz urodziło nam się
viewtopic.php?t=37034&postdays=0&postorder=asc&start=0

PostNapisane: 2009-09-30, 23:18
przez prezeswk
nacięty napisał(a):A ja podałem nazwisko tej chamki z telezboku dla firm (w playu oczywiście), kiedy pisałem reklamację o cesji bez cesji. Jestem przekonany, że dostała pochwałę za czujność prawie rewolucyjną. Pracy z całą pewnością nie straciła, bowiem nie widziałem jej pod latarnią kiedy przechodziłem obok.
Pomysł założenia tego forum jest super. Codziennie wszystkie wpisy powinny być eksportowane na blog, albo lepiej na maila Gruszki. Zawalać rzecznika, od tego jest.
Reasumując: WALIĆ GRUCHĘ !

E kolego, rzecznik prasowy nie jest z definicji od rozwiązywania nierozwiązywalnych spraw abonentów. To, że Gruszka chce pomagać, to tylko jego dobra wola. Nie mniej jednak jakość obsługi w Play jest jaka jest i powinni coś z tym zrobić, zwłaszcza, że jest wiele aspektów, w których sieć P4 kuleje.

PostNapisane: 2009-09-30, 23:34
przez bledos
yogurcik napisał(a):proszę sobie jakoś radzić to nie nasz problem tylko problem salonu


Czasem czuje się taką właśnie spychologię. O ile u innych operatorów jest tak, że BOK stara się pomóc na tyle, na ile może, to w Play zazwyczaj odsyłają do salonu. Zdarzyła się również sytuacja, w której telefonicznie konsultant nie przyjął zgłoszenia, które później zostało spisane w salonie - bo tak na infolinii pan sobie zażyczył, choć sam mógł to samo zrobić.

yogurcik napisał(a):potem *400 (wsparcie tech.)


Raczej *444 :)

PostNapisane: 2009-10-01, 12:13
przez osachorzow
~R, zależy w jakim regulaminie ;) dopiero od regulaminu z końca kwietnia jest informacja że 3x20zł przepada, wcześniej było info że przepadają tylko minuty ;) play przyznał mi w tej kwestii rację, jednak oddał tylko na 30 dni czyli znów przeczy sam sobie ;)

PostNapisane: 2009-10-01, 20:40
przez b@sho
Pan Marcin Gruszka nie jest aniołem, który zbawi Play. Unika nie wygodnych tematów i nie chce ich komentować. Poza tym jest bardzo wybiórczy w swoim dobrodziejstwie. Nie wszystkich traktuje tak samo, lubi lizusów.

Co do negatywnych przygód z Play, to głównie wszystkie sprawy związane z obsługą klienta, zarówno w salonach jak i w OK. Spychologia i zabawa w ciuciubabkę bądź berka... Długie czekanie na odpowiedzi, w której często nie ma nic o naszym problemie, tylko jedna ta sama regułka. Brak kwalifikacji - gdy sprzedaje się coś, to trzeba o tym wiedzieć co nie co, niestety z reguły sprzedawcy oraz pracownicy OK nie wiedzą nic. Szkoda o tym wszystkim pisać...

Prędzej ktoś odpali atomówkę, niż Play zacznie dbać o obsługę swoich klientów. Złapać użytkowników to nie problem, gorzej ich utrzymać... Dobra obsługa = zadowolony klient, nawet jeśli coś nie tak działało czy była awaria.

PostNapisane: 2009-10-01, 22:29
przez szczurwa
Chamów spotkasz w BOK-u każdej sieci. Dzis zadzwoniłem do partyline orangutana, żeby się dowiedziec, dlaczego blokują mi przeniesienie numeru. Koleś, kiedy usłyszał słowo "Play" - bez słowa zerwał połączenie. Podobnie jak Ty nie zostawię tej sprawy i mam nadzieję, ze szczura-zewsióra wywalą z roboty na pysk.

PostNapisane: 2009-10-04, 04:01
przez ssaint2k
szczurwa napisał(a):Chamów spotkasz w BOK-u każdej sieci. Dzis zadzwoniłem do partyline orangutana, żeby się dowiedziec, dlaczego blokują mi przeniesienie numeru. Koleś, kiedy usłyszał słowo "Play" - bez słowa zerwał połączenie. Podobnie jak Ty nie zostawię tej sprawy i mam nadzieję, ze szczura-zewsióra wywalą z roboty na pysk.


może nie na temat trochę, ale czekaj jak troszkę dorośniesz coś spieprzysz i Cię wywalą na zbity ryj oj czekaj...jeżeli serio myślisz tak jak napisałeś, to pomodlę się o to żeby tak się stało.
Sami tutaj jesteście złośliwi, a złość jak dobro lubi powracać...

PostNapisane: 2009-10-04, 06:36
przez kamil1221
Zacznę od początku.
W okolicach Maja przedłużałem umowę z Play. W ramach oferty otrzymałem 500 minut do Play i na stacjonarne na 12 mies.. Praktycznie w tym samym czasie znajoma podpisywała aktywacje w której w ramach promocji mogła obdarować inny numer z sieci pakietem 500 minut na okres 6 mies.
W dniu 28 IX zleciłem przez BOK wyłączenie jednego pakietu (właśnie tego na 6 mies. ) by nie zapomnieć o dezaktywacji jego w innym wypadku po okresie promocyjnym zapłaciłbym za niego 15zł.
Dziś sprawdzając stan konta poważnie się zdziwiłem. Dzwoniąc od początku tego miesiąca zjadło mi z konta 3 zł a dzwoniłem tylko i wyłącznie do Play – sprawdziłem czy mam włączony choć jeden pakiet – figa z makiem. Typowe dla Play – zamiast jednego wyłączyli dwa na raz. Dziś znowu będę musiał gadać z tą bandą niekompetentnych osób w BOK Play.

PostNapisane: 2009-10-04, 07:51
przez Marens
Pałowałem się 3 miesiące aby przyznali mi ten pakiet, był jakiś błąd systemowy.
Odłączyłem pakiet po 6 miesiącach, i 13miesięcy do końca umowy zostało na całe szczęście.