DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #924370  autor: xxkeyxx
 06 maja 2017, 20:18
Witam!

Zwracam się z problemem, który przedstawia się następująco:

Mam telefon w abonamencie i parę razy zdarzały mi się problemy z Internetem, kiedy to nagle przestawał działać, mimo tego, że apki takie jak facebook. messenger czy google normalnie śmigały. Szukałam rozwiązania na forach i jedyny patent, który do tej pory mi pomagał to zmiana punktu dostępu na Internet GPRS, którego to parametry wyglądały następująco:
• Nazwa konfiguracji: Internet GPRS
• Nośnik danych: GPRS
• APN (punkt dostępu): internet
• Nazwa użytkownika: internet
• Hasło: internet
• Uwierzytelnianie: normalne
• Adres IP telefonu: Automatyczny
• Podstawowy serwer DNS: 194.204.159.101


Także do tej pory, gdy ten problem się pojawiał, to dodawałam ten punkt na nowo itd. Ostatnio jednak nawet przy tych ustawieniach problem się powtórzył. Byłam dzisiaj w salonie Orange i zostałam skierowana na infolinię działu technicznego, wspólnie z Panem próbowaliśmy różnych konfiguracji np. na wap ale nic nie przyniosło rezultatu. Ostatecznie Pan miał mi zresetować sieć (czy coś w tym stylu) i oddzwonić po 10 minutach, żeby sprawdzić czy to pomogło. Oczywiście jednak nie oddzwonił ;-) A ja dalej bujam się z tym problemem i nie wiem co zrobić.

Macie może jakieś pomysły o co chodzi i jak to naprawić?
Od razu mówię, że jestem laikiem i proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie łopatologiczne :)
Dzięki