DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #920771  autor: adam45648
 14 kwie 2017, 09:20
Cześć, mam dziwny problem z Virgin. Telefon nie loguje się do sieci, robiłem podstawowe czynności łącznie z resetem urządzenia. Jak zamieniłem karty z innym telefonem to obie działają.
Teraz na ekranie mam komunikat "Zmieniono ograniczenie dostępu usługa głosowa jest zablokowana", ktoś z Was wie o co chodzi z tym komunikatem? Google za wiele nie mówi na ten temat :shock:
 #925668  autor: lord_kr
 13 maja 2017, 21:01
adam45648 pisze:Cześć, mam dziwny problem z Virgin. Telefon nie loguje się do sieci, robiłem podstawowe czynności łącznie z resetem urządzenia. Jak zamieniłem karty z innym telefonem to obie działają.
Teraz na ekranie mam komunikat "Zmieniono ograniczenie dostępu usługa głosowa jest zablokowana", ktoś z Was wie o co chodzi z tym komunikatem? Google za wiele nie mówi na ten temat :shock:
Telefon zablokowany przez siec na podstawie numeru IMEI
Mozliwe przyczyny:
- telefon kradziony/zagubiony
- telefon wzięty na raty lub w abonamencie i niespłacany

Sugeruje niezwłoczny kontakt z osobą od ktorej nabyłeś telefon

Wysłane z mojego Lenovo A2016a40 przy użyciu Tapatalka