Witam.
Dzisiaj miałem mieć aktywowaną nową kartę z Lajt Mobile, gdyż stara z Play została zdezaktywowana. Niestety sieci brak. Po rozmowie z konsultantkom dostałem informację o jakiejś awarii i ponoć w dniu dzisiejszym żadne numery nie będą przeniesione. Co za tym idzie, również zostaniemy pozbawieni możliwości korzystania z telefonu, bo stara karta Już nie działa, a nowa Jeszcze nie działa. "Sprawa zgłoszona do Polkomtel, przybliżony czas usunięcia awarii - gdy zostanie usunięta".
Realne?
Dzisiaj miałem mieć aktywowaną nową kartę z Lajt Mobile, gdyż stara z Play została zdezaktywowana. Niestety sieci brak. Po rozmowie z konsultantkom dostałem informację o jakiejś awarii i ponoć w dniu dzisiejszym żadne numery nie będą przeniesione. Co za tym idzie, również zostaniemy pozbawieni możliwości korzystania z telefonu, bo stara karta Już nie działa, a nowa Jeszcze nie działa. "Sprawa zgłoszona do Polkomtel, przybliżony czas usunięcia awarii - gdy zostanie usunięta".
Realne?