DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #910422  autor: grisza1010
 10 lut 2017, 10:31
Witam serdecznie,

chciałem wyposażyć córkę w telefon z abonamentem. Wcześniej posiadała telefon na adroidzie (LG L90) i mogła wykonywać połączenia dzięki doładowaniom Orange. Wcześniej ten telefon używałem Ja. Nie został on zakupiony z salonu.

Postanowiłem, że zakupię córce abonament w Virgin Mobile (100 min/100 SMS/500 MB). Przyszła umowa, podpisałem i po 24 godzinach mogłem z tego telefonu dzwonić i odbierać rozmowy. Pojawił się natomiast problem z wysyłaniem SMS (odbieranie działa).

Od trzech dni próbuję połączyć się z CMOK ale niestety mają taki ruch, że głowa boli. Także postanowiłem, że napiszę na forum i będziecie wstanie mi pomóc.

Jakie czynności wykonałem?
1) przestawiłem w opcjach na Roaming krajowy (ktoś tak mi doradził)
2) ustawiałem sieć na Orange, Plus, Play i T-Mobile,
3) zmieniałem numer w centrum SMS odpowiednio jak wyżej

Aktualnie mam ustawione na T-Mobile i centrum SMS na VIRGIN czyli +48 790 998 250

Przez kolejne kilka dni próbowałem wysłać smsa z tego telefonu i nic. Dziś nagle dostałem sms od córki i doszedł!! Ale potem chciała znów coś napisać i wyskoczył ten sam komunikat: ponów.

Gdzie robię błąd?

EDIT: Kolejne spostrzeżenie: córka może wysyłać SMSY ale tylko te które są bardzo długie. Obawiam się, że wówczas sms zamienia się na MMS i ponosi dodatkowe opłaty bo MMSów nie ma w pakiecie....