DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #759800  autor: smallyeti
 31 paź 2014, 18:21
Witam,
jestem posiadaczką internetu i telewizji Orange. Wszystko było pięknie i fajnie, na początku. Później zaczęły się problemy z telewizją, mianowicie, czasem podczas oglądania, dekoder potrafił się sam wyłączyć. Wystarczyło go wypiąć z prądu, znów działał. Internet działa bez zarzutu. Nie wiem czy to może być ważne, ale telefon stacjonarny posiadam u innego dostawcy niż Orange.

Ostatnio stało się coś dziwnego: uparcie pokazuje mi komunikat o braku sygnału anteny satelitarnej. "Brak sygnału. Sprawdź ustawienia zestawu do tv sat i jego połączenie z dekoderem. Następnie rozpocznij wyszukiwanie". Dzwoniłam na infolinię, miła pani powiedziała mi, że może być wina kabla, mimo tego dostałam numerek do wymiany dekodera. Podłączyłam więc najzwyklejszy dekoder, który odbiera niekodowane programy- wszystko działało jak należy. Pojechałam dziś więc do salonu Orange, wymieniłam dekoder na nowy i uwaga- jest to samo. Dekoder się aktualizuje, w ostatnim kroku pokazuje mi na sekundę dwa białe paski ze stanem połączenia satelitarnego, wyskakuje komunikat: "Brak sygnału. Sprawdź ustawienia zestawu do tv sat i jego połączenie z dekoderem. Następnie rozpocznij wyszukiwanie". Klikam "spróbuj ponownie", wywala mnie na główne menu bez żadnego dźwięku, obrazu.
Do Liveboxa dekoder jest podpięty prawidłowo, VOD, informacje o tym, co aktualnie mogę oglądać są wyświetlane.
Co jest przyczyną tego problemu?
Bardzo zależy mi na pomocy, telewizji nie mam już od kilku dni :(
 #778157  autor: robson49
 15 sty 2015, 20:45
Na wstępie składam wyrazy współczucie wszystkim którzy dali się wrobić w UHD88. Największy szajs od czasów wynalezienia dekoderów satelitarnych.
1. Słaba czułość dekodera - na niebie chmura, kilku kanałów brak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Operator wprowadził losowo wstawiany komunikat -( brak sygnału ). !!!!!!!!!!!!!!!!

3. Całkowity brak edycji kanałów ulubionych a to co można zrobić to w kolejności wprogramowanej ustawić swoje kanały. !!!!!!!!!!!! To nawet nie jest dno ( nc+ lub cyfrowy polsat ) to wzór.

4. Dekoder podporządkowany internetowi - brak połączenia zaczynają się cuda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5. Jeżeli w tym czasie zaniknie zasilanie sieciowe to macie oglądanie na godzinę z głowy.
Brak sygnału to standard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na tym samym kablu testowałem Sagemcom ESI83 - no problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ferguson Ariva - no problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Polsatu 300HD - no problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na infolinii gadają głupoty ( jestem po wymianie jednego dekodera po dwóch godzinach to samo )
brak sygnału.

Szanowni poszkodowani to nie wy jesteście winni, 100% winy po stronie Orange.
Jeżeli dekoder Sagemcom ESI83 chodzi jak przecinak a Sagemcom UHD88 to ktoś za g..... wziął kasę.


Toczę walkę z Orange od pół roku.
 #778171  autor: kamil1221
 15 sty 2015, 21:07
@robson49
Masz jakiś problem ze sobą, że używasz tylu "!" ?

Sam posiadałem przez 2 lata ten dekoder. Fakt sygnał był nadawany w technologii IPTV. Nigdy nie miałem z nim problemów. Przez cały okres umowy nie musiałem go wymieniać.
Teraz ten sam dekoder mam u rodziców w DTH i też zero problemów. Działa sprawnie i szybko. Już rok bez wymiany.

Do autora tematu. W pierwszej kolejności spróbuj przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych. Po tej czynności będziesz musiał na nowo skonfigurować urządzenie (przyda ci się umowa). Jeśli to nie zda egzaminu skontaktuj się z 801505505. Tam przedstaw sytuacje. Otrzymasz numer zgłoszenia na wymianę dekodera. Dekoder możesz wymienić w dowolnym salonie Orange. By go zdać musisz mieć dekoder, pilot, zasilacz, kartę dostępu.
 #899233  autor: user_delete42
 08 gru 2016, 22:11
Witam!
To nie odpowiedź lecz opis własnych doświadczeń z dekoderem UHD88. Po latach poprawnego z dnia na dzień programy zniknęły i pojawił się komunikat o braku sygnału. Przeprowadziłem testy dla 2 anten (dużej i małej), 3 różnych konwerterów, 2 kabli antenowych, przy połączeniach hdmi i scart, 4 dekoderach UHD88 oraz na starych dekoderach Polsatu i Cyfra+ (połączenia tylko scart). We wszystkich przepadkach poprawny program tv sat był generowany dla dekoderów Polsatu i Cyfra+ oraz dla 4 UHD88 w części tzw warsztatowej (przyciski DCD). Natomiast dla tych samych 4 dekoderów UHD88 w części zasadniczej brak emisji tv sat i komunikat brak sygnału na wejściu SAT. Wartości parametrów generowane przez moje anteny satelitarne dla przykładowych programów tv wynosiły (1) miernik pracowników Orange moc 5/8=62% jakość 8/8=100%, (2) dekoder Polsat moc 69%, (3) Cyfra+ moc 90%, (4) Orange UHD88 moc do 77% jakość do 89%, (5) UHD80 moc 78% jakość 98%. Zadziwiające jest, że ten sam dekoder UHD88 po naciśnięciu jednych klawiszy (DCD) generuje poprawny program tv sat a po naciśnięciu innych klawiszy wysyła komunikat brak sygnału. Dlaczego? Dokumentację fotograficzną można zobaczyć tutaj: http://www.braksygnalu.jurek.waw.pl/ Będę wdzięczny za sugestie a ponieważ jestem laikiem proszę o opisy na takim poziomie.