DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #597504  autor: Kryniczanin
 26 lis 2012, 14:35
W abonamencie *100# też nie działa

 #597877  autor: artix
 28 lis 2012, 14:32
I tak się trzepie kasiorkę, tu 4gr, tam 4gr...
Trzeci dzień a to nadal nie działa

 #600707  autor: marcinj
 12 gru 2012, 12:19
Ja od kilkunastu dni nie mogę zalogować się na swoje konto internetowo czyli od samego początku jak jestem w tak taku. Nie wiem czy jest jakiś większy problem czy mi się trafił - przenosiłem numer z abonamentu w T-mobile do tak taka i trochę to długo trwało. I tak sobie myślę, że może coś nie załapało to przeniesienie numeru i dlatego nie mogę zalogować się.
Sobie żartuję, że po wprowadzeniu tych 4 groszy za sprawdzenie stanu konta mają oblężenie serwisu internetowego, bo ludzie chcą za darmo sprawdzać :)

 #600710  autor: artix
 12 gru 2012, 12:22
marcinj pisze:Ja od kilkunastu dni nie mogę zalogować się na swoje konto internetowo czyli od samego początku jak jestem w tak taku. Nie wiem czy jest jakiś większy problem czy mi się trafił - przenosiłem numer z abonamentu w T-mobile do tak taka i trochę to długo trwało. I tak sobie myślę, że może coś nie załapało to przeniesienie numeru i dlatego nie mogę zalogować się.
Zawsze po przeniesieniu są problemy z logowaniem na itaktaka, skoro to już trwa aż kilkanaście dni, to pisz do nich, niech się za to wezmą.

 #606672  autor: margeo
 09 sty 2013, 10:12
Udaje się Wam zalogować na konto tak taka???
Ostatnio standard, nie tylko u mnie:
Przeglądarka Google Chrome nie może wczytać strony internetowej, ponieważ oczekiwanie na odpowiedź serwera www.itaktak.pl trwa zbyt długo. Witryna może być wyłączona lub mogły wystąpić problemy z połączeniem internetowym.

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #607647  autor: tiger93
 14 sty 2013, 01:17
Ja teraz nie moge sprawdzic stanu konta w heyah ani w tmobile oraz wykonac zadnego polaczenia. Przez iboa tez nie podaje stanu konta.

http://www.speedtest.net/result/2572992339.png

 #607659  autor: remi89
 14 sty 2013, 08:42
U mnie T działa bez problemu. Stan konta mam widoczny pod kodem *101# jak i po zalogowaniu do itaktak :)

P@weŁ

 #607666  autor: slawekt
 14 sty 2013, 09:17
Udaje się Wam zalogować na konto tak taka???
Ostatnio standard, nie tylko u mnie:
Nie wiem jak jest w Chrome bo nie używam, lecz u mnie w Operze trzeba odświeżać każdą stronę (czyli wchodzić na nią niejako dwa razy), bo inaczej otrzymujemy podobny komunikat.
Ot programiści T-Mobile :-) Na Firefox'ie natomiast jest wszystko OK.

 #613466  autor: marcinj
 13 lut 2013, 11:56
Wy też macie coraz problemy żeby zalogować się do tych ich systemów w t-mobile? Ja z takich rzeczy korzystam zazwyczaj raz na rok, teraz ostatnio logowałem się bo chciałem pewne rzeczy posprawdzać no i przeważnie dopiero po kilku próbach udaje się, a jak udaje to chodzi to bardzo powoli, billing wyskakuje proszę czekać i czekam 10 minut i nic tylko sesję zamknęło czy inne błędy. Próbowałem na 1 numerze w abonamencie i 1 tak taku i strony podobnie chodzą albo są problemy z zalogowaniem. Czasem też jest wszystko OK, ale częściej mam problemy.

 #619521  autor: kn
 11 mar 2013, 22:27
I znow t-mobile ma problemy ze swoimi systemami. Mam kilka kart i na zadna nie moge sie zalogowac do i-boa i to od wczoraj. Porazka.

 #619541  autor: Edmund
 12 mar 2013, 00:03
kn, również mam problem w Heyah - nie dochodzi mi sms weryfikacyjny.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #619803  autor: grzegorz0plonka
 13 mar 2013, 01:16
No niestety, tmobile korzystać bardzo bardzo starego systemu i nie chcą wymienić całkowitego nowego systemu. A u mnie sprawił problemy iboa.

 #619856  autor: lukaszm95
 13 mar 2013, 13:01
Również zauważyłem coraz częściej problemy z dostępem do usług tmobile. Czy ktoś się kontaktował z nimi informując o sprawie?

kotły na groszek

 #619870  autor: kn
 13 mar 2013, 14:15
Ja sie skontaktowalem mailem. Poprosilem by wylaczyli mi jedna usluge dla jednego numeru - skoro nie moge tego zrobic ani przez iboa (kilkanascie prob zalogowania), ani przez krotkie kody - usluga czasowo niedostepna, ani przez wyslanie smsa - nie mozna wyslac na podany numer.

Otrzymalem automatycznego maila info, ze czas oczekiwania dwa dni robocze.

Niestety dwa dni robocze minely, a t-mobile milczy.

I jak to nazwac?

 #619872  autor: grzegorz0plonka
 13 mar 2013, 14:29
No niestety, tmobile uznają klientów piszą bzdury.

Żeby razem wystąpiliśmy pismo do uke to może jakoś końcu udałby uwierzyć, ze my mówimy 100% prawdy.

Ja napisałem pismo reklamacyjny do tmobile i zostałem taka odpowiedz.

Odnosząc się do kwestii połączeń z serwisem I-BOA informuję, że nie odnotowaliśmy w
tym okresie zgłoszeń dotyczących problemów z serwisem I-BOA od innych Abonentów.
W przypadku ponownie wystąpienia problemów proszę o kontakt w Biurem Obsługi
Abonenta pod numerem 602900 (połączenie płatne zgodnie z posiadanym planem
taryfowym). Pana uwagi konsultant przekaże do Działu Technicznego w celu weryfikacji.
W przypadku wystąpienia problemów może Pan również ponowić korespondencję z
następującymi danymi: dane dot. Identyfikacji Pana konta, data i godzina logowania do
serwisu I-BOA, komunikat pojawiający się podczas logowania.

Jak widać, ze prawdopodobnie nikt nie zgłosił.
Dlatego lepiej wystąpić razem użytkownikami z samego typu problemu. Z jednego klienta nie będą uwierzyć!!! A tym więcej klientów narzekanie tym lepiej i prędzej do wymiana całego systemu.

 #619942  autor: kn
 13 mar 2013, 20:31
Dobra BOA sie nie odzywa, wiec sprobowalem ponownie.

Probuje wylaczyc rok waznosci po kazdej rozmowie. Zgodnie z regulaminem http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... nk_RwK.pdf mozna to zrobic na trzy sposoby: krotki kod, sms, iboa.

Sms na numer 668 nie dziala - nie moze byc wyslany. Krotki kod - usluga niedostepna. A proba wylaczenia przez iboa, dala zaskakujacy komunikat: usluga zostanie WLACZONA i potwierdzona smsem. Mimo ze juz wczesniej iBOA wyswietlal komunikat, ze jest aktywna. Kolejne proby wlaczenia smsem albo krotkim kodem - zero szans.

Ot, balagan.

 #620278  autor: kn
 15 mar 2013, 15:09
Wracajac do tematu, t-mobile znow lezy.

Loguje sie do abonamentu i dostaje info

"Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny.
Prosimy spróbować później. "

Natomiast wlasnie dostalem odpowiedz z iboa jak nie moglem wylaczyc rok waznosci konta w systemie na karte. W koncu jak udalo mi sie zalogowac, to zamiast wylaczyc, system wyswietlil, ze aktywacje uslugi potwierdzi smsem. Dzis Pani uprzejmie mi napisala po kilku dniach, ze sam wylaczylem usluge. Ot i badz madry....

[ Dodano: 2013-03-23, 12:19 ]
Skorzystanie z IBOA w t-mobile niedlugo bedzie przypominac doswiadczenie cudu - wczoraj nie moglem sie zalogowac, dzis nie moge - "Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny.
Prosimy spróbować później."

Ciekawe jaki jest wspolczynnik czasu niedzialania do czasu dzialania? Mam wrazenie, ze ten pierwszy jest kilkukrotnie dluzszy niz ten drugi....

 #622927  autor: grzegorz0plonka
 26 mar 2013, 21:43
No niestety, Potwierdzam takie sytuacje.

Bardzo prosiłbym żeby zgłosicie do tmobile problemem iboa i nich końcu naprawią porządnie.
Za jeden klienta po prostu nie uwierzą i dlatego warto zgłaszać przez klika osob. Tym lepiej wyjdzie.
Dziś napisałem do boa.

 #623104  autor: kocim
 27 mar 2013, 18:04
Ja podejrzewam, że wiele osób ma czy miałoby problemy z zalogowaniem do iboa. Tylko nie wszyscy korzystają czy rzadko korzystają i jest za mały bunt.
Ja do nich też napiszę, bo też ma problemy. Bardzo rzadko mi udaje się zalogować. Przeważnie to mam problemy.