Strona 1 z 1

Problem-Era

Post:31 mar 2010, 14:39
autor: noobig
Witam otóż,mam problem.Kupiłem sobie teraz nie dawno starter z ery za 5 zł.Jak sprawdzam stan konta to mi pisze:Używanie kodów możliwe po wykonaniu pierwszego połączenia.Natomiast jak dzwonię to pisze: Nie masz subskrypcji na tę usługę.Co mam robić?Proszę o pomoc.

Post:31 mar 2010, 15:26
autor: Orfi
Musisz wykonać pierwsze płatne połączenie, żeby starter się aktywował a z tego co zrozumiałem wykonujesz połączenie na numer bezpłatny automatycznego BOA Tak-Tak i stąd pewnie ten problem.

Post:31 mar 2010, 19:40
autor: noobig
no to mi pisze: Nie masz subskrypcji na tę usługę

Post:31 mar 2010, 20:04
autor: thonka
noobig pisze:no to mi pisze: Nie masz subskrypcji na tę usługę
wykonujesz polaczenie platne czy do jakiegos automatu?

Post:31 mar 2010, 20:09
autor: jacguszi
Moja rada reklamacja w punkcie ery. Aktywowałem wielokrotnie startery 2xtak i zawsze dzwoniłem na numer zasilenia konta i starter aktywowany natychmiast. Orfi nie wprowadzaj ludzi w bład w nowych taryfach tj. happy,nowy taktak i hot nie było konieczności wykonania 1 połączenia na numer płatny.

Post:31 mar 2010, 20:47
autor: DanielR
jacguszi pisze:Moja rada reklamacja w punkcie ery. Aktywowałem wielokrotnie startery 2xtak i zawsze dzwoniłem na numer zasilenia konta i starter aktywowany natychmiast. Orfi nie wprowadzaj ludzi w bład w nowych taryfach tj. happy,nowy taktak i hot nie było konieczności wykonania 1 połączenia na numer płatny.
Jasne, że tak! To jakiś ewidentny feler tego konkretnego zestawu startowego, wymagający reklamacji.
W sprawnie działającym (nowym) starterze wystarczy w celu aktywacji zadzwonić pod bezpłatny numer Centrum Informacyjnego: *9898. Po wykonanym połączeniu można ewentualnie wyłączyć i po krótkim czasie ponownie włączyć telefon. To powinno wystarczyć.