DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #848956  autor: Stefan68
 03 lut 2016, 13:13
Dzień dobry.
Napiszcie proszę czy też macie problem z brakiem notyfikacji dla kończących się paczek danych w t-mobile. Żeby się nie powtarzać poniżej skopiowałem wysłanego przeze mnie maila:
"Witam, mam problem z siecią T-Mobile, w której mam abonament i 3 numery prepaidowe dla żony i dzieci. Od kilku miesięcy nie otrzymujemy powiadomień o kończących się paczkach danych. Jest to bardzo uciążliwe gdyż sporo podróżuję i często przebywam za granicą. Wtedy zwykle otrzymywałem powiadomienie po przekroczeniu 80% zużycia paczki oraz gdy się kończyła. Ostatnio kilkukrotnie takich powiadomień nie otrzymałem. Z tego co wiem jest to problem globalny t-mobile wynikający z awarii systemów. Dziwi mnie to tym bardziej, że na operatorzy mają obowiązek prawny wysyłać powiadomienia o kończących się paczkach danych. Zobowiązuje do tego prawo telekomunikacyjne. Obsługa klienta t-mobile ma mnie w głębokim poważaniu, zresztą nie mam już czasu oczekiwać każdorazowo po 30-40 minut aż ktoś odbierze telefon. Temat kwalifikuje się dla UKE i jeśli sytuacja się nie poprawi to złożę skargę."