DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

 #436718  autor: knopers
 20 paź 2010, 20:49
Zrestartować, nie zresetować ;) po prostu wyłącz i włącz telefon.

Mi w Avili po zalaniu dotyk działał jak chciał. Aż w końcu musiałem wymienić. Myślę, że to będzie pewnie wina samego digitizera. Ale na Twoim miejscu poszedłbym do komisoserwisu, żeby powiedzieli chociaż mniej więcej co to może być i czy można naprawić samemu czy trzeba oddawać.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #436720  autor: genezis83
 20 paź 2010, 21:05
Witam.
Mój brat jest posiadaczem tego telefonu i niestety nie można powiedzieć nic dobrego o tym tel. Po 2 tygodniach od zakupu tel przestał działać. W serwisie wymienili płytę główną na nową. Wczoraj brat go odebrał i okazuje się że telefonu nie można naładować. Po podłączeniu ładowarki na ekranie pojawia się napis "Ładowanie wstrzymane. Bateria zbyt gorąca lub zbyt zimna". Czy ktoś miał podobny problem z monte? Naprawy dokonano w serwisie "Regenersis". osobiście mam złe doświadczenia z tym serwisem.

 #436888  autor: voyaga
 21 paź 2010, 23:11
knopers pisze:Zrestartować, nie zresetować ;) po prostu wyłącz i włącz telefon.

Mi w Avili po zalaniu dotyk działał jak chciał. Aż w końcu musiałem wymienić. Myślę, że to będzie pewnie wina samego digitizera. Ale na Twoim miejscu poszedłbym do komisoserwisu, żeby powiedzieli chociaż mniej więcej co to może być i czy można naprawić samemu czy trzeba oddawać.
Nic nie zalałem. Po prostu telefon dużo razy zaliczył potoczną "glebe". To, że na nic nie reaguje trwa czasami sekunde, czy dwie, a czasami nawet kilkanaście. Trochę to wkurzające.

 #436890  autor: knopers
 21 paź 2010, 23:30
Wiem, że nie był zalany, ale napisałem to, żeby dalej napisać, że winę może mieć digitizer. Miałem bardzo podobne objawy po zalaniu, jak Ty po iluśtam upadkach.
Co bym na Twoim miejscu zrobił - napisałem wyżej, nie będę się powtarzał.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #439696  autor: voyaga
 06 lis 2010, 01:05
Ok, czyli uderzam w jakiś serwis. Moge skorzystać z gwarancji (jest od plusa)? Czy może w takim przypadku pozostaje tylko serwis?

 #439712  autor: kowcio
 06 lis 2010, 09:54
Gwarantem nie jest Plus, tylko Samsung Electronics Polska. Oddać mozesz na naprawę do punktu Plusa (oni wyślą do autoryzowanego serwisu- przez co dłużej to trwa), lub możesz sam iść bezpośrednio do serwisu Samsunga i naprawią Ci telefon.

 #440232  autor: voyaga
 08 lis 2010, 22:31
Aha, no to i pewnie tak zrobie. Dzieki :).

 #444073  autor: senshiro
 30 lis 2010, 23:23
Po niecałych 2 miesiącach od kupienia padł Monte - wyłączył się i już nie wstał. Na podłączenie ładowarki nie reaguje. Wyjąłem baterię, położyłem telefon w przewiewnym miejscu, próbowałem włączyć z powrotem - nawet nie drgnie.

Serwis :?:

 #444836  autor: kowcio
 04 gru 2010, 13:29
senshiro pisze:Serwis :?:
Jeśli masz gwarancję to najlepiej.

 #444907  autor: senshiro
 04 gru 2010, 19:05
Wczoraj poszedł. Ciekawe co się stało...

Obrazek

 #457778  autor: telefon24
 04 lut 2011, 15:31
cieszę się że szybko pozbyłem się tego telefonu

TeleKROWA.pl – koniec dojenie Klientów – http://telekrowa.pl