DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem
 #441934  autor: Ja-ros
 18 lis 2010, 18:13
Cześć, na dniach dostanę Samsunga i5800 galaxy 3. Nie odważę się napisać recenzji, boję się że wyjdzie byle jaka, po prostu kiepska...Mam 15 lat, nie znam się na pisaniu takich tekstów, więc nie porywam się na zbyt trudne zadanie.
Zamiast więc pisać recenzję, będę odpowiadał na konkretne pytania dotyczące telefonu, nie obiecuję że będę w stanie na każde odpowiedzieć, to będzie mój pierwszy telefon dotykowy i z Andkiem (przesiadam się z E51).
W takim razie możecie pytać, telefon powinien być w poniedziałek :)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 16:38 przez Ja-ros, łącznie zmieniany 1 raz.

Siemens sl45i -> Siemiens mc60 -> SE k500i -> Motorola v235 -> Nokia 6610i -> SE k800i -> Nokia e51

 #442067  autor: orson_dzi
 19 lis 2010, 16:40
Dźwięk w porównaniu do K800i.
Barwa + głośność ;) . W domyśle, nie na tym badziewiu od Samsunga (słuchawki).

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #442896  autor: Ja-ros
 23 lis 2010, 23:55
Od dziś jestem już posiadaczem i5800. Chwilowo nie mam możliwości porównania do k800, ale moge już teraz porównać dźwięk do tego z mp4 sony nwz e444.kosztuje ona obecnie ponad 200 I zawsze wydawala mi sie niezła. Oby dwa urządzenia sprawdzałem na neutralnych słuchawkach od ipoda touch, które sa zauważalnie sporo lepsze od tych samsungowych. Galaxy gra prawie tak samo dobrze jak mp4, dźwięk jest tak samo głęboki, ale jest mniej zadowalający niż w sonym, trudno mi to opisać, po prostu brakuje tego , czegoś''. Na razie tyle ;) Cały post został napisany za pomocą swype a, po pierwszym dniu już mi się dobrze na nim pisze, jest zaskakująco domyślny bo jeżdżę palcem po ekranie niezbyt dokładnie :)

Siemens sl45i -> Siemiens mc60 -> SE k500i -> Motorola v235 -> Nokia 6610i -> SE k800i -> Nokia e51

 #448677  autor: kowcio
 25 gru 2010, 11:39
Jak wytrzymuje bateria w tym telefonie?