DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem

Moderator: Moderatorzy

 #912277  autor: vainglorious
 21 lut 2017, 20:40
Mam dość nietypowy problem, jeszcze nigdy nie spotałem się z czymś takim. Internet na telefonie Moto X (XT1058) działa stabilnie, jednak po uaktywnieniu mobilnego hotspota pojawiają się problemy, mianowicie dowolne urządzenie, które podłączę do tego hotspota (próbowałem laptop, inny telefon, tablet) wyświetla przy ikonce połączenia bezprzewodowego komunikat o połączeniu z brakiem dostępu do internetu.

Karta sim to abonamentowa kart lajtmobile. Żeby było jeszcze dziwniej mobilny hotspot działa z tego telefonu z kartą Play, a ta karta lajtmobile tworzy działający hotspot po włożeniu do innego telefonu. Niestety jednak bardzo ważne dla mnie jest żeby działały razem. :(

Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to reset fabryczy telefonu i "uaktualnij oprogramowanie", po aktualizacji telefon działa z Androidem 5.1. Punkt dostępu zrobiłem ustawiając APN "internet". Potem próbowałem też polecany na stronie lajtmobile.pl "internet.gt". W obu wypadkach internet działał bardzo dobrze na telefonie. Poza ustawianiem ręcznie spróbowałem też skasować te profile i zamówić przysłanie profilu ze strony lajtmobile. Profil przyszedł smsem konfiguracyjnym, internet działał... ale tylko na telefonie nie na hotspocie.

Nawet na wspomnianej stronie lajtmobile jest informacja o możliwości udostępniania internetu innym urządzeniom. W google nie znalazłem też żeby inni użytkownicy tej sieci mieli podobne problemy.

Wszystkie pingi zgłaszają komunikat "upłynął limit czasu żądania" niezależnie czy pinguję nazwę serwera czy adresy IP. Internet nie działa nie tylko w przeglądarce, ale i nigdzie.

Tak wygląda wersja oprogramowania w telefonie:
https://i.imgur.com/pgqFZnw.png
http://i64.tinypic.com/2rrkl.png

Kompletnie nie rozumiem o co chodzi. Będę wdzięczny za informacje co jeszcze można spróbować.