Strona 1 z 1

Sprawa do wyjaśnienia

Post:23 lut 2022, 13:58
autor: 24bis24
@ koszalineo941268, na Pepper na tak zadane pytanie przez innego użytkownika wyczerpująco odpowiedziałeś

Re: Sprawa do wyjaśnienia

Post:23 lut 2022, 16:54
autor: Remington
Powyższy post został zgłoszony jako niezgodny z prawdą.

Proszę autora o zamieszczenie tu zrzutów ekranu potwierdzających jego prawdziwość.

Dla ułatwienia wklejam treść pytania, o którym mowa:
koszalineo941268 pisze:
23 lut 2022, 13:43
Czy w Virgin też, jak w reszcie Play, jest obecnie faktyczny wymóg doładowania, by móc skorzystać z pakietu 100GB?

Re: Sprawa do wyjaśnienia

Post:23 lut 2022, 17:21
autor: koszalineo941268
Ja również czekam na wskazanie mojej wypowiedzi, w której wcześniej wskazałem odpowiedź na powyższe pytanie. Przejrzałem swoje posty i nie widzę takiej wpisu, stąd też trollującą wypowiedź @24bis24 zgłosiłem do moderacji. Oczekiwałbym też na przyszłość większej merytoryki, jeśli jest jakiś zarzut, to przy powołaniu się nań załączenie stosownego linku, zamiast zaczepki wprowadzającej złą atmosferę.

Re: Sprawa do wyjaśnienia

Post:25 lut 2022, 22:53
autor: Remington
24bis24 pisze:
23 lut 2022, 13:58

Czekamy.