A możesz skomentować moją wcześniejszą wypowiedź dotyczącą istotnej rozbieżności w treści strony, na której zamawia się premium z treścią regulaminu? W tym miejscu nie ma nawet kwestii interpretacji tego co jest reklamą, tylko czysty fakt, że na stronie jest wyraźnie "usuwa wszystkie reklamy" a według regulaminu jednak jedna może się pojawić.WitekT pisze:Ja nigdy nie uciekałem od dyskusji, ale jeżeli druga strona unika odpowiedzi na trudne pytania, to trudno nazwać to dyskusją...
Dla użytkownika premium jest kompletnie bez znaczenia, jak uciążliwe reklamy wyświetlają się pozostałym. Mogą być nawet takie z uciekającym krzyżykiem — bo w końcu jedną z korzyści zakupu premium ma być ich kompletny brak. Jeżeli jednak argumentujesz, że obecnie bez premium jest znacząco lepiej, to jednocześnie wskazujesz, że premium straciło mocno na wartości.WitekT pisze:Nie wiem czy zauważyliście, że od 1 października zniknęła spora część reklam i wszystkie latające.
Może na przykład dlatego, że klienci dużo więcej wybaczają małej firmie prowadzonej przez pasjonatów, licząc na przyjacielskie podejście na zasadzie wzajemności, a w stosunku do korporacji nie żywią podobnych sentymentów?WitekT pisze:Artykuły sponsorowane wyświetlały się użytkownikom premium już wcześniej - ale dopiero teraz, po przejęciu przez Comperię, zostało to zauważone. Czemu? Bo znowu zakłada się jakąś złą wolę - czemu pytam?
Zauważ także, że to nie jest odpowiedź na meritum, tylko tłumaczenie "przecież od zawsze było trochę wbrew obietnicom, więc o co chodzi?".
Postawcie zatem gwiazdkę w stosownym miejscu z przypisem, że usunięcie wszystkich reklam nie oznacza braku prezentacji materiałów sponsorowanych, itd. Wówczas pretensje będą faktycznie bezpodstawne, bo każdy wiedział co kupuje. Taką zmianę można wprowadzić praktycznie natychmiast.WitekT pisze:Cholernie ciężko jest zmienić system tak, żeby userzy premium nie widzieli tego cholernego artykułu sponsorowanego, który wyświetla się raz na kilka miesięcy na 7 albo 10 dni.