DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy urządzeń Apple: iPhone, iPod oraz iPad - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy urządzeń Apple: iPhone, iPod oraz iPad - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Jeśli interesują Cię sprawy związane z aplikacjami oraz systemami mobilnymi Apple - zajrzyj do działu iOS i iPadOS.
 #914991  autor: user_delete46
 10 mar 2017, 08:20
Witam,

niedawno, ze względu na problemy z zasięgiem w mojej miejscowości, zmieniłem sieć z Play na T-mobile. W Play na iPhonie 7 (w ramach zasięgu oczywiście) miałem LTE, natomiast po zmienie sieci na T-mobile mam zawsze conajwyżej 3g (nawet jak kolega z biura ma w tym czasie bardzo dobry zasięg LTE w tej samej sieci). Transmisje danych mam włączoną, LTE oczywiście również (próbowałem tylko data oraz voice i data), konfigurację internetu resetowałem, ustawienia sieci również (General->Reset->Reset Network Settings).

Czy ktoś z Was miał kiedyś podobny problem lub wie co mogę jeszcze spróbować?

Pozdrawiam
 #914993  autor: ja.michal
 10 mar 2017, 08:30
Masz aktualną konfigurację sieci w iPhonie? Bodajże 27.1 dla T-Mobile.
Transmisję danych ustawiłeś na 4G?
Masz aktywne LTE u operatora i odpowiednią kartę SIM?
Masz odpowiednią taryfę, która umożliwia korzystanie z LTE?
 #914999  autor: user_delete46
 10 mar 2017, 08:58
Dzięki za odpowiedź!

Nie wiem jak sprawdzić wersję konfiguracji sieci, wgrała się automatycznie (również po resecie), jedyne co widzę to APN: internet (reszta pusta).

Tak, mam napisane: Enable LTE: Void&Data (próbowałem też Data only).

LTE u operatora nie aktywowałem, ale chyba powinno być dostępne domyślnie, nie? Karta SIM jest nowa z salonu, z literką "U", a więc wspiera LTE. Taryfa wspiera LTE (na kartę z Bogusławem Lindą).

Jak wyjąłem kartę SIM, żeby upewnić się, że ma nadrukowaną literkę "U" i włożyłem ją ponownie, dostałem zapytanie czy pobrać konfigurację sieci. Po zgodzie na pobranie konfiguracji wyskoczył błąd: 1F XX 2700/6F1B. Co to może oznaczać (Google nie zna tego błędu...)?
 #915001  autor: matteo
 10 mar 2017, 09:16
Masz możliwość wrzucenia innej karty T-Mobile? Albo chociaż innej karty dowolnego operatora?
 #915008  autor: Taki_tam
 10 mar 2017, 10:05
W T-Mobile LTE w niektórych taryfach jest włączane od razu, a w innych nie jest. Najlepiej zadzwonić do BOA i poprosić o włączenie.