Moj iphone wpadl mi na chwile do wody.
Nie wyłączył się sam, ale zrobiłem to ja zaraz po osuszeniu.
Na chwilę obecną jest wyłączony i suszy się.
Telefon jest na gwarancji i mam go ubezpieczenego w T-mobile.
Chciałbym sie poradzić, jak teraz najlepiej to rozegrać, aby miec w 100% sprawny telefon.
Z tego co wiem, to po zalaniu problemu mogą pojawić się później.
Stąd prośba o poradę:
1. Zanieść go teraz w ramach ubezpieczenia i powiedzieć, że został zalany? Zrobią w ogole z nim cokolwiek skoro telefon działa?
2. Używać telefon i zanieść go do T-Mobile w ramach ubezpieczenia dopiero jeżeli pojawią się jakieś problemy?
Chciałbym jednak uniknąć sytuacji, że zacznie się coś dziać po skończeniu okresu ubezpieczenia.
3. Zalać go ponownie i czekać, aż go szlag trafi i zażądać wymiany na nowego?:)
4. Jakieś inne propozycje?
Z góry dzieki za wszelkie rady.
Nie wyłączył się sam, ale zrobiłem to ja zaraz po osuszeniu.
Na chwilę obecną jest wyłączony i suszy się.
Telefon jest na gwarancji i mam go ubezpieczenego w T-mobile.
Chciałbym sie poradzić, jak teraz najlepiej to rozegrać, aby miec w 100% sprawny telefon.
Z tego co wiem, to po zalaniu problemu mogą pojawić się później.
Stąd prośba o poradę:
1. Zanieść go teraz w ramach ubezpieczenia i powiedzieć, że został zalany? Zrobią w ogole z nim cokolwiek skoro telefon działa?
2. Używać telefon i zanieść go do T-Mobile w ramach ubezpieczenia dopiero jeżeli pojawią się jakieś problemy?
Chciałbym jednak uniknąć sytuacji, że zacznie się coś dziać po skończeniu okresu ubezpieczenia.
3. Zalać go ponownie i czekać, aż go szlag trafi i zażądać wymiany na nowego?:)
4. Jakieś inne propozycje?
Z góry dzieki za wszelkie rady.