DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy urządzeń Apple: iPhone, iPod oraz iPad - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy urządzeń Apple: iPhone, iPod oraz iPad - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Jeśli interesują Cię sprawy związane z aplikacjami oraz systemami mobilnymi Apple - zajrzyj do działu iOS i iPadOS.
 #910841  autor: agbial
 13 lut 2017, 15:52
Moj iphone wpadl mi na chwile do wody.
Nie wyłączył się sam, ale zrobiłem to ja zaraz po osuszeniu.
Na chwilę obecną jest wyłączony i suszy się.

Telefon jest na gwarancji i mam go ubezpieczenego w T-mobile.
Chciałbym sie poradzić, jak teraz najlepiej to rozegrać, aby miec w 100% sprawny telefon.
Z tego co wiem, to po zalaniu problemu mogą pojawić się później.

Stąd prośba o poradę:
1. Zanieść go teraz w ramach ubezpieczenia i powiedzieć, że został zalany? Zrobią w ogole z nim cokolwiek skoro telefon działa?
2. Używać telefon i zanieść go do T-Mobile w ramach ubezpieczenia dopiero jeżeli pojawią się jakieś problemy?
Chciałbym jednak uniknąć sytuacji, że zacznie się coś dziać po skończeniu okresu ubezpieczenia.
3. Zalać go ponownie i czekać, aż go szlag trafi i zażądać wymiany na nowego?:)
4. Jakieś inne propozycje?

Z góry dzieki za wszelkie rady.
 #910852  autor: dario321
 13 lut 2017, 16:59
jesli faktycznie dodatkowe ubezpieczenie obejmuje zalanie,to nie czekaj i juz nie kombinuj.wez papiery i zanies telefon/caly zestaw,powiedz ze przypadkiem zostal zalany i wylaczony,a Ty korzystasz z ubezpieczenia.telefon powinien zostac wymieniony.
zaczekaj na wypowiedzi innych,pozdrawiam.
 #910864  autor: Remington
 13 lut 2017, 19:20
Zobacz warunki ubezpieczenia.

Jeśli chodzi o praktykę, moja koleżanka utopiła 6-tkę w wannie. Po tygodniu włączyła i wszystko działa, dotąd minęło 6 mies. od tego przypadku.