przestrzegam przed zakupem marki HUAWEI
model Y625 kupiony w komputroniku w 12.2015 na podstawie błędnego opisu w mgsm.pl że posiada moduł LTE (obecnie opis już poprawiony)
Ponieważ gniazdo ładowania umieszczone na górze telefonu, narażone jest na naprężenia kiedy ładujemy i jednocześnie korzystam z teelfonu
W efekcie zmuszony byłem zgłosić w okresie gwarancyjnym problemy z ładowaniem w poznańskim serwisie marki na Św. Marcinie, Sklep Komputronika odmówił przyjęcia, zasłaniając się inną procedurą w przypadku tej marki.
Wcześniej telefon zaliczył glebę i digitizer był pęknięty działał jednak bez zarzutów.
Telefon oddałem 30.09.2016 z prośbą o gwarancyjną wymianę gniazda ładowania.
Po dwóch tygodniach wrócił z centralnego serwisu CCS, odmowa naprawy gwarancyjnej gdyż nie wyraziłem zgody na płatną wymianę digitizera za 170,- zł.
Uzasadnienie, telefon z naprawy gwarancyjnej musi wyjść w stanie idealnym.
Ok, kupiłem za 50,- zł digitizer, samodzielnie wymieniłem i ponownie zaniosłem do serwisu 22.10.2016.
Wczoraj, tj, 10.11.2016 odebrałem.
Oczywiście odmowa naprawy gwarancyjnej gdyż nastąpiła nieautoryzowana ingerencja w telefon w okresie gwarancyjnym,
Zakładam, że debilami są tutaj polaczki z serwisu a nie chińczyki.
Opisuję problem chcąc przestrzec przed zakupem tej marki.
model Y625 kupiony w komputroniku w 12.2015 na podstawie błędnego opisu w mgsm.pl że posiada moduł LTE (obecnie opis już poprawiony)
Ponieważ gniazdo ładowania umieszczone na górze telefonu, narażone jest na naprężenia kiedy ładujemy i jednocześnie korzystam z teelfonu
W efekcie zmuszony byłem zgłosić w okresie gwarancyjnym problemy z ładowaniem w poznańskim serwisie marki na Św. Marcinie, Sklep Komputronika odmówił przyjęcia, zasłaniając się inną procedurą w przypadku tej marki.
Wcześniej telefon zaliczył glebę i digitizer był pęknięty działał jednak bez zarzutów.
Telefon oddałem 30.09.2016 z prośbą o gwarancyjną wymianę gniazda ładowania.
Po dwóch tygodniach wrócił z centralnego serwisu CCS, odmowa naprawy gwarancyjnej gdyż nie wyraziłem zgody na płatną wymianę digitizera za 170,- zł.
Uzasadnienie, telefon z naprawy gwarancyjnej musi wyjść w stanie idealnym.
Ok, kupiłem za 50,- zł digitizer, samodzielnie wymieniłem i ponownie zaniosłem do serwisu 22.10.2016.
Wczoraj, tj, 10.11.2016 odebrałem.
Oczywiście odmowa naprawy gwarancyjnej gdyż nastąpiła nieautoryzowana ingerencja w telefon w okresie gwarancyjnym,
Zakładam, że debilami są tutaj polaczki z serwisu a nie chińczyki.
Opisuję problem chcąc przestrzec przed zakupem tej marki.