DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #700156  autor: TramwajzBombaju
 21 lut 2014, 15:42
Zamówiłem za waszymi radami ten sam telefon, co kiedyś, czyli Nokię N8. Paczka przyszła, telefon wyjąłem, a tu zonk. Przycisk menu jest krzywo umiejscowiony. Wcisnąłem go kilka razy. Okazało się, że jego wewnętrzna część nie napotyka na opór i zostaje w obudowie. Zrobiłem zdjęcie, odesłałem na gwarancję i teraz sklep próbuje mi wmówić, że przycisk wraca do wyjściowej pozycji i tłumaczy mi, że został zrobiony po to, by wciskać go na środku, a nie po bokach. Jedno kłamstwo i jeden absurd w jednym mailu. Korzystałem przez ostatnie 3 lata z tego samego modelu i nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją, by przycisk nie na potykał na opór i sam nie wracał "do góry". Człowiek w serwisie widział zdjęcie, na którym przycisk nie wraca do wyjściowej pozycji, ale idzie w zaparte. Podesłałem mu nawet filmik na yt:
http://www.youtube.com/watch?v=Ls3bSEEadlA
na którym od 4:25 widać, że przycisk nie ma prawa się chować po wciśnięciu wewnętrznej części i nie wracać na wierzch. Pytanie jest takie: czy ktoś z was wie, jak gadać z serwisem, który rżnie głupa i czy allegro w takich sprawach umywa ręce czy też stara się znaleźć rozwiązanie?

 #700159  autor: user_delete27
 21 lut 2014, 16:08
Masz 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Troche kiepsko ze zamiast zwrocic oddales na gwarancje.

 #700162  autor: TramwajzBombaju
 21 lut 2014, 16:10
Nie zwróciłem z prostej przyczyny: stara Nokia N8 został skradziona za granicą. Kiedy zamawiałem nową, byłem jeszcze we Włoszech. Telefon przyszedł na adres znajomej. Dostałem go po więcej niż 10 dniach, a przez szpitalne obowiązki mogłem go wysłać dopiero dwa dni temu.

 #700312  autor: dario321
 22 lut 2014, 11:51
to teraz reklamuj do skutku lub skontaktuj sie z rezcznikiem konsumentow i poradz