DAJ CYNK
  • Wszystko co nie jest smartfonem, ale jest dla niego przeznaczone jako akcesorium dodatkowe. Niezależnie od firmy i przeznaczenia.
Wszystko co nie jest smartfonem, ale jest dla niego przeznaczone jako akcesorium dodatkowe. Niezależnie od firmy i przeznaczenia.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Akcesoria do telefonów, elektronika noszona (smartwatche, smartbandy itp.), mobilny VR, technologie Smart Home i gadżety wszelakie bliskich miłośnikowi telekomunikacji.
 #710473  autor: TestaroSSa
 15 kwie 2014, 17:37
Witam
Chciałbym tanim kosztem polepszyć dźwięk z mojego starego panasonica. Nie mam wysokich wymagań ani cudów nie oczekuje. Ze względu na mniejszą ilość kabli postanowilem zakupić jakiś soundbar. Za odtwarzacz filmów służy mi minix neo x5 a tv idzie od UPC. W oko wpadły mi takie modele
SAMSUNG HW-F350
SOUNDBAR PHILIPS HTL2160/12
Który sprzęt okaże się lepszy ?. Philips zbiera dobre opinię. Samsung nie ma bluetooth. Nie znam się a badziewia nie chce kupić. Chciałbym jakoś to zamontować aby dźwięk mieć i w minixie i na kablówce bez zbędnego przekładania kabili
Niestety kolejny, dodatkowy pilot będę musiał przeboleć...

"It's not who I am underneath, but what I do that defines me."

 #714288  autor: sakwa
 29 kwie 2014, 23:10
W okolicach 300zl to nic dobrego raczej nie kupisz co by grało lepiej od telewizora. idealnym soundbarem dla mnie jest sprzęt LG, a dokładnie LG NB3730A. Sprzęt na wypasie. Byłem na odsłuchu, rewelka.

 #715518  autor: smartek
 07 maja 2014, 08:25
Również uważam, że sprzęt za 300 zł nie da dużej poprawy. W sumie to zależy jak stary masz obecny sprzęt. Może opłaca się kupno nowego TV + soundbar?

 #716873  autor: sakwa
 13 maja 2014, 11:55
smartek pisze:Również uważam, że sprzęt za 300 zł nie da dużej poprawy. W sumie to zależy jak stary masz obecny sprzęt. Może opłaca się kupno nowego TV + soundbar?