DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #842913  autor: Swir_93
 30 gru 2015, 20:51
Witam, to mój pierwszy post ale zdecydowałem się go napisać ponieważ jestem zielony w tej dziedzinie i potrzebuje pomocy. Na sam początek powiem że chce znaleźć dla siebie jak najlepszą opcje internetu w tym celu zacząłem przeglądać forum ale tym więcej czytam to jestem bardziej głupi!
Zaczne od tego że w tej chwili posiadam Neostradę+Neofon 10 mb/s na technologi BSA za 89 zł miesięcznie (utrzymanie łącza 29,24+ 10,76 opłata miesięczna Liveboxa 2,0 + 49zł internet) z eFaktórą którą mam od 11.12.2012 roku i zamierzam coś z tym zrobić bo aż wstyd tyle płacić za taką prędkość w tych czasach! Umowa skończyła się w październiku i przedłużyli mi na kolejne 6 miesięcy więc mam czas na rozeznanie się.

Najpierw zadzwoniłem do Orange z nadzieją że dadzą mi coś fajnego ale dowiedziałem że mogą mi zaproponować za 84,90 neostrade 80mb i telewizję (telewizja mi potrzebna jak ku**ie majtki) więc zapytałem czy nie da rady zrezygnować z tv i obniżyć abonamętu za internet ale miła pani powiedziała że to pakiet i nic z tego i to była JEDYNA oferta więc powiedziałem że nowi klienci mają Neo 80mb za 39,90zł +29,24 łącze i FunBoxa za 1 zł miesięcznie (razem 70,14 już mam taniej o 18,86 taniej) wiec kobitka nie wiedziała co powiedzieć i nasza rozmowa się zakończyła na ,,nic panu nie wyczaruję" to było z miesiąc temu. Dzwonie dziś koło 3 i ta sama gadka więc pytam się czy gdy złoże wypowiedzenie z końcem usługi to czy zadzwonią do mnie z Działu Utrzymania Klienta a Pan mi mówi że jak chce to morze mnie połączyć (trochę mnie zaskoczył bo myślałem że oni dzwonią więc powiedziałem że dziś za bardzo nie mam czasu i zadzwonię w nowym roku- ogólnie to o DUK dowiedziałem się z tego forum! DZIĘKI!)

Następnym krokiem było odwiedzenie strony Netii i tam oferta za 69,90 lub 64,90 internet 80mb (39,90 za sam internet+ utrzymanie łącza w orange lub przeniesienie numeru do netii i pakiet telefon+internet)

Trzecim moim krokiem było poszerzenie wiedzy o Netiia Dropss i tam jeszcze lepiej 49,90 za 20mb/s (predkość myślę że by mi starczyła w sumie to drugie tyle co mam teraz) bez umowy na ileś tam i bez utrzymania łącza ALE czytając o tym opinie ludzie narzekają że partacze,że czekają długo na instalacje, że nie ma nawet połowy obiecanej prędkości i CUKIERECZEK pobierają opłaty za zgłoszenie usterki czy awarii!

Jedynym plusem jaki stoi za Orange to ze mam tam trzy usługi teraz i mam rabat 20zł (Neostrada, Neofon, telefon komórkowy)

Też teraz się zastanawiam po co mi ten neofon jak mogłem wziąć stacjonarny analogowy (nie było by opłaty za utrzymanie łącza ) a w pakiecie stacjonarny+internet może było by taniej?

Trochę się rozpisałem ale chciałem jak najjaśniej zobrazować sytuacje i teraz ma kilka pytań do was:
1. Czy jest sens kontaktować się z DUK Orange wyczytałem na forum że podlegają pod jakiś urząd i oni nie mogą negocjować (co osobiście uważam za dyskryminację).
2. Jeżeli jest sens to kiedy dzwonić? teraz czy po wysłaniu rezygnacji albo zadzwonić wysłuchać zrezygnować wysłać rezygnację i czekać na telefon z DUK?
3. Czy istnieje jakaś strona gdzie sprawdzę zestawienie ofert różnych operatorów na moim adresie albo chociaż kto jest w stanie świadczyć usługi (mam do dyspozycji id łącza oraz adres mieszkania, numer lini gdzieś przepadł). Wyboru największego nie mam ale chce sprawdzić wszystkie możliwości
4.Czy dzwoniąc na infolinię mam szanse ugrać coś lepszego niż to co mają na stronie np: netii?
 #842927  autor: Maniek99
 30 gru 2015, 21:54
Możesz spróbować napisać do nich przez konto abonenckie z zapytaniem o jaką ofertę ci chodzi.
A jeżeli nie zależy ci na numerze, to wypowiedz wszystko.
W najgorszym przypadku będziesz z dwa tygodnie bez netu, a w najlepszym dostaniesz ofertę dla nowych. Choć w pierwszym przypadku możesz wyrwać jeszcze bonus za zamówienie przez www (np. talon na 200zł).

Drops za 49zł to oferta na LLU, BSA jest o10zł droższa.
 #843088  autor: Vieslav
 01 sty 2016, 11:36
Orange jest operatorem regulowanym i nie da się ugrać nic, poza standardową ofertą. Nie czekaj na telefon, ponieważ konsultant, który dzwoni ma sprzedać to, co mu kazano a nie to, co ty chcesz.
Neostrada do 80mb/s kosztuje 39,90zł. Niezależnie od prędkości. Prędkość masz taką, na jaką pozwala twoja linia. Płacisz zawsze 39,90zł.
Sprawdź sobie dostępność usług TUTAJ, może masz podciągnięty światłowód, a wtedy oferta jest inna.
Telefon stacjonarny wybierasz spośród planów dostępnych na ich stronie. I masz rabat za 2 usługi :-) . Dzwonisz lub idziesz do salonu i mówisz co ty chcesz. Nie czekaj na telefon od nich.
Jeśli chodzi o Netie - wejdź na ich stronę, kliknij w czat z konsultantem i zapytaj, jaka oferta jest w twojej lokalizacji, w jakiej technologii i jaka prędkość jest możliwa do uzyskania. Netia świadczy usługi w kilku technologiach i od tego zależy cena.
Mieszkasz w bloku czy w domu? Może jest jeszcze jakiś alternatywny dostawca.
 #843428  autor: pakierhakierxd
 03 sty 2016, 20:43
Na pewno możesz wziąć w Orange internet 39,99 + plan telefoniczny najtańszy za 30zł mc -70zł mc w sumie ,telefon można jeszcze zawiesić to będzie 60 ;)
Kontaktuj i mów że chcesz coś takiego,nie mogą cię chyba zmusić do opcji z tv :D
Dropss jest dobrym rozwiązaniem jeśli ktoś jest klientem Orange.
Podobno nie trzeba brać telefonu i tam chyba 59zł na bsa.
W Netii internet + telefon na bsa drożej niż w Dropps,gdzieś tak jak w Orange .
Internet + telefon jak patrzyłem jakiś czas temu bsa 75zł.
Taniej by było jakbyś był na liniach Netii,musisz sprawdzić jak coś.

Pozdrawiam :)
 #843955  autor: aizo
 06 sty 2016, 21:14
Swir_93 pisze: CUKIERECZEK pobierają opłaty za zgłoszenie usterki czy awarii!
Nope. Opłata za kontakt z infolinią jest pobierania ale w przypadku zgłoszenia awarii, akt.danych kontaktowych opłaty nie są pobierane.

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #851884  autor: Swir_93
 18 lut 2016, 19:40
Tak jak pisałem wcześniej, mieszkam na wsi i jest to technologia BSA. Wcześniej nawet zbieraliśmy chętnych i pisaliśmy petycje aby dodali nam porty na VDSL bo na początku był dostęp tylko do max 10 mb/s. Jest dwóch operatorów z których mógł bym skorzystać Netia (odpada bo mi przepadnie rabat Orange Open 20zł) i Orange.
Przeglądając ofertę ich podstawowej telewizji to jest strasznie uboga i mało konkurencyjna (kilka kanałów zagranicznych-wsadzone tylko po to aby było więcej kanałów, kilka kanałów odpada bo są w pakiecie ale nie są dostępne w technologi strimingu, i zostają kanały które mogę sobie złapać z darmowej telewizji naziemnej).

Wymyśliłem sobie że składam wypowiedzenie im na piśmie z neostrady i neofonu z końcem trwania umowy i w salonie zamawiam usługi od nowa a będą to:
1. Telefon stacjonarny ANALOGOWY w planie ,,Plan na każdą kieszeń" za 32,36 zł miesięcznie i z opłatą podłączenia za 9,99 zł
2. Neostrada 80 mb/s za 39,90 zł z jednorazową aktywacją 49 zł oraz z modemem FunBox za 1 zł/mc
Następnie dzwonie do Orange aby zawiesili mi telefon stacjonarny na 12 mc (nie da się dłużej i trzeba dzwonić co rok) i opłata miesięczna spada mi do 21,53 zł/mc. Cały koszt kontraktu na 24 mc wychodzi mi 1557,31 zł co daje miesięcznie 64,89 zł i do tego zostaje mi rabat Orange Open 20zł bo mam 3 usługi Neostrade, telefon analogowy(którego nawet nie podłącze) i telefon komurkowy z którego korzystam.

Teraz mam prośbę, co myślicie o takim rozwiązaniu? I mam pytania jeszcze dwa:
1. Czy istnieją jakieś KODY rabatowe na zawieranie nowych umów na Telefon PSTN i Neostrade? Które jeszcze by obniżyły abonamenty za te usługi bądź dały jakieś darmowe miesiące? Jeżeli tak to jak je zdobyć?
2. Czy łatwo się zamawia przez internet na stronie Orange? Kuszą mnie dodatkowe gadżety które się dostaje przy zamawianiu przez internet. Czy idzie coś źle zaznaczyć? (robiłbym to pierwszy raz ).
Dzięki za poprzednie odpowiedzi i proszę też o kolejne :D
Pozdrawiam.
 #851902  autor: Maniek99
 18 lut 2016, 21:50
@Swir_93
Poza talonem na 200zł przy zamawianiu przez www, nic niema.
Poza tym przy zamawianiu może się okazać że nie mogą Ci podpiąć VDSL, bo trzymają to dla pakietów (nieoficjalnie).
 #853878  autor: Matush
 01 mar 2016, 18:53
Maniek99 pisze:@Swir_93
Poza talonem na 200zł przy zamawianiu przez www, nic niema.
Poza tym przy zamawianiu może się okazać że nie mogą Ci podpiąć VDSL, bo trzymają to dla pakietów (nieoficjalnie).
Podepną, nawet samą neostradę podpinają. Bywało, że nie chcieli podpiąć Klientowi DSL Dynamicznego po VDSLu, ale neostradę albo funpacka zawsze.

Pozdrawiam