DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 19 z 25
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25
 #864426  autor: aster
 02 maja 2016, 16:34
Właśnie sprawdzam ten plik i co ciekawe dla usług Max Extra HD PVR + 120Mbps:

- 2 usługi (TV+INT): 40zł + 39,99zł = 79,99zł

- 3 usługi (TV+INT+TEL): 45zł + 25zł + 5zł (najtańszy tel.) = 75zł

Czy tak rzeczywiście można sobie dobierać te usługi, np. najdroższa telewizji, średni net i najtańszy telefon?
 #864438  autor: Ruben
 02 maja 2016, 18:03
Xavi pisze:Jakie są Wasze doświadczenia przy negocjacjach i powoływaniu się na FTTH Orange. Kończy się umowa w UPC a mam też możliwość wzięcia właśnie FTTH jednak oferta upc jest chyba lepsza skoro net plus tv można wywalczyć za 50-60 zł to za taką kasę orange nie podskoczy. Brak mi argumentów do negocjacji.
Argumentem może być np. uzyskanie zniżek Orange Open, bo posiadasz telefon u tego operatora a dodatkowo handlowiec proponuje 6m-cy bez opłat i to akurat jest prawda przynajmniej w niektórych lokalizacjach. Kilka umów przedłużyłem w ostatnim czasie i uzyskiwałem maxa czyli WRU XX.
Nawet w lokalizacji, gdzie nie ma żadnej konkurencji powołałem się na smartdom i internet za 11pln. Po kilku rozmowach znajdowała się nieistniejąca WRUXX. Przecież możesz powiedzieć, że nie potrzebujesz dużych prędkości, że mało korzystasz i w zasadzie internet mobilny spełnia twoje oczekiwania.
Trzeba czasem trafić na właściwego konsultanta. U mnie tak się składało, że podczas wieczornych kontaktów z DUK, negocjacje nie układały się a kiedy dzwoniłem przed południem, to negocjacje kończyły się sukcesem :) Oczywiście to nie jest reguła ale trzeba próbować.

@aster,
można tak dobierać.
 #864441  autor: aster
 02 maja 2016, 18:33
Dzięki. Właśnie się zastanawiam co zrobić bo obecnie płacę trochę dużo (bez promocji) i nie wiem czy czekać na ten światłowód od Orange czy zgodzić się na 1-2 letnią umowę z UPC.

1. Jeśli coś jednak przedłużę to mogę to zrobić bez aktywacji pakietu bezpieczeństwa oraz bez wifi (wolę podpiąć swój router dla wifi a ich używać tylko jako modem), czy na siłę to wciskają?

2. Czy podwyższenie netu do 250mbps będzie oznaczało też zmianę obecnego modemu Thompson na inny (lepszy?)?

3. Czy ten dekoder tv Horizon jest lepszy od tego poprzedniego (Kaon czy jakoś tak)?
 #865020  autor: aster
 08 maja 2016, 10:41
Z UPC sami do mnie zadzwonili i przedstawili mi propozycję ponad 2x droższą niż w tej promocji. :) Odpowiedź moja... wiadoma.

Czy w tym skoroszycie są cenny netto? Czy do tego dochodzą jakieś dodatkowe koszta np. za "wypożyczenie" dekodera?
 #867025  autor: jugos85
 19 maja 2016, 19:31
siema. Mam pytanie trochę z innej beczki.. może ktoś coś będzie wiedział.
Chodzi mi o C+ w UPC, który do tanich nie należy.. Obecna cena to 49zł + zobowiązanie na 12 miesięcy + aktywacja.
Gość na infolinii zaproponował mi 39zł / 12 miesięcy / bez aktywacji..
Da się coś jeszcze taniej wycisnąć ? może 29zł ?
Jeśli tak to jak to najlepiej rozegrać?

pozdrawiam
 #867770  autor: adamsky
 25 maja 2016, 11:45
Za namową wypowiedziałem umowę w UPC.
Punktem startowym była dotychczasowa umowa:
1. MaxTv z PVR
2. Internet 60

w cenie 97 zł

BOK proponowal mi super oferte za 130zł, po wypowiedzeniu pierwsze kilak razy proponowano mi umowę za 110 z Horizonem ew internet 120 + maxTv z PVR za 100. Kila razy odmówiłem i wreszcie padło na maxTVz PVR +120 mb za 90. Zapytałem czy może byc z telefonem by było taniej i wyszło mi maxTv z PVR + 120 mb + tel60 za 85 (rewia 18). Ma dzisiaj do mnie dzwonić myślicie że da się coś jeszcze zejść? Aha opłata aktywacyjna 29 zł. Chciałbym zejśc jeszcze o 5 zł żeby te opłatę aktywacyjną zniwelować w abonamencie (rewia 19).

Problem z UPC jest teraz taki że niemożna się do DUK dodzwonić (czekałem ponad 60 minut na linii i nic), a konsultant który do mnie dzwoni jest uparty i nie chce mi nic dorzucić (cały czas dzwoni ten sam)...
 #870472  autor: ranky85
 08 cze 2016, 11:56
Witam
Czy wy też nie możecie się dodzwonić do DUK? Kilkanaście po kilkanaście/kilkadziesiąt minut oczekiwania i nic. A z ogólnej infolinii przełączania tylko do stałego konsultanta, którego niemozna zmienić ;/
 #880051  autor: Konoko
 31 lip 2016, 22:20
Witam
Nie wiem czy nie za późno się zdecydowałem, ale po Olimpiadzie w Rio czyli po 21 sierpnia chcę rozstać się z UPC ze względu na koszty. W wątku tym wyczytałem, że po wypowiedzeniu można dość znacznie wynegocjować obniżkę ceny za obecne usługi.
1. Jakie są dopuszczalne formy wypowiedzenia (telefonicznie, email, wizyta w salonie UPC, inne)? Czy istnieje wzór lub formularz?
2.Czy jest i jaki minimalny okres wypowiedzenia? Czy może być np: z dniem 22 sierpnia lub 31 sierpnia lub 20 września ?
3.Czy po złożeniu wypowiedzenia, można tą datę zmienić (wcześniej, później lub wycofać)? Jeśli tak to w jaki sposób?
4. Czy po rezygnacji z usług Upc można nadal korzystać z konta pocztowego w upcpoczta.pl czy jest to bezpowrotnie kasowane?
 #880643  autor: jedrek
 03 sie 2016, 13:37
Leniu!
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882
Resztę do przestudiowania tutaj http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8456 od początku i bez zadawania pytań, bo na 99% pytań masz odpowiedź w tamtym wątku i ludzie będą się wkurzać.
Skoro rezygnujesz z usług to i konto pocztowe zostanie zlikwidowane.
Do czego ci wzór?
Tytuł rozwiązanie umowy.
Dane swoje, dane operatora, data pisma i klepiesz że z dniem X (najczęściej ostatni dzień miesiąca, w którym obowiązywała jeszcze umowa) proszę o rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Y, rezygnacja ze wszystkich usług.
Odręczny podpis, skan i pchasz z poziomu strony kontaktowej upc.
Jak ty podpisywałeś umowę? Gdy podpisujesz umowę dostajesz regulamin do umowy i jakie masz obowiązki i prawa. W upc zawsze jest miesięczny okres wypowiedzenia i bez względu w jakim dniu miesiąca złożysz liczy się pełny kalendarzowy miesiąc. Składasz rezygnację dziś tj. 3 sierpnia, rezygnacja nabiera mocy urzędowej z dniem 1 września i rozwiązanie najwcześniej może nastąpić z dniem 30 września. 1 października usługa już jest w papierach wyłączona i przestajesz za nią płacić, następuje wtedy koniec współpracy z upc, jesteś wolny, szukasz nowego operatora.
 #881072  autor: Adas87
 04 sie 2016, 21:43
Mnie również niedługo kończy się umowa z UPC( 23 sierpnia) za Select + FP 60 + tel 60 za 110zł. Jestem ich klientem od 10 lat i do tej pory nie bawiłem się w negocjację, tylko brałem co dawali(co było dużym błędem). Tym razem mam zamiar zrezygnować z telefonu i wynegocjować sprawiedliwą cenę za Max Extra HD oraz FP 120. Czy myślicie, że jestem w stanie osiągnąć WRU XX? :?
 #881842  autor: Andre_NH
 08 sie 2016, 18:14
Mi się udało uzyskać WRU XX bez składania wypowiedzenia, tylko poprzez samą negocjację :) 1,5 h rozmowy
 #881845  autor: Konoko
 08 sie 2016, 18:27
Andre_NHNegocjowałeś w salonie UPC czy telefonicznie z BOK czy telefonicznie z DUK?
Jakie dotychczas miałeś WRU czy RUM?
 #881862  autor: Andre_NH
 08 sie 2016, 19:43
Negocjowałem w BUK/DUK. Dotychczas nie posiadałem żadnego WRU. W moim przypadku pomogła zapewne chęć wykupienia dwóch usług premium: CANAL+ PRESTIGE, i MEGA SPORT (Eleven).
 #882234  autor: modern70
 11 sie 2016, 08:11
Posiadam uslugi a konczy mi sie umowa:

Max extra z nagr 69.99zl
Canal 49zl
Internet 120Mb 24.99
tel stacj 240 min 14.99

Czy ktos moze mi powiedziec czy mam WRU XX i czy moge zejsc jeszcze z ceny?
Z gory dz.za odp.Prosze bez odnosnikow do stron
 #883715  autor: ljegat
 22 sie 2016, 09:51
Przedłużyłem. Bez większych problemów. Miła konsultantka - po pierwszej ofercie i moim kręceniu nosem poszła do przełożonego po zgodę na lepszą ofertę dostałem na 24 miesiące:

- tv max HD
- internet 60 mb

Za 65 zł miesięcznie + zniżka na aktywację usług (15 zł).

W rozmowie pomógł argument oferty funpacka w orange - 40 zł zniżki w orange open.
 #886823  autor: buba1234
 11 wrz 2016, 00:11
Mam pytanie dotyczące wątku "Powalcz o niższy rachunek".
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=81579

Obecnie mam pakiet TV+Internet w firmie spółdzielni osiedlowej. To jest chyba 45 kanałów i internet 10MBit/s za 59zł/miesiąc.

Zastanawiamy się nad kupieniem nowego telewizora Full HD led możliwe, że będzie to Sony KDL-50W805C, lub Sony KDL-49WD759, lub zupełnie inny [ciężko wybrać]. Choć nie wiem czy na odległość kanapy 2,5m nie będzie za duży. Stąd myśli o zmianie tv na UPC.

Lokalizacja to: Gdańsk. Jedno z blokowisk. Jest tu chyba spora konkurencja TV+Internet osiedlowy, UPC, Cyfrowy Polsat, nc+, Orange [są reklamy ich światłowodu na skrzynkach], nie wiem jak Netia.

Jak wchodzę na stronę UPC to interesujący mnie pakiet internet+TV kosztuje 99zł/miesiąc. Wyskakuje okno by wpisać adres, wpisuję swój adres i ceny pakietu Twój Standard [60MBit/s i 102 kanały w tym 47 HD] zmieniają się na 79zł/miesiąc, pewnie z uwagi na dużą konkurencję pod tym adresem.
Czyli moja cena wyjściowa to 79zł/miesiąc. Z tego co napisano w poradniku inna niższa cena może być zaoferowana w punkcie UPC w centrum handlowym, lub przez telefon u regionalnego przedstawiciela.

Moje pytania:
1. Jaka cena może być zaoferowana w punkcie UPC w centrum handlowym, lub u przedstawiciela przez telefon?
2. Czy jest możliwość modyfikacji szczegółów oferty pakietu?
W pakiecie są rzeczy mi niepotrzebne, czy mogę je usunąć?
Ochronę antywirusową zapewnia mi wykupiony jeszcze na 1,5 roku Norton 360 i nie chce innego programu, w Play wartość opcji ochrony antywirusowej kosztowała 9zł/miesiąc.
NIe znam się na dekoderach, rozumiem, że karta wchodzi w dekoder i ludzie biorą dekoder m. in. po to by mieć dysk zewnętrzny.
W nowy telewizor planuję włożyć tylko kartę UPC i nie chcę dekodera, mam dysk zewnętrzny 1TB.
Horizon TV nie będę wykorzystywał. Chciałbym zostać przy swoim routerze ASUS RT-N10U, bo to dobry router, czy mogę poprosić ich o jakiś [jaki?] dobry modem bez funkcji routera?

Mój sposób korzystania z internetu jest taki, że wystarcza mi nawet 5Mbit/s, może przy nowym telewizorze wzrosłoby to z czasem do 10-15 MBit/s, a 60 MBit/s na pewno nie wykorzystam. Czy to tez można zmodyfikować?

Czy te modyfikacje mogę wykorzystać w negocjacjach w celu obniżenia ceny?

________________________________
 #886828  autor: amigo007
 11 wrz 2016, 03:21
Nie mam UPC, ale nie na pewno nie możesz tak sobie modyfikować usług. Oni dają co dają, i nie można obniżać cen poprzez odjęcie jakichś kanałów lub zwolnienie internetu. Wszystko masz w pakiecie, i płacisz za dany pakiet. A co do sprzętu to już w ogóle. Dostaniesz to samo co każdy inny klient. Nie ma modyfikacji sprzętu pod danego klienta.
 #886948  autor: Ruben
 11 wrz 2016, 22:00
@buba1234,
w salonie możesz max otrzymać Wielką Rewię Usług XVI czyli WRU XVI:
- pakiet select HD: bez nagrywarki 39,99pln, z nagrywarką 55pln- nie Horizon
- FP 30Mb/s: 10pln
- telefon 60min: 5pln

Oczywiście taka propozycja nie padnie od razu ale jak pomęczysz konsultanta, to spokojnie dostaniesz a do tego pakiet FilmBox za 1pln i Cinemax też 1pln. Nie chwal się znajomością nazw promocji tylko operuj bardziej ceną, jaką możesz zapłacić.
Pewnie telefon zbędny ale do 2 usług tej promocji nie dadzą więc lepiej wziąć telefon za 5pln i otrzymać większe rabaty, bo sumarycznie wyjdzie taniej. Z tego bierze się popularność telefonii stacjonarnej w UPC, ludzie nie podłączają telefonu ale usługa jest.

Możesz zrezygnować z pakietu bezpieczeństwa. Możesz dostać router Compal (ten, który teraz jest w reklamie UPC). Ma funkcję trybu most (modem). W tym celu sugeruję wziąć podwyższenie do 250Mb/s, jest bezpłatne na 2m-ce i wtedy technik przyjdzie z takim routerem pewnie.
Odnośnie zrezygnowania z dekodera, to nie orientuję się ale obawiam się, że to raczej niemożliwe.
 #887052  autor: Wiksa11
 12 wrz 2016, 19:12
Po wypowiedzeniu udało mi się wywalczyć:
- Max EXTRA HD z nagrywarką mediabox + internet 60 mbit/s za 79,99 zł
49,99 zł koszt instalacji.
Dodatkowych usług nie potrzebowałem, myślę że mogłem bardziej negocjować koszt instalacji, ale chyba nie mam na co narzekać.

Orange - sieć Januszy.
  • Strona 19 z 25
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25