DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25
 #558880  autor: thonka
 06 cze 2012, 00:54
Rodzice dziewczyny maja pakiet 3 uslug.
No limit na stacjonarne i chyba do UE
Max HD z nagrywarka
25mbit z wifi za darmo

placa za to wszystko 180 albo 190zl.

czy po za pakietem VIP za 160zl upc proponuje cos innego?
i czy przypadkiem nie jest zdezaktualizowana ta strona? super hd przeciez wlaczyli w ramy max hd...

czy to tez tylko promocja?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #558895  autor: Mila89
 06 cze 2012, 08:55
Trzeba rzucic wypowiedzeniem umowy
https://obsluga-klienta.upc.pl/app/ask/ ... JmMURfWVpr
zadzwonia do ciebie to sie przekonasz jaka mozesz dostac oferte... ale niestety ty tego nie mozesz zrobic bo nie na ciebie jest umowa

Generalnie trzeba sie mocno targowac wtedy jest najlepsza oferta

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #576702  autor: Dekoy
 22 sie 2012, 14:01
nie chcę zakładać nowego tematu do prostego pytania:

czy w upc można podpisać umowę jako student?

 #576857  autor: Vieslav
 22 sie 2012, 21:57
TUTAJ napisałem jak wygląda instalacja i podpisanie umowy. Sprawa finansów również została wyjaśniona w tym temacie.

 #613438  autor: Pablocki
 13 lut 2013, 09:38
Odświeżę troszkę temat (widzę ze z Thonką mamy tych samych operatorów - rozmowy w T-mobile poszły idealnie teraz czas na UPC :-) ).
Kończy mi się umowa w UPC - miałem MAX HD z Nagrywarką i Internet 50 + modem wi fi gratis- całość za 135,55

Teraz pytanko - czy w ogóle da się coś ugrać w UPC jak zadzwonisz do nich i zaczniesz negocjować czy ofertę mają jedną ze strony i taką samą dla wszystkich?

Proponują teraz za 130zł to co miałem +10mb/s w interecie i telefon 60min (z dodatkami) +30 dni HBO gratis (potem za 25zł).

Pytanie: Co można ugrać w UPC?, bo warunki są aż do końca maja wg. regulaminu więc obojętne kiedy zacznę z nimi zabawę - ostatnio po prostu przedłużyłem umowę przez stronę i się nie zastanawiałem - po umowie na komórki zmieniłem podejście dzięki tematowi Thonki :) Zyskać mogę tylko tyle ile wytarguję +telefon na którym mi nie zależy :) bo całą resztę mam :)

I ostatnie spostrzeżenie... - jaką trzeba być złodziejską firmą by z aprzedłużenie umowy żądać od klienta 25zł - nazwałbym to dobitniej ale UPC i tak jest w miare tanie (najtańsza w Warszawie Vectra ale mało gdzie jest, bo UPC to monopolista po przejeciu Asterki i im się nie opłaca wchodzić na stare budynki) ... ale za przedłużenie umowy pieniądze - szok - ale wiedzą, że i tak nie zrezygnuję.

 #613441  autor: andrzejw
 13 lut 2013, 09:57
Cześć ,

Ja przedłuzałem w grudniu umowę z UPC

MAX HD z nagrywarką , 30 MB internet , WIFI, 240 min do wszystkich 105 pln ,umowa na 12 miesięcy .

Pozdr.

Andrew

 #615110  autor: Mobo43
 19 lut 2013, 17:55
Nie wiem czy aktualne, Obecnie mam internet 25 MB za 50,41 umowa kończy mi się w końcówce Maja. Chciałem wziąć 30 MB + Select Extra HD za 75 zł.

Dzwoniłem do DUK dzisiaj o tą promocję ''UPC w dopasowanym pakiecie 2013'' konsultantka powiedziała mi że ta promocja skończyła się parę dni temu, czekają na nowe promocje :D
Ale mnie nie może zaproponować żadnej umowy, oprócz standardowej, bo mam więcej niż 3 miesiące do zakończenia tej obecnej. Kazała dzwonić w Marcu.

 #615115  autor: zygikuleczka
 19 lut 2013, 18:04
Promocja UPC w dopasowanym pakiecie się nie skończyła tylko Ty nie możesz jeszcze przedłużać i tyle. A ruu jest dawno nieaktualne-to, że jest na fb o niczym nie świadczy.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #615139  autor: Mobo43
 19 lut 2013, 18:42
Konsultantka mnie zbajerowała 8) bo powiedziała że się skończyła ta promocja. Wróciłem przed chwilą z innego forum, (@zygikuleczka widziałem twoje posty tam :) ) przeczytałem regulamin z 1 strony, tam pisze że ta promocja jest ważna do 31 Maja. Nic teraz nie wskóram, uderzę do DUK w Marcu.

 #615777  autor: Ruben
 21 lut 2013, 22:23
zygikuleczka pisze: A ruu jest dawno nieaktualne-to, że jest na fb o niczym nie świadczy.
RRU jako profil na FB jest aktualny i podawane są aktualne informacje dotyczące obowiązujących ofert przedłużeniowych. Także załączony jest regulamin "UPC w dopasowanym pakiecie"

 #617290  autor: rzabiorek
 28 lut 2013, 11:39
Mobo43 pisze:Konsultantka mnie zbajerowała 8) bo powiedziała że się skończyła ta promocja. Wróciłem przed chwilą z innego forum, (@zygikuleczka widziałem twoje posty tam :) ) przeczytałem regulamin z 1 strony, tam pisze że ta promocja jest ważna do 31 Maja. Nic teraz nie wskóram, uderzę do DUK w Marcu.
Ja zamawiałem 20 lutego; 21 lutego dostałem maila z potweirdzeniem:
Obrazek
22 lutego był u mnie monter, już wszystko powymieniał, zabrał sie do konfiguracji i niestety, dostał informacje że umowa została cofnięta(!?).
Po tym zajściu rozpoczęło sie moje dzwonienie do DUK celem wyjaśnienia.
I dowiedziałem sie że:
konsultantka sie pomyliła, gdyż najwcześniej z tej promocji moge zkorzystać w maju(obecna umowa do sierpnia), ewentualnie gdy zamówie usługi na większą kwote.
Potem jakieś reklamacje itd.
26 lutego po przemyśleniu za i przecw, postanowiłem wziąć wariant VI za 105 zł. Dzwonie więc do DUK i zamawiam. W odpowiedzi usłyszłem że promocja zakończona, uwaga, 22 LUTEGO.
Teraz czytam, między innymi na tym forum że każdemu mówią co innego.
Poprosiłem pracownika upc o przesłanie mi oficjalnego meila o zakończeniu tej promocji, oczywiście z data 22 luty. Możesz zrobić to samo, tylko ciekawe co Ci odpiszą/powiedzą, skoro te daty interpretują jak chcą.
Na marginesie dodam że od dwóch dni czekam na telefon od tej pierwszej konsultantki, która zrobiła całe to zamieszanie. A wiem że pracuje od 8-16. Wczoraj zadzwoniłem pare minut po 15 żeby z nią porozmawiać, okazało sie że wcześniej wyszła.

 #617296  autor: zygikuleczka
 28 lut 2013, 12:37
rzabiorek, oni Ci powinni przywrócić to co miałeś wcześniej. Inna promocja wchodzi w gre, jeśli będziesz płacił za podstawowe usługi więcej. Jeśli miałeś to coś za 105 zł przed pomyłkowym przedłużeniem to uznają Ci reklamacje.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #617319  autor: rzabiorek
 28 lut 2013, 14:15
zygikuleczka, Ogólnie to jeszcze dłuższa historia. W ubiegłym roku, w lipcu podnieśli sobie cene abonamentu z 86 na 93. Dopiero teraz zacząłem to wyjaśniać, złożyłem reklamacje odnośnie tej podwyżki, 20 lutego. W tym samym dniu trafiłem przypadkiem na informacje o tej promocji, zadzwoniłem więc do DUK przedstawiłem jak sprawa wygląda, że znalazłem taką promocje itd. Pani konsultant, porozumiała sie ze swoim przełożonym czy mogę z niej skorzystać w tym wariancie króry mnie interesował, czyli:
Pakiet Select Extra HD 30,83 zł 24 miesiące
Fiber Power 30 Mb/s 27,50 zł 24 miesiące
Bezprzewodowy Internet UPC 0,00 zł 0 zł na zawsze 24 miesiące
Minuty do wszystkich 60 16,67 zł 24 miesiące

razem 75zł miesięcznie.
Następnego dnia(21 luty), wieczorem, ponad 10 połączen z BOK lecz nie odebrałem.
22 luty przychodzi monter i już prawie założył co trzeba. Dzwonie do bok z zapytaniem o co biega. Ktoś coś tam tłumaczy, bez sensu, poprosiłem o kontakt z tą panią, z którą omawiałem szczegóły. Po południu oddzwoniła, przepraszała że wyszła taka pomyłka, że najwcześniej na tych warunkach mógłbym skorzystać w maju ewentualnie z kwotą wyższą niż owe obecne 93zł. Niestety nie zgodziłem sie, zrobiłem reklamacje odnośnie tej sytuacji. Musiałem sie troche zastanowić. 24 lutego, po namyśle dzwonie więc do DUK aby zawrzec nową umowe z wariantem VI za 105 zł miesięcznie. I co usłyszałem:
PROMOCJA ZAKOŃCZONA 22 lutego. Dziwnym trafem w dniu kiedy był u mnie monter.
Dalsze dziwne sprawy wyczytałem na tym forum, że niektórym powiedzieli o zakończeniu promocji 19 lutego...
Jest teraz godzina 14:15 poczekam do 15 i zadzwonie jeszcze raz do tej konsultantki, która to wszystko "pomyliła". Ciekawe co mi powie.

 #617356  autor: Mobo43
 28 lut 2013, 16:57
@rzabiorek to żeś trochę namieszał :mrgreen:

Mnie by interesowała telewizja + internet za 75 zł, ale jak pisałem wcześniej, zadzwonię w Marcu, tak w połowie. Mam umowę do końca Maja, napisz @rzabiorek co ci odpowiedzieli i czy ta promocja już nie istnieje jak wmawiała mi konsultantka, czy jednak dali ci ową promocje, a może jest podobna cenowo, ale o innej nazwie ?

 #617361  autor: rzabiorek
 28 lut 2013, 17:18
Mobo43 pisze:@rzabiorek to żeś trochę namieszał :mrgreen:

Mnie by interesowała telewizja + internet za 75 zł, ale jak pisałem wcześniej, zadzwonię w Marcu, tak w połowie. Mam umowę do końca Maja, napisz @rzabiorek co ci odpowiedzieli i czy ta promocja już nie istnieje jak wmawiała mi konsultantka, czy jednak dali ci ową promocje, a może jest podobna cenowo, ale o innej nazwie ?
@Mobo43, od 15 próbuje sie skontaktować z panią Agnieszką, czyli tą z którą zawarłem umowe telefonicznie w dni 20 LUTY. Wyżej masz srzut meila, który dostałem 21 lutego. Więc jeśli Topie powiedzieli 19 lutego że promocja zakończona kilka dni wcześniej, masz podkładke że dosłownie kłamią. Mi dwa dni temu(24 luty) powiedział ktoś z DUK że promocja zakończona 22 lutego. A w tym dniu rozmawiałem z ową Agnieszką, która proponowała mi ewentualnie podpisanie ale droższy wariant, kontakt pod koniec maja na wariant za 75 zł, ewentualnie podpisanie tego wariantu za 75 ale musiałbym sie liczyć że zostanie naliczona jakaś kara w wysokości 370(albo 340)zł za podpisanie umowy z niższym abonamentem.

Jest 17:15 dzwonie poraz trzeci. Może w końcu ją poproszą. Napisze co i jak po rozmowie.

[ Dodano: 2013-02-28, 17:50 ]
@Mobo43, Dzwoniłem do DZIAŁU UTRZYMANIA KLIENTA 32 494 99 35 p. Agata M. udzieliła mi informacji że promocja „UPC w dopasowanym pakiecie” została zamknięta z dniem 22 lutego 2013 roku. Tak więc śmiało możesz to wykorzystać.
A z p. Agnieszką oczywiście nie rozmawiałem, bo pracuje do ...16-ej. Dziwna sieć, kłamią na potęge.
Meila z potwierdzeniem wyłączenia promocji nie wiadomo czy dostane.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, 19:50 przez rzabiorek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #617390  autor: zygikuleczka
 28 lut 2013, 18:57
rzabiorek, nie podawaj się nazwisk. Aż se wypróbowałem na takiej umowie, gdzie jest jedna usługa tylko i zasymulowałem chęć poszerzenia pakietu w mega ofercie. Faktycznie mówią, ze od polowy lutego promocja się zakończyła. Dziwne bo koleś bardzo szybko powiedział, że oddzwoni jak się coś zmieni w promocjach.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #617395  autor: rzabiorek
 28 lut 2013, 19:17
zygikuleczka, nazwisko i tak chyba pokręciłem, mniejsza z tym. A jesli o daty chodzi, to połowa lutego a 22 luty robi wielką różnice, zwłaszcza dla kogoś kto chciał coś zamówić ...19-tego.

 #617400  autor: zygikuleczka
 28 lut 2013, 19:51
rzabiorek pisze:nazwisko i tak chyba pokręciłem
Ale nie można podawać danych.
Co do daty to tego możesz nie ustalić dokładnie. Tymbardziej, że jest zastrzeżenie do odwołania w regulaminie. Najpewniejszą datą jest ta, kiedy były te nieodebrane połączenia od upc...
Można w sumie to reklamować tj., że złożyłeś zamówienie i oczekiwałeś realizacji. W związku z jej brakiem czujesz się pokrzywdzony itd. Jakąś rekompensatę powinieneś dostać.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play
  • Strona 1 z 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25