Strona 1 z 2

Rezygnacja z telefonu stacjonarnego w TP listownie?

Post:08 lis 2009, 10:48
autor: bolek2004
Chce zrezygnować z telefonu stacjonarnego w tpsie, tylko problem w tym że nie załatwię tego osobiście bo telefon jest na moją matkę a jej w tej chwili nie ma w Polsce. Na blue line powiedzieli,że można to listownie załatwić, wystarczy napisać Imię, Nazwisko i numer linii że się rezygnuje i wysłać to na ul. Bażantów coś tam do ich głównej siedziby, i teraz pytanie czy komuś udało się w taki sposób załatwić rezygnacje?? a jeśli tak to czy w takiej rezygnacji jeszcze trzeba podać jakieś dane typu nr dowodu osobistego czy coś??

Post:08 lis 2009, 10:55
autor: Vieslav
Podaj jeszcze numer dowodu i PESEL. Jak najbardziej możesz załatwić to listownie, wiem, że niektórzy konsultanci ściemniają, że trzeba osobiście udać się do telepunktu lub inne bajki ludziom wciskają żeby tylko życie utrudnić.

Post:08 lis 2009, 12:02
autor: elkanguro
Najlepiej podaj jak najwięcej informacji identyfikacyjnych oraz numer linii telefonicznej oraz ewentualnie nawet i numer umowy jeśli posiadasz jeszcze. No i oczywiście musisz złożyć za mamę podpis identyczny z tym, który został złożony na umowie.

Post:08 lis 2009, 14:07
autor: osachorzow
elkanguro pisze:No i oczywiście musisz złożyć za mamę podpis identyczny z tym, który został złożony na umowie.
jeśli chcesz mieć sprawę o fałszerstwo to polecam ;) Lepiej, żeby to mama podpisała i wysłała do TP ;) po co sobie jeszcze (ewentualne) problemy robić ;)

Post:08 lis 2009, 14:09
autor: elkanguro
Ale mama jest zagranicą. Chociaż w zasadzie to przecież może i stamtąd wysłać list.

Post:08 lis 2009, 14:29
autor: osachorzow
elkanguro pisze:Chociaż w zasadzie to przecież może i stamtąd wysłać list.
dokładnie, wysłać synowi a ten dalej, albo od razu do TP ;)

Post:08 lis 2009, 19:13
autor: kamil1221
Oczywiście że można wysłać rezygnacje listem do TP.

Ul. Bażantów 35, 40-668 Katowice z dopiskiem - rezygnacja z usług telekomunikacyjnych.

Wzór rezygnacji - http://rez.z.tp.tele.patrz.pl

Wysłać Listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Post:14 lis 2009, 22:23
autor: olek
Wysyłałem właśnie 9.11.09 r. wypowiedzenie umowy do Netii listem poleconym i następnego dnia już zostało przyjęte. Tylko, że podobno okres wypowiedzenie 30 dni jest więc 30 dni licząc od 10 to załapie kolejny okres rozliceniowy no a skoro zalapie go to trzeba zapłacić za caly ten okres..... Masakra NIE NAWIDZĘ NETII!!!!!!
Wole już płacić drożej w TP niż korzystać z tego gó....

Post:14 lis 2009, 22:24
autor: osachorzow
olek pisze:Tylko, że podobno okres wypowiedzenie 30 dni jest więc 30 dni licząc od 10 to załapie kolejny okres rozliceniowy no a skoro zalapie go to trzeba zapłacić za caly ten okres..... Masakra NIE NAWIDZĘ NETII!!!!!!
Tak jest wszędzie więc niepotrzebne nerwy ;)

Post:14 lis 2009, 22:34
autor: olek
Nienawidze jej za internet jaki miałem przez rok....a nie za ten okres wypowiedzenia. Chociaż jak dzwoniłem kilka dni wcześniej to dowiedziałem się, że moja umowa jest na czas nieoznaczony i nie obejmuje mnie żaden okres wypowiedzenia. Niestety nie wiem jaki mnie regulamin obowiązuje bo to jest numer przejęty z tele2 a nie przypominam sobie aby coś takiego mi przysłali.

Post:15 lis 2009, 17:06
autor: kamil1221
To nie ma znaczenie jaką masz teraz umowę - czy na określony czy też nie... zawsze jest 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy.

Post:18 lis 2009, 20:42
autor: bolek2004
Ostatecznie skończyło się to wszystko tak że matka i tak wcześniej wróciła do Polski, i od razu poszedłem z nią do salonu złożyć rezygnacje. W salonie kobieta podyktowała nam coś takiego: Imię,Nazwisko, adres, nr telefonu, miejsce, data a co do treści to : "Proszę o wyłączenie numeru telefonu z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Żadnych danych więcej nie było trzeba podawać. Podpisała się matka, pani sprawdziła jej dowód osobisty, zaznaczyła na piśmie, że potwierdza tożsamość, zaznaczyła nr. zgłoszenia i tyle. Dostaliśmy xero tego dokumentu.
Dziwne tylko jest to że dziś zlożona rezygnacja a telefon odłączą dopiero 31 grudnia 2009, ale niech im tam będzie mam nadzieje że nie będą robić problemów.

Post:18 lis 2009, 20:52
autor: olek
Niestety, od jakiegoś czasu stasują sprytny zapis w umowach że niby okrs wypowiedzenia trwa 30 dni ale nieważne którego dnia miesiąca wypadnie ten 30-ty dzień bo i tak zapłacić trzeba za cały rozpoczęty okres rozliczeniowy. Czyli w najgorszym przypadku wyniesie 59 dni!!!!
U mnie wyniesie 57 dni :smt010 .

Post:18 lis 2009, 22:58
autor: elkanguro
bolek2004, termin wypowiedzenia jest 30-dniowy ale ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, dlatego dopiero 31 grudzień.

Post:19 lis 2009, 17:31
autor: bolek2004
elkanguro Wiem o tym, natomiast uważam że nie jest to fair w stosunku do klienta. Tak jak pisali poprzednicy okres wypowiedzenia może być nawet 59 dni. Jak dla mnie to mam to gdzieś, chciałbym tylko aby wyłączyli numer 31.12.2009r., z tego co czytałem w sumie mogą to zrobić kiedy im się to podoba na przykład pod koniec stycznia 2010r. no i oczywiście wysłać fakturę za styczeń, niby mam pismo z datą wpływu ale co z tego. Może to tylko moje czarne wizje ale mam nadzieję że powitam nowy 2010 rok bez tepsy:)

Post:20 lis 2009, 11:56
autor: butterfly
No zobaczymy, dziś poszła pocztą rezygnacja z usług tp. Pewnie potwierdzenia można oczekiwać, że doszło, jak zaczną sie telefony żeby nie rezygnować. ;]

Post:06 sty 2010, 20:25
autor: bolek2004
U mnie się szczęśliwie wszystko skończyło 01.01.2010 wyłączyli numer także na razie jest ok natomiast mam pytanie jeszcze jedno: miałem też dostęp do konta na www.tp.pl (podaje się numer i hasło) i do tej pory mogę dalej wchodzić na swoje konto, nawet pisze w zleceniach że rezygnacja i jest podane że w realizacji:) Może ktoś się orientuje kiedy mniej więcej tepsa usuwa to konto ze swojej bazy, nadmienię tylko że wcześniej zrobiłem nadpłatę i jestem z tepsą rozliczony co do złotówki także rachunków już się nie spodziewam żadnych.

Post:06 sty 2010, 21:36
autor: butterfly
U mnie również szczęśliwie sie zakończyło 1.01.10. Nawet jakoś specjalnie nie dzwonili by przedłużyć ofertę. Raz tylko automat zadzwonił, by się skontaktować z błękitną linią z powodu złożonej rezygnacji, dzięki temu wiedziałam, że doszła. Oczywiście nie oddzwaniałam.

Post:31 mar 2010, 22:03
autor: mst
Witam
Ma ktoś może wzór wypowiedzenia umowy z Dialog, chciałbym się pozbyć telefonu stacjonarnego?

Post:22 cze 2010, 16:24
autor: sql
Czy w przypadku Orange również można zrezygnować z internetu Orange Freedom Pro listownie/wysyłając FAX. Jestem klientem biznesowym. Jeśli tak to proszę o podanie adresu/numeru FAX-u