Strona 1 z 1

Szukam regulaminu NEOSTRADY PLUS i TP

Post:22 sty 2008, 23:11
autor: agnieszka1978
Witajcie,
szukam regulaminu Neostrady Plus (umowa podpisana w lutym 2003), bo mój zaginął gdzieś w akcji.
Szukam też regulaminu Neostrady tp w promocji startowej.

Podpisałam umowę w 2003roku na Neostradę Plus.
W 2006 chciałam przejść na Neostradę tp w promocji startowej. Napisałam podanie. Nie chcieli jednak zwrócić kaucji za modem więc postanowiłam, że olewam i nie zmieniam.

W listopadzie 2007 przeniosłam nr tp do innego operatora. Po miesiącu nie miałam nr w tp oraz Neostrady. W styczniu dostałam fakturę na 1700 - kara za zerwanie umowy Neostrada tp w promocji startowej.

Dziwne, bo umowy nie podpisałam, aneksu też nie. W systemie jest tylko umowa z 2003 roku.
Jakiś pan mi powiedział, że podanie = umowa i że to wynika z Kodeksu Cywilnego jednak jaki paragraf nie potrafił powiedzieć...

Post:22 sty 2008, 23:44
autor: JayCee
Polecam lekturę i powodzenia jeśli nic nie podpisywałaś.
http://skocz.pl/ArchiwumWWW

Post:23 sty 2008, 00:07
autor: agnieszka1978
Dzięki wielkie!
Mam regulaminy!

Napisałam w punkcie TP podanie z prośbą o zmianę opcji.
Panna miała sprawdzić co z kaucją za modem. Umówiliśmy się, że zadzwoni jak będzie zwrot kaucji i przygotuje jednocześnie aneks do umowy. Nie zadzwoniła. Jak przyszliśmy nie było panny ani wiadomości dla nas.
Olaliśmy to i zostaliśmy przy tym co mamy, czyli Neostrada plus na czas nieokreślony (od lutego 2004). A oni teraz twierdzą, że podanie można traktować jak aneks do umowy.
Bardzo ciekawe...

Jednak znalazłam jeden piękny punkt w regulaminie Neostrada tp w promocji startowej (czyli coś na co niby wystarczy samo podanie):
5. Co należy zrobić, aby skorzystać z promocji?
Klient, który chce skorzystać z promocji startowej, powinien w czasie jej trwania:
a) ... – w przypadku nowych Klientów usługi;
b) podpisać aneks lojalnościowy na opcję 512, 1024, 2048 lub 6144 przedłużający okres obowiązywania umowy o kolejne 24 miesiące lub 36 miesięcy – w przypadku pozostałych Abonentów uprawnionych do skorzystania z promocji.


Od kiedy podanie jest aneksem lojalnościowym? I podpisany musi być chyba przez 2 strony i w 2 egzemplarzach?

Post:23 sty 2008, 00:44
autor: hainasz
To zakrawa na szczyty bezczelności. Opisz sprawę i wyślij do UKE ([email protected]).
Załatwiałem różne absurdalne reklamacje, ale żeby konsultanci, aż tak oszukiwali mówiąc, że podanie to aneks to się nie spotkałem. Owszem próbowali ściemniać, ale prośba o zacytowanie odpowiedniego zapisu zwykle sprowadzała ich na ziemię ;-).
Jeśli problem nie będzie się wyjaśniał napisz na PW

Post:23 sty 2008, 08:59
autor: maniek
TP to tylko karami straszyć ludzi potrafi. Ciekawe czy pracownicy musza tak oszukiwac klientow czy to brak znajomosci regulaminu. Jestem w TP od x lat i tez mi takie walki robili szczegolnie jak zmienialem neostrade na videostrade...

Post:23 sty 2008, 09:25
autor: Vieslav
agnieszka1978, a na wcześniejszych rachunkach za neostrade co pisało? Tzn czy płaciłaś za neo na czas nieokreślony czy może już w promocji startowej? Jeśli oni mają w systemie tylko umowę z 2003 r. a ty płaciłaś do tej pory za neta na czas nieokreślony to musiałaś na jakiegoś imbecyla trafić który nie chciał ci reklamacji przyjąć bo przecież w tym momencie oni przeczą sami sobie...

Post:23 sty 2008, 11:17
autor: agnieszka1978
Mulder pisze:agnieszka1978, a na wcześniejszych rachunkach za neostrade co pisało? Tzn czy płaciłaś za neo na czas nieokreślony czy może już w promocji startowej?


To muszę sprawdzić, bo na swoją firmę brałam (podanie napisałam jako osoba prywatna) i wszystko u księgowej leży. Nie patrzyłam czy przychodzi 50zł więcej czy mniej, bo przychodziło razem z rachunkiem telefonicznym a jako firma trochę się dzwoniło...
Mulder pisze:Jeśli oni mają w systemie tylko umowę z 2003 r. a ty płaciłaś do tej pory za neta na czas nieokreślony to musiałaś na jakiegoś imbecyla trafić który nie chciał ci reklamacji przyjąć bo przecież w tym momencie oni przeczą sami sobie...
W systemie jest tylko ta umowa z 2003 i nic innego.
A nawet gdybym płaciła mniej za net to już ich problem. Przecież nie będę sprawdzała rachunków i patrzyła czy za mało nie policzyli i błagała żeby dopłacić.
Jak ja wystawię za niską fakturę to moja strata.

Post:23 sty 2008, 19:59
autor: jahu
agnieszka nie przejmuj sie, nic nie plac - malo tego postrasz ze jak sami nie zrezygnuja z tych bezpodstawnych roszczen to podasz z cywilnego za usilowanie wyludzenia - nie mają żadnego prawa do takich roszczeń jeśli nie podpisałaś aneksu

a przy okazji zbieraj nazwiska daty pacanow co takei durnoty mówią/piszą - wszystko skeiruj do UKE i UOKiK. Mnie też chcieli wydymać z aneksem (troche inna sytuacja - DSL naliczanie instalek, kar itp) - nie dałem sie :D

Post:24 sty 2008, 22:42
autor: D@rio
Mulder pisze:a ty płaciłaś do tej pory za neta na czas nieokreślony to musiałaś na jakiegoś imbecyla trafić który nie chciał ci reklamacji przyjąć bo przecież w tym momencie oni przeczą sami sobie...
tu nie ma chcieć/nie chcieć. To jest jego zakichany obowiązek. Konsultant/pracownik salonu nie ma praw do roztrzygania reklamacji.
agnieszka1978 pisze:Od kiedy podanie jest aneksem lojalnościowym?
nigdy nie jest i co do tego nie ma co dyskutować. Aneks musi zawierać zapisane warunki w postaci regulaminowej i konkretne reguły... np. karę umowną. A szczerze wątpię że Ty w tym podaniu sama sobie wyznaczyłaś karę umowną :D konsultant tak ściemnia że powinien się pod stół schować... albo za karę go powinni za ja** powiesić bo to skandal i żenada...