DAJ CYNK
  • Wszystko o grach.
Wszystko o grach.
 #735340  autor: jarekb11
 27 lip 2014, 13:01
Witam ostatnio "dziwne rzeczy"dzieją sie z moim komputerem .
Sprawdziłem Speed fanem, najbardziej grzeje sie GPU (nawet nie wiem co to jest)63-70c
CORE 0- oscyluje ok 60c
Core 1 -ok 65c
inne wskazania w normie

pasta na procesorze (po wentylatorem) była wymieniana nie dawno (w tym roku chyba)
Przyznam że na elektronice nie znam się praktycznie w ogóle więc prosze o radę co zrobić aby to działało jak należy.

aha jeszcze jedno....ostatnio pokazał mi sie dwa razy komunikat że system windows ma za mało pamięci wirtualnej czy coś. Windowsa mam xp zainstalowanego,komputer nie jest nowy i swoje lata ma ale dałem za niego sporo i parametry chyba ma w miare .procesor dualcorowy intel celeron 2,66 ghz (chyba)
Ramu jest chyba 2 GB

Jak by trzeba jakieś dane podać to nie ma sprawy -podam tylko musicie mi powiedzieć jak to (i gdzie) sprawdzić bo jestem kompletnie zielony jak o komputer chodzi

 #735342  autor: Xy
 27 lip 2014, 13:35
GPU - Graphics Processing Unit. Czyli ogólnie rzecz biorąc jest to karta graficzna. Pewnie masz wiatraczek zapchany kurzem albo innym syfem. Ewentualnie jest tak ciasno upakowana, że nie ma się jak ochłodzić.
Natomiast komputer to parametry ma mocno takie sobie jak na dzień dzisiejszy. A to, że kosztował to nie jest wyznacznik. Mój komp typu "pudło" był wart 12 lat temu ponad 3 tysiące złotych, a w środku ma bebechy słabsze niż mój poprzedni telefon... Tak więc tego... ;-)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #735363  autor: Niezgodna7
 27 lip 2014, 16:33
Nie "więc tego... tak"
;- D
Bo trzeba się zająć swoim sprzętem, zacząć tak jak wspomniał kolega, od karty graficznej.
Odkurzyć resztę.
Sprawdzić czy taśmy /kable nie blokują wiatraczków, a zwłaszcza zasilacza.